Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marin sanoi Orpolle: Te esitätte kaikkien köyhimmille keppiä ja raippaa jälleen kerran

Vierailija
13.01.2023 |

Syyttelyn sijaan olisi kiva tietää mitä Marin tarjoaa köyhille. Meinaako ottaa taas lainaa vai mikä on suunnitelma? Outoa lähteä vaaleihin vain vastustamalla muiden politiikkaa ilman omaa teemaa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009325198.html

Kommentit (664)

Vierailija
1/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministerillä pitäisi ehkä olla jokin omakin linja. SDP jää PS:n taakse jo seuraavassa gallupissa, jos visiota ei löydy.

Vierailija
2/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on täysin oikeassa. Eihän tuo ole edes mikään uutinen, vaan tosiasian toteaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on m...muutto myönteinen

Vierailija
4/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainaa lisää!

Vierailija
5/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääministerillä pitäisi ehkä olla jokin omakin linja. SDP jää PS:n taakse jo seuraavassa gallupissa, jos visiota ei löydy.

Tulee jäämään jokatapauksessa perussuomalaisten taakse!

Vierailija
6/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä olen ihmetellyt kun kuulema joka asiassa yhteiskunnan raha sataa hyvätuloisten laariin.

Mä tienaan 5 tonnia kuussa, mitään tukia en saa.

Missä rahat?

Vierailija
7/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin on täysin oikeassa. Eihän tuo ole edes mikään uutinen, vaan tosiasian toteaminen.

Voi olla, mutta mikä sen oma linja on? Pitäisi puhua omasta politiikasta, eikä muiden politiikoista.

Vierailija
8/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tosiaan niin palikka, ettei tajua, mitä köyhille on jo tarjottu tämän hallituskauden aikana?

Vierailija
9/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on nyt kepittänyt neljä vuotta. Vaihdan hänet oikein mieluusti Purraan tai Orpoon.

En hyväksy kelakorvausten poistoa. Se käy kipeästi köyhän kukkarolle kun terveyskeskukseen ei saa ikinä aikoja ja lääkärikään harvemmin osaa suomea.

Vierailija
10/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap tosiaan niin palikka, ettei tajua, mitä köyhille on jo tarjottu tämän hallituskauden aikana?

Tajusin tai en, niin mikä se Marinin linja on? Haukku muita, ok. Kertoisin nyt sitten miten ite hoitaisi asiat. Kumma muija kun ei tee mitään muuta kun haukkuu muita.

Vierailija
11/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme valmiita verottamaan isoja varallisuuksia, suuria pääomia enemmän, olemme valmiita poistamaan verotuksesta porsaanreikiä, Marin ilmoitti.

Ihan kiva että olette valmiita. Minäkin olen valmis imuroimaan lattian mutta en silti imuroi tänään.

Vierailija
12/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo sanoikin olevansa huolissaan suurituloisten pärjäämisestä. Se, mitä ongelmia suurituloisten pärjäämisessä on, ei selvinnyt. Toivottavasti joku tiedustelee vaalitenteissä mistä suurituloisten ongelmista Orpo tarkkaan ottaen on huolestunut valtionhallinnon tasolla.

Vierailija
13/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskituloinen en ole saanut Marinin hallituksen aikana minkäänlaista tukea mistään. En tule myöskään saamaan sähkötukea. Ja minä olen Marinin mukaan se vuorineuvos.

Vierailija
14/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lainaa lisää!

Mistä ajattelit ottaa, kun valtion tulot eivät riitä?

Vierailija
15/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä keskituloinen en ole saanut Marinin hallituksen aikana minkäänlaista tukea mistään. En tule myöskään saamaan sähkötukea. Ja minä olen Marinin mukaan se vuorineuvos.

Älä, kuka sinulle tuon arvonimen on ostanut ja maksanut?

Vierailija
16/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana, nykyisin ex-hoitajana, en saanut lisää palkkaa ja menetin koulutusta vastaavaan  työni koronarokotuspakon vuoksi.

En sulata enää influenssarokotuspakkoakaan. Siitäkin keskustelimme paljon töissä, kun osa koki, että ovat olleet tiheämmin sairaina sen jälkeen, kun tuli pakolliseksi. En ole rokotekriitikko muuten, mutta rajansa kausirokottamisella ja pakottamisella. Kunkin on saatava tehdä päätökset kehostaan itse. Olen ollut hyvin terve sen jälkeen kun poistuin hoitoalalta.

Vierailija
17/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin on nyt kepittänyt neljä vuotta. Vaihdan hänet oikein mieluusti Purraan tai Orpoon.

En hyväksy kelakorvausten poistoa. Se käy kipeästi köyhän kukkarolle kun terveyskeskukseen ei saa ikinä aikoja ja lääkärikään harvemmin osaa suomea.

Hyväksyt tai et, niin poistosta on eduskunta suuressa viisaudessaan päättänyt.

Vierailija
18/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on yli keskituloinen, koska hänellä on ollut varaa ottaa suuri, yli 700 000 euron asuntolaina. Vuorineuvos?

Vierailija
19/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä olen ihmetellyt kun kuulema joka asiassa yhteiskunnan raha sataa hyvätuloisten laariin.

Mä tienaan 5 tonnia kuussa, mitään tukia en saa.

Missä rahat?

Se 2 tonnia sun palkassa on sitä.

Vierailija
20/664 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme valmiita verottamaan isoja varallisuuksia, suuria pääomia enemmän, olemme valmiita poistamaan verotuksesta porsaanreikiä, Marin ilmoitti.

Ihan kiva että olette valmiita. Minäkin olen valmis imuroimaan lattian mutta en silti imuroi tänään.

Verottaa isoja varallisuuksia = Nostaa keskiluokan veroja.

Eihän suomessa ole muita varallisuuksia. Rikkaiden määrä Suomessa on vähäinen, muutama lottovoittaja ja yrityksen omistaja. Rikkaat lähtee normaalisti Suomesta samantien kun vaurastuvat. Kaikki urheilijatkin asuu Monacossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän