Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun autistiaivot eivät kestä tämän maailman epäreiluuden määrää.

Vierailija
28.03.2022 |

Ihmiset voivat kyllä totta vie tehdä vaikka mitä hirveyksiä ja pahuuksia toisilleen silkan tunteen vallassa miettimättä mitään jälkiseurauksia. Ja kaikista sairainta on, että muut tukevat sitä toimintaa. Tää Maapallo voi kyllä mittaamattoman paljon paremmin ilman ihmisiä. En kerää tällä viestillä mitää än sympatiapisteitä. Mun oikeudentaju vain alkaa raksuttamaan kovaa, kun luen uutisia maailman pahuudesta ja kuuntelen, mitä keljuja ja epäoikeudenmukaisia asioita mun perheenjäsenille ja sukulaisille on tapahtunut.

T: aspergerdiagnoosin 8-vuotiaana saanut M28

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin, olen samasta syystä ajatellut jopa lopettaa elämäni.

Vierailija
2/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin, olen samasta syystä ajatellut jopa lopettaa elämäni.

En mä kyllä itsemurhaa oo ajatellut vielä vaan alkavani itse vaikuttamaan asioihin. Autismitietoisuutta tulee hakata jokaisen pölkkypään nuppiin tässä maailmassa mun mielessä, sillä meistä löytyy todella mielenkiintoisia persoonia myös mun mielestä niinkuin myös neurotyyppisistä ihmisistä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Be the change you want to see in the world."

"Think globally, act locally."

Ei tarvi olla nepsy ajatellakseen noin. Yksi aikuisuuden haasteita on elää tuon tietoisuuden kanssa.

Älä jää tuleen makaamaan.

Vierailija
4/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasit siis, että pallo eläimillä pyörisi täällä? Ja olisi parempi kokonaan ilman ihmisen tietoisuutta?

Vierailija
5/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ja ihmisyys on suurimmaksi osaksi varjoa, meissä on vain valon hippusia.

Vierailija
6/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasit siis, että pallo eläimillä pyörisi täällä? Ja olisi parempi kokonaan ilman ihmisen tietoisuutta?

Moni hokee sitä, että ”ihminen pitäisi tuhota täältä”. Jos ihmistä ei olisi enää maapallolla, ei olisi myöskään ketään todistamassa sen paremmuutta tai huonommuutta. Se tosiaan pyörisi aikansa - ja tuhoutuisi.

Vierailija
7/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä. Tälläkim hetkellä vaan itken, kun tuntuu että mun omassa elämässä on todella vähän hyviä asioita ja todella paljon pahaa. Mieheni juuri huusi mulle ja haukkui mua

kun pyysin hänen apuaan yhdessä kotityössä. Sitä ennen on ryypännyt koko viikonlopun eikä taaskaan tehnyt mitään kivaa mun kanssa. Äksyilee vaan. Ihmiset on tosi ilkeitä mulle ja vaikuttaa ärsyyntyvän musta helposti. Ja muutenkin maailmassa on kaikki päin peetä. Masentavaa.

Vierailija
8/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, vaikutat sekopäältä.

Vaihda planeettaa.

Ja tuo planeetan vaihto tarkoittaa sitä, että muuta sellaiselle planeetalle, jossa viihdyt ja jaksat elää.

Vierailija
9/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon tavallaan siihen teoriaan, että me eletään helvetissä. Kun Raamatussa paholainen on jo häädetty Taivaasta maapallolle ennen ihmisiä, ja hän on myös helvetin kuningas, niin eikös se voi tarkoittaa sitä, että tämä on helvetti? Ja ehkä kuoleman jälkeen jos ei pääse Taivaaseen vaan joutuu helvettiin, niin syntyy uudelleen tänne paskojen ihmisten joukkoon. Ja kierre jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
10/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mulla menee todella pahasti tunteisiin kaikki vääryydet ja tuntuu että suurinta osaa ihmisistä ei haittaa ollenkaan kaikki paha mitä jatkuvasti tapahtuu.

Vierailija
11/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni hokee sitä, että ”ihminen pitäisi tuhota täältä”. Jos ihmistä ei olisi enää maapallolla, ei olisi myöskään ketään todistamassa sen paremmuutta tai huonommuutta. Se tosiaan pyörisi aikansa - ja tuhoutuisi.

Niinhän se olisi. En tiedä olisiko siinä(kään) mitään järkeä. Mikä sen arvo silloin olisi? Pentti Linkolan märkä päiväuni: planeetta rehottamassa ilman ihmisyyttä, kunnes se sammuisi.

Vierailija
12/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on upeeta, että maailma on epäreilu. Reilussa maailmassa olisi todella tylsää.

Vierailija
13/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana elää ja voi hyvin maaplaneetalla.

Vierailija
14/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumassa on "The Great Awakening", yhä useampi alkaa saada tarpeekseen nykymenosta.

Tietoisuus lisääntyy ja kasvaa. Toivottavasti kriittinen massa saavutetaan pian.

Vierailija
15/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman valtakunnat ja sanoi: "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

Luuk.4:5-7

Vierailija
16/16 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman valtakunnat ja sanoi: "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

Luuk.4:5-7

Ja Jeesus kieltäytyi, kuten kaikista Paholaisen houkutuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan