G: Kumman lapsiluvun ottaisit mieluummin; 2 tyttöä vai 1 pojan?
Kommentit (52)
Kaksi lasta, ei väliä sukupuolella, ja niin onkin!
Tietysti kaksi tyttöä, näistä vaihtoehdoista. Yksi on ja siihen jää.
Kaksi tyttöä, olisi unelmakomboni! No, ehkä kaikista paras olisi jos saisi nuo kaikki kolme. Mutta ainakin ne tytöt.
Tätähän ei kysytty, mutta mieluiten kaksi lasta: kaksi tyttöä tai tyttö ja poika :)
Tätähän ei kysytty, mutta mieluiten kaksi lasta: kaksi tyttöä tai tyttö ja poika :)
Meillä 2 tyttöä ja heitä en vaihtausi mihinkään muuhun yhdistelmään. Eli vastaan ilman muuta 2 tyttöä, mutta jos meillä olisi 1 poika vastaisin tietysti 1 poika :)
Miks naiset haluaa niin usein tyttöä?Eikö ketään koe että pojan kanssa pääsis sitten myöhemmin helpommalla,kun ei tarvis murehtia niitä tyttärenkin huolia mitä naisilla on.Mulla on 3 poikaa ja tyttö olis ollut tervetullut mutta toisaalta huokaisen myös helpotuksesta aina silloin kun ärsyttää olla nainen tässä elämässä!Jos kukaan ymmärtää mitä tarkoitan...
Kaksi tyttöä. Olen aina haaveillut kahdesta lapsesta, tosin kokoonpanolla yksi poika ja yksi tyttö. Mut ei kaksi tyttöäkään haittaisi.
Kaksi tyttöä. Olen aina haaveillut kahdesta lapsesta, tosin kokoonpanolla yksi poika ja yksi tyttö. Mut ei kaksi tyttöäkään haittaisi.
Kaksi tyttöä. Olen aina halunnut tyttöjä. Onneksi sain ihan oikeastikin kaksi tyttöä.
kaksi tyttöä. Onneksi mulla on neljä _lasta_
2 tyttöä varmaan. Mulla on 1 tyttö, ja olen onnellinen että nimenomaan tyttö. Toisaalta koen olevani sopiva juuri yhden lapsen äidiksi... Mutta ehkä 2 tyttöä suurehkolla, esim. 5 vuoden ikäerolla. Luultavasti yhden pojan kanssa olisi kaipuu tyttöä kohtaan.
Helppo. 1 poika :) Koska semmoinen löytyy. Muuten olisi vaikea kysymys.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 23:03"]
Miks naiset haluaa niin usein tyttöä?Eikö ketään koe että pojan kanssa pääsis sitten myöhemmin helpommalla,kun ei tarvis murehtia niitä tyttärenkin huolia mitä naisilla on.Mulla on 3 poikaa ja tyttö olis ollut tervetullut mutta toisaalta huokaisen myös helpotuksesta aina silloin kun ärsyttää olla nainen tässä elämässä!Jos kukaan ymmärtää mitä tarkoitan...
[/quote]
Minä toivoin tyttöä, koska jotenkin en "osaa" olla poikien maailmassa mukana. Mulla itselläni on 2 siskoa, ei veljiä, ja isäkään ei ole mikään perinteinen äijä joka olisi johdattanut miehiseen maailmaan. Poikakaveri mulla oli joskus 5-vuotiaana, sen jälkeen olen ollut lähinnä tyttöjen kanssa. Jaa-a. Sain sitten onneksi tyttölapsen, toki poikakin olisi tietysti ollut yhtä rakas.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 23:03"]
Miks naiset haluaa niin usein tyttöä?Eikö ketään koe että pojan kanssa pääsis sitten myöhemmin helpommalla,kun ei tarvis murehtia niitä tyttärenkin huolia mitä naisilla on.
[/quote]
Jos haluat päästä kaikkein helpoimmalla, niin kannattaa jäädä lapsettomaksi.
Kaksi tyttöä valitsisin. Nyt minulla on tyttö ja poika, ja sekin on ihan hyvä. Kaksi lasta sopii meille.
No 2 tyttöä!
Mulla on niiiin ihana tyttö <3
Ja haluaisin toisenkin tytön vielä joku pv..kyllä se tietty poikakin saa olla :D