G: Kumman lapsiluvun ottaisit mieluummin; 2 tyttöä vai 1 pojan?
Kommentit (52)
Se löytyykin jo meidän perheestä :)
Vaikka haluaisin kyllä enemmänkin lapsia. Mutta olen aina pienestä pitäen haaveillut jostain syystä poikalapsesta, joten hänet minä jo näen tulevaisuuden haaveissani :-)
Sukupuolella ei väliä. Mut mielummin paljon lapsia kuin yksi lapsi.
Kaksi ihanaa tyttöä mulla niinkuin aina toivoinkin. Toki poikaakin olisin rakastanut yhtä lailla.
Pojan? Oikeesti? Todellakin 2 tyttöä mieluummin!
kolme, eli kaks tyttöä ja poika.
Pojasta olen aina haaveillut, mutta yhteen lapseen jääminen tuntuisi tosi pahalta, joten taidan valita tytöt
kaksi lasta mielummin kuin yksi. Sukupuolella ei väliä.
Ehkä kuitenkin silti kaksi tyttöä, koska haluaisin mieluummin kaksi lasta kuin vain yhden.
Olisi aika kauheaa jos olisi vain yksi lapsi ja sitten sille sattuisikin jotain.
Olin tosi iloinen kun kuulin esikoisen olevan tyttö, mutta olin myös iloinen kun sais lisäksi pari poikaa. Toinen olisi voinut olla myös tyttö, niin ei olisi yhtä synnynnäistä vaivaa, jota ei tytöillä esiintyisi. Mutta senkin kanssa pärjätään.
Jos kysymys olisi 2 poikaa vai 1 tytön, menisi jo vaikeaksi. Haluan kaksi lasta, jotta on sisarus. Mutta haluan ehdottomasti ainakin yhden tytön. Pojista ei niin väliksi.
edelleen yhden pojan, tuon saman joka täällä nytkin juoksee.
pienellä ikäerolla, samaa sukupuolta.
Natsaa leikit hyvin yhteen. :)
Eli tässä kyselyssä: 2 tyttöä.
eli tolla valikoimalla se olisi sitten 2 tyttöä.
Maailman helpoin kysymys. Kaksi tyttöä! Oikeastaan se on mun unelma.
Kaksi lasta ehdottomasti! Sukupuolella ei ole väliä. Nyt on kaksi poikaa. Kolmaskin saisi tulla!
[quote author="Vierailija" time="09.02.2013 klo 19:07"]
Pojan? Oikeesti? Todellakin 2 tyttöä mieluummin!
[/quote]
Samoin!
T: 2 tytön äiti .)
Tietenkin 2 tyttöä.
Oikeesti mulla on niitä 3.
Minulla on 2 tyttöä:/