Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen väsynyt mieheeni

Vierailija
07.02.2013 |

Ilmeisesti vaadin liikaa parisuhteelta. Viime aikoina mieleeni on tullut kaikki suhteessa aiemmin koetut pettymykset, jotka nostattavat suurta ärsyyntymistä pintaan ja aloitan riidan aivan turhasta. Tiedän itsekkin että käytökseni on ikävää, mutta tuntuu että jos tällainen olo jatkuu, en jaksa suhdetta.

Minua vaivaa yhteisen ajan puute, minusta yhteistä aikaa ei ole se kun ollaan samassa asunnossa ja kumpikin touhuaa omiaan. Myös se, että jos ehdotan menoa, mies ei joko suostu tai tekee vastaehdotuksen asiasta, jota hän haluaa tehdä.

Olen puhunut ja laittanut mieltäni painavista asioista hänelle viestiä, mutta ilmeisesti hänelle riittää että suhde on hänelle mukava. Ehkä olen aiemmin ihastumisen huumassa antanut hänen tarpeilleen liikaa tilaa, unohtanut omat toiveeni ja nyt hän odottaa kaiken jatkuvan samalla mallilla.

En oikeastaan odota neuvoja, mutta täältä keskusteluja lukiessani on mukavaa huomata että arjessa muillakin on koettelemuksia, ja ajattelin että joku muukin on samassa tilanteessa.

Jatkan tilanteen selvittelyä miehen kanssa ja koitan olla riitelemättä. Kiukuttelu ei auttanut yhtään, mies vaan katselee silmät suurena että mikä nyt yhtäkkiä tuli. Ehkä kuitenkin käsittelee asiaa jo itse.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet hukannut itsesi?

Lakkaa kiukuttelemasta hoida pääsi sisus kuntoon.

Vierailija
2/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu siltä, että mies miettii kaiken omien mieltymystensä pohjalta. Suhde on varmaankin hänestä hyvä jos koti pysyy siistinä ja rauhallisena ja hän saa puuhastella omiaan.

Vierailija
4/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torppaako sinun ehdotuksiasi vai eikö vaan osaa toimia niinkuin sinä haluaisit?

Vierailija
5/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aina ollut kärttyinen, tämä on alkanut vasta viime aikoina. En muista koska olisi viimeksi vietetty aikaa yhdessä minun toiveestani. Mies on itse kärttyinen jo ihan perusluonteeltaan, olisin yllättynyt jos hän ei ollenkaan suvaitse samaa minulta.

Ehdotuksia torpatessaan hän saattaa ehdottaa jotain muuta tilalle, mutta minusta on ikävää jos aina mennään vain hänen mielensä mukaan.

Vierailija
6/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisiaa on aika yleistä toive, että mies tekisi heidät onnelliseksi. Se vaan valitettavasti ei onnistu, koska onnellisuus on omasta itsestä kiinni.

Kun mies ei onnistukaan siinä mitä hiljaa toivot, muutut katkeraksi ja vihaiseksi, koska petyt päivästä toiseen.

Opettele arvostamaan ja rakastamaan sitä mitä sinulla on. Ja ennen kaikkea, elä omaa elämääsi äläkä vaadi muita kannattelemaan itseäsi.

Vierailija
7/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paljon ajateltavaa. Olen hieman surullinen siitä, että vika on kokonaan minussa. En osannut odottaa tätä, mutta hyvä tietää tässä vaiheessa. Muuten olen ihan tyytyväinen elämääni, minulla on hyvä työ ja ystäviä. Miestäni rakastan, mutta tosiaan olen nyt ollut ärtynyt yhteisen ajan puutteesta ja muista pienistä asioista jotka on kasautuneet suhteen aikana.

Vierailija
8/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus valitin miehelle säännöllisesti siitä, että emme tee mitään yhdessä. Mies aina totesi, että ollaanhan me päivittäin molemmat kotona ja siten "yhdessä". Juuh, molemmat tekee omia juttujaan. Joskus katseltiin sentään yhdessä leffoja, pitkään aikaan ei olla tehty sitäkään. Ehdottelin miehelle esim. kaupungille menemistä ihan vain kiertelemään (turhaa), ostoksille menemistä (ei hän tarvitse mitään - silti teki netissä ostoksia), lenkille menemistä (ei jaksa), pyysin mukaani erilaisiin tapahtumiin (ei kiinnosta) jne.

Luovutin ja lakkasin odottamasta mitään yhteisiä tekemisiä. Helpotti.

Vierailija
9/9 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pisti hymyilyttämään. Samanlaista meillä. Minä koin loukkaavaksi sen kun mies kääntää asian niin että häntä ei huvita, hän ei jaksa ja hän ei tarvi . Ehdottoman kieltäytymisen tajuan kyllä, en halua pakottaa sellaiseen mitä mies kokee ikävänä. Ajattelin vaan että kun itsekin joustan elämässä vaikka ei ihan huvita eikä jaksa, niin että joustoa joskus löytyisi myös mieheltä.

Ikävin tapaus oli kun kysyin miestä syksyn aikana monesti erääseen baariin iltaa viettämään, niin hän sanoi ettei halua sinne ollenkaan, koska ei viihdy. Sitten mies menikin sinne extempore yksin, koska piti päästä tuulettumaan. Meidän yhteisten kavereiden kanssa siellä oli, eli en ole mustasukkainen. Harmittaa vain suuresti kun juuri tuon olisin yhdessä halunnut tehdä. Pitänee mennä itsekin omia menojaan.

Minusta on silti kummallista ettei parisuhteelta voisi odottaa hyviä asioita - kyllähän vaikeuksiakin kestetään yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän