Saako yli 70-vuotias nainen vielä miehen kalua?
Ostin tekopeniksen vibraattorilla varustettuna ja tyydytän sillä itseäni, kun en ole enää haluttu miesten keskuudessa.
N 74v
Kommentit (12)
Mieheni ei ole pannut minua enää kymmeneen vuoteen. Onneksi hän kuitenkin silloin tällöin sormeilee ja nuolee pilluani.
Olen jutellut monen 60 - 80v naisten kanssa treffipalstoilla ja heillä on aina postit täynnä seksiehdotuksia 18 - 70v miehiltä ja monella nuori vakkaripano sivussa samalla kun etsivät ikäistään oikeaan suhteeseen.
Vastaus on siis kyllä... nainen saa miestä jos haluaa. Jos seksiä etsii , niin muori vaan laittaa ilmoitukseen nettiin, ja sitten valitset mielyttävimmän niiden kymmenten tai satojen halukkaiden joukosta.
Minä mielelläni panen vanhempia naisia. Niillä on pillu yleensä luonnon tilassa elikkä karvoja ei ole ajettu. On myös nautinnollista, ettei tarvitse käyttää kondomia.
M 68v
Mielellään kokeilisin miltä 74 vuotiaan pillu tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä onko synnyttänyt.
72v lapsettomalla leskellä oli niin kireä että tarvitsi liukkaria vaikka en ole paljoa normia isompi.
Olen ollut leskenä 8 vuotta. Sai pitkästä aikaa maistaa miehen kalua, kun naapuri rapun mies pani minua. Se teki hyvää.
N 81v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
72v lapsettomalla leskellä oli niin kireä että tarvitsi liukkaria vaikka en ole paljoa normia isompi.
Liukkaria tarvittiin kyllä täysin kuivan pillun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tuon ikäinen nainen liukkaria tarvii. Vaikka olis useamman synnyttänyt , niin tarvitsee kunnon liukkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukkaria tarvittiin kyllä täysin kuivan pillun takia.
Kostui ilman liukkariakin.
Kyllä meillä saa pari kertaa viikossa!
Olen 76-vuotias ja mies on saman ikäinen. Mies on vielä viriili: vaatii, että nukun ilman pikkuhousuja ja hän sormeilee pilluani ja lopuksi työntää kalunsa läpeeni. Saan kalua melkein joka ilta ennen nukkumistani.
Jos haluaa.
72v muori vanhin jota itse pannut ja ihan hyvin onnistui.