Miksi en saa tätä myytyä huutiksessa?
Ollut myynnissä jo kauan aikaa, joten mikä tässä ilmoituksessa mättää? Kuitenkin mm. kahdet uudet kengätkin mukana... mielestäni siihen nähden aika edullinen? Osaako joku kertoa?
http://www.huuto.net/kohteet/pikku-herran-valtava-vaatepaketti-sis-uusi…
Kommentit (33)
Mun mielestä tossa oli useita turhakkeita, jotka varmaan on söpöjä mutta joilla ei tee mitään. Farkkutakki alle puolivuotiaan kokoa ja kengät reilusti alle vuoden iläiselle on ihan turhia. Kuitenkin tulee käytettyä haalaria ja jotain töppösiä mieluummin.
Meilläkin on nurkissa ihan käyttämättömiä pieniä takkeja ja kenkiä. Esikoisen jälkeen en ole niitä ostanut, mutta lahjaksi saatu vielä lisää söpöjä turhuuksia.
Ei voi sanoa ihanuuksiksi jos ovat puolivuotiaan kokoa. Sen ikäisellä ei tule _ikinä_ käytettyä takkeja. Täysin turhia siis, vaikka miten söpöjä olis.
Pakettiisi oli juuri tullut huuto, eli kaupaksi on menossa! :)
...sopivan hintainen verrattuna vaatteiden määrään! Ostaisin jos olisi tarvetta :)
... ostamaan vaatepaketteja, kun niissä on aina jotain sellaista mukana, mitä en haluaisi ja sitten joutuisin itse miettimään millä niistä pääsee eroon. Siksi ostan mieluummin yksittäisiä vaatekappaleita. En tiedä ajattelevatko muutkin näin?
Itse en viitsisi alkaa huuteleen ja odottaan. No onhan siinä tuo osta heti vaihtoehto, se olis sitte mulle.
Eihän tuo olis paha hinta.
Ostan kaikki vaatteet erikseen, koska perusvaatetta meillä on jo tarpeeksi. Jos siis ostan jotain, haluan juurikin ko. vaatteen, en jotain epämääräistä läjää epätyydyttäviä vaatteita.
Lisäksi nuo kengät nostavat postikuluja.
Meidän pojalla oli syntyessään 20 numeron kokoinen jalka. Eli meillä ei ole koskaan käytetty noin pieniä kenkiä. Ekat kengät puolivuotiaana olivat koko 22.
Meillä ei koskaan säilytetä (ainakaan puhtaita) vaatteita lattialla, vaikkei likaista olekaan.
Kengistä et ole maininnut merkkiä, sisäpituutta, kuntoa.
ei kiitos
Mutta jollekkin kelpasi ;)
ja myyntiaika kamalan pitkä, ei tuota jaksa odottaa.
En pukisi omiani tuollaisiin ikinä. En ottaisi vastaan edes ilmaiseksi siis, ja luulen että tollasta peruskampetta saat myydä huutiksessa maailman tappiin asti, ennenku kukaan ostaa. Myy kaikki erikseen, niin saatat saada jotain kaupaksi, pakettina ei tule menemään.
hassua, että ei mene kaupaksi.
Haluaisin itsekin myydä pojan 104-116 cm vaatteita, mutta mulla ei riitä aika ja energia jokaisen vaatteen yksittäiseen kuvaamiseen. Joten taitaa olla sitten turha edes laittaa Huutonettiin.
Mutta varmaan ainakin talvikengistä saisi paremmin kun myisi erikseen
ap