Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa tätä myytyä huutiksessa?

Vierailija
07.02.2013 |

Ollut myynnissä jo kauan aikaa, joten mikä tässä ilmoituksessa mättää? Kuitenkin mm. kahdet uudet kengätkin mukana... mielestäni siihen nähden aika edullinen? Osaako joku kertoa?

http://www.huuto.net/kohteet/pikku-herran-valtava-vaatepaketti-sis-uusi…

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun huuto on sulkeutumassa. Turhaa hintojen korottamista. Kannattaa huutaa vasta nettiyhteyden luotettavuudesta riippuen 2-10 min ennen huudon sulkeutumista.

Vierailija
2/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen sinisävyinen läjä ei houkuta ketään.

En ikinä osta kasana kuvattua pakettia.

Vaatteen kunnon näkee vain lähikuvasta. Pelkkä kuvailu ei auta, koska ihmisillä on kovin erikäsitys normaalikulumasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 vaatetta aina yhteen kuvaan.

Vierailija
4/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pikkukuvia missä on monta vaatetta, vaan iso kuva per vaate.

Vierailija
5/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOkainen vaate pitää kuvata erikseen, mainita sen kohdalla koko, merkki ja kunto.

Eikä kuvia oteta mikkään ryppyisen käytetyn lakanan päällä, yh...

Karvakenä ei kerro yhtään mitään tuotteesta.

Vierailija
6/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on siis ollut mulla myynnissä jo monta kertaa ja ei ole tullut huutoja, siksi kyselen. onhan minulla kaikista vaatteista erikseen kuvat :o(näkyy ainakin uudessa huutiksessa). Lakana voisi tosiaan olla mieluummin silitetty... muuta?

Vierailija
7/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin, kun ei oo mitään "ihanuuksia" mukana. Postikulutkin kenties vähän yläkanttiin? Mut tosiaan, pienet vaatteet menee huonosti, itse luovuin samantyyppisestä paketista vitosella, ei muuten menny kaupaksi.

Vierailija
8/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean vaikeaa laittaa aijaan tms. kautta noin montaa kuvaa kun on kaikenlisäksi melko hidas kone. eikö kukaan muka käytä uutta huutista että näkisi kaikki 4 kuvaa? kun painaa ctrl ja + niin saa niitä vielä isommaksikin

Vierailija
9/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollaasi-kuvat ei houkuta ostamaan. Olen ostanut yhden paketin, maksoin siitä muutaman euron + vastaavat postikulut. Haluan nähdä jokaisesta vaattesta yksittäiskuvan, lähempää, ja maininnan mitä kokoa se on, sekä missä kunnossa vaate on (onko haalistumaa, nukkaa tms). Kannattaisi myydä yksittäin.

Vierailija
10/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista sinisävyistä, tylsää. En katso tuollaisia edes kirpparilla.

Onko sun paikkakunnalla fb-kirppistä, siellä vois mennä kaupaksi? Hintaa täytyis vaan vähän laskea, muutamalla eurolla voisi kauppa käydä, vaikka 8 eurolla olis varmaan jo jonossa ihmisiä :)

Tiedän, tylsää myydä pilkkahinnalla, mutta oman kokemuksen mukaan tylsät vaatteet ei vaan mene kaupaksi muuten. Itse myin just 80-senttisen vaatepaketin, oisko ollu 50 ihan siistiä vaatetta mukana (myös talvihaalari) ja sain siitä kympin, kun muutaman kerran uppailin. Että vaikeaa oli mullakin :)

Vierailija
11/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean vaikeaa laittaa aijaan tms. kautta noin montaa kuvaa kun on kaikenlisäksi melko hidas kone. eikö kukaan muka käytä uutta huutista että näkisi kaikki 4 kuvaa? kun painaa ctrl ja + niin saa niitä vielä isommaksikin

no älä sitten myy noin isona läjänä, jos on liian vaikeaa. Ei laiska saa myytyä :P Ja on uusi huutis, huonolaatuiset kollaasit olet tehnyt. Suurentamalla saa vain pikselimössöä.

Vierailija
12/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
13/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin kyllä vien sitten hyväntekeväisyyteen kuin edes näen vaivaa postittaa, saadakseni muutaman euron :( Tosi kummalliset tavarat taas sitten menee kaupaksi esim. yhdellä myyjällä oli 90-luvun lastenkirjoja ja niistä tapeltiin...

Vierailija
14/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin kyllä vien sitten hyväntekeväisyyteen kuin edes näen vaivaa postittaa, saadakseni muutaman euron :( Tosi kummalliset tavarat taas sitten menee kaupaksi esim. yhdellä myyjällä oli 90-luvun lastenkirjoja ja niistä tapeltiin...

No sitten näet vaivaa niiden kuvien kanssa. Ei aleta marttyyriksi.

Vierailija
15/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei -90 -luvun lastenkirjojen kysyntä mitenkään outoa ole, ja varsinkin -80 -luvun lastenkirjat olisivat ihania. Pitääkin mennä katsomaan tuonne huutikseen sitä tarjontaa. Sekä omat lapseni että lastenlapseni olisivat varmasti niistä onnessaan ;)

T mummi

Vierailija
16/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo takit ovat niitä "ihanuuksia" kai minulla on sitten omituinen maku :D aikaa ei ole istua tuntitolkulla tietokoneella laittamassa kuvia jollekin palvelimelle :(

Vierailija
17/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tuntuu pahalle heittää roskiinkaan kun ihan ehyitä ja käyttökelpoisia ovat :/

Vierailija
18/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paketti tuolla hintaa jos tosiaan kunto on kuin mainitsit. Itse kyllä huutaisin jos olisi tarvetta. Oma lapsi jo niin iso. Ihmiset on välillä niiiiin omituisia. Itse olen muutaman paketin saanut myytyä vasta NOSTETTUANI hintaa. Uskomatonta kyllä, on tuotteet ilmeisesti olleet katsojien mielestä liian halpoja kun ei menneet kaupaksi. Nostin hintaa ja heti huudettiin.Kannttaa kokeilla OSTA HETI huutoa sillä hinnalla jonka haluat niistä!

Vierailija
19/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten jalat ovat niin eri kokoisia ja kaikki eivät halua käytettyjä kenkiä

Vierailija
20/33 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tsemppauksesta :) tuli hyvä mieli. yritän nyt pitää vielä muutaman kerran ja sit vien uffille...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän