Millainen on ärsyttävin facebook kaverinne?
Minulla yksi kaveri valittaa koko ajan. Kaikki on koko ajan huonosti. Milloin on pääkipeä, varvas kipeä, masentaa, joutuu lapsenvahdiksi... lista on loputon valitusta valituksen perään. Toisaalta en halua poistaa häntä syötteestä, kun joskus kirjoittaa ihan viihdyttäviäkin juttuja.
Kommentit (79)
Oli pakko piilottaa erään "rouva pervon" sivut.
Joka ikinen päivä kaksimielisiä, mauttomia ja juntteja päivityksiä. Päivityksissä loruillaan, kerrotaan vitsejä tai esitellään kuvia.
Ei siinä mitään jos näitä päivityksiä olisi yksi per viikko, mutta kun niitä saa lukea joka päivä, usein monesti päivässä.
Liika on liikaa.
mutta ehkä sitten olen vain kateellinen hänen erinomaisuudestaan.
Ei vieläkään sulata Niinistön voittoa. :D
joka myös rivien välistä antaa ymmärtää että rahaakin löytyy keskivertoa enemmän. Postaukset on siirappisia ja itsekeskeisiä. Piilotin päivitykset niin nyt ei enää ärsytä.
suurperheen äiti joka päivittää sen seitsemän kertaa päivässä "tänään lasten kanssa kauppaan", " tultiin kaupasta niin esikoinen sanoi jotain hassua", "jahas, laittaisko sitä ruokaa lapsille"...jne jne. IRL kiva tyyppi mut en ymmärrä et koska se tajuu että kaikkia ei niiiiin paljoa kiinnosta noi sen kauppareissut :D
Lähes kaikki postaukset liittyvät misseihin, linkittää ip-lehtien missijuttuja, joita kommentoi " Siellä se meidän Sara niin hienosti edustaa".
vielä samaisesta mammasta joka jaksaa laittaa vielä sängystäkin että "vieläkin kuuluu viereisestä sängystä mutinaa, koskahan noi muksut nukahtaa?"..Huoh..
Koirat sitä koirat tätä ja paljon koiran kuvia perään. Ja näyttelysijoitukset tietty myös. Mutta helpostihan niistä rullaa ohi :)
Lähes kaikki postaukset liittyvät misseihin, linkittää ip-lehtien missijuttuja, joita kommentoi " Siellä se meidän Sara niin hienosti edustaa".
Niin vaikeaa kuvitella :)
Yks kaveri on, jonka elämä on aina päin persettä ja se pitää joka päivä kertoa facebookissa. Päivitykset sisältää yleensä myös kiroilua ja arvoituksia tyyliin "Kyllä vaan taas sai kuulla sellaista paskaa että", mutta sitä ei koskaan kerrota että mitä on kuultu, niin että siihen voisi jotain kommentoida.
Parikymppinen tyttö:
- ilmoittaa joka perjantai, että on perjantai
- kännää joka viikonloppu ja ilmoittaa kun korkkaa ensimmäisen kaljan
- jättää etkoilla ja jatkoilla fb:n auki - kaverit kirjoittaa alapääjuttuja
- ilmoittaa baari-illan jälkeen että on krapula
- ilmoittaa joka maanantai, että on maanantai ja vituttaa
35+ kahden lapsen äiti, jonka elämän ainoa sisältö on:
- lapset
- lapset
- kodinhoito
- lapset
- jouluvalmistelut
- lapset
- pääsiäisvalmistelut
- lapset
- mies
Toinen kehuu itseään ihan koko ajan ja kertoo kuinka ihmiset puukottaa selkään. On ollut radiossa vieraana ja sitä linkitetään tasaiseen tahtiin kerran päivässä. Oli jo puolvuotta sitte haastattelussa. Ja niiden omien kuvien julkaisujen määrää. Tykkää tietty jokaisesta kuvasta itse ja kommentoi niitä. Jakaa myös erikseen joidenkin sivuille ja kun he ovat minunkin kavereita niin näen kuvat siis tuplana joka päivä.
Toinen kertoo kuinka Sisu kakkaa ja mikä oli koostumus. Sisu istuu, makaa, ryömii jne. Sisu syö ja sotkee. Pojasta on kuvat myös ja päivitykset erikseen. Neuvola käynnit kerrotaan ja mitat. Tämän kertoo ylpeä kolmen lapsen isä.
On itse pyytänyt mua kaveriksi ja ei sitten ikinä kirjoita mitään, ei kommentoi kenenkään päivityksiä, siis on FB:ssa muttei ole siellä.
Ei saa valittaa, ei saa hehkuttaa. Olisko mammoilla ihan joku luku, miten paljon suhteessa täytyy olla molempia, jottei ketään ärsyttäisi?
Voi apua, minkä ikäinen tämä missifani on, mies vai nainen? .
Niin vaikeaa kuvitella :)
Lisäksi hänellä on tietenkin fb-kavereina missejä ja missimammoja.
ja lopuista 1-2 väsymystä. Joo, on varmasti raskasta ja väsyttää, mutta luulisi että elämässä tapahtuu edes JOSKUS jotain kivaa, luulisi että niistä lapsista on iloakin?
N. 26v nainen joka kirjoittaa ks x:llä. Esim "onnex on lauantai..." Ja aina kolme pistettä perään.
suurin osa päivityksistä on niitä elämä on tai minua saa halata mietelausekuvia ja muita ketjukirjeitä.
Minusta ärsyttävimpiä ovat ne, jotka eivät IKINÄ päivitä mitään, jaa mitään tai tykkää mistään, ei näy ikinä chatissa, eivät siis anna mitään elonmerkkiä. MUTTA silti tietävät täysin missä mennään toisten elämäsä, jopa paremmin kuin itse joka käyn siellä melkein päivittäin, päivitän epäsäännöllisen säännöllisesti (ehkä kerran kk.)
Näitä on monta.. Terkut vaan teille, tiiän et käytte täälläkin, jos joskus kerron jotain juttuja täältä, ni ette muka oo koskaan käyny täällä aaveella, vaikka ihan varmasti tiedätte mistä puhun :D