G: Kumman lapsiluvun ottaisit mieluummin; 2 tyttöä vai 1 pojan?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2013 klo 18:58"]
Muita lapsia et saisi.
[/quote]
Mun on NIIIN vaikea tajuta millaiset imbesillit tässä(kin) ketjussa esittää näitä kommentteja tyyliin "POjan? Oikeasti?" Ihan kuin olisi jotenkin älytöntä ja sairasta haluta poikalasta.
Ja ihan sama tietysti toisinpäin.
Lapset on ihania, tytöt ja pojat. Mä en tiedä kumpi on elämässä tuntunut vittumaisemmalta, se kun tuli itse tyttönä aikanaan väheksytyksi sukupuolensa takia, vai se, kun nyt kolmen pojan äitinä kuulee niitä säälittelyjä ja lukee poikia halventavia kirjoitteluja. En jaksa ymmärtää miten jotkut jaksaa ja viitsii.
Todella häiriintynyt kysymys. Itselläni on 5 lasta, enkä kerro onko määrä samaa sukupuolta ja kumpaa vai sekoitus molempaa.
Minulle tärkeää on aina se lapsi, ei onko tyttö vai poika niin sanoisin noista kahdesta vaihtoehdosta 2 lasta. Ehdottomasti niin että siinä ei ole kahta tyttöä vaan lasta, sopii kaksi poikaa tai molempia, ei siis mikään pakkomielle saada tyttöjä. Se on minulle ja miehelleni aivan yhdentekevää onko lapset kaikkia samaa sukupuolta.
Ihmetyttää miksi noi vaihtoehdot on yksi poika ja kaksi tyttöä. Voisiko ap vähän selventää.
Mieluummin yhden fiksun, urheilullisen ja empaattisen pojan kuin kaksi ylipainoista ja vähän yksinkertaista rillipäätä. TAI kaksi kaunista ja fiksua tyttöä mieluummin kuin läskin sotahullun finninaaman.
Koska yksi poika vastaa kahta tyttöä.
"Ihmetyttää miksi noi vaihtoehdot on yksi poika ja kaksi tyttöä. Voisiko ap vähän selventää."
[/quote]
kaksi tyttöä.
mieluummin kaksi lasta kuin yhden.
Kaksi tyttöä ehdottomasti. Ilman omaa tyttölasta äitiys jäisi jotenkin vajaaksi.
Rasittavuudeltaan? Totta.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 13:48"]
Koska yksi poika vastaa kahta tyttöä.
"Ihmetyttää miksi noi vaihtoehdot on yksi poika ja kaksi tyttöä. Voisiko ap vähän selventää."
[/quote]
[/quote]
2 tyttöä, koska halusin enemmän kuin yhden lapsen.
Etukäteen toivoin tyttöä kuten varmaan monikin nainen. Sain sitten tyttären ja olin onneni kukkuloilla. Seuraavalla kerralla toivoin taas tyttöä kun olin niin ihanan tyttären saanut, mutta sainkin pojan, joka oli vähintäänkin yhtä ihana. Nyt odotan kolmatta eikä sukupuolella ole merkitystä, koska tajusin kuinka typeriä ennakko-odotukseni olivat. Jokaisen lapsen äitinä on aivan yhtä ihanaa, sukupuolesta viis :)
2 tyttöä jos noista pitäisi valita. Mulla on 1 poika, jota en tietysti vaihtaisi mihinkään, mutta jos ajattelee tilannetta jossa lapsia ei vielä ole. Ja joka tapauksessa 2 lasta mieluummin kuin 1.
2 tyttöä. Mulla 2 poikaa. Sukupuolella ei ole väliä, koska mielummin kaksi lasta kuin 1. Mielemmin 3 tai 4 lasta kuin 1.
Ottaisin 2 tytärtä. Onneksi minulla on yksi tytär ja kolme poikaa eli neljä lasta. Sukupuolilla ei ole minulle väliä.
2 tyttöä, kun itsellä on kolme lasta (kaikki poikia) olen huomannut, että sisarus on todella iso juttu lapsen elämässä. Itse kun on ainoa lapsi, niin siksi tuo tuli mulle yllärinä. Eli mulle tämä ei ole sukupuolikysymys vaan lukumääräkysymys.