Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies maksatti treffeillä kahvinsa minulla

Vierailija
06.02.2013 |

Mitäs ihmettä... Se röyhkeästi vaan pyysi että maksaisin hänenkin kahvin. Sitten se vielä pyysi mun tupakka-askin loput lähtiessään. Ei hyvää päivää.

Muuten kiva mies mutta.. :D

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman luottokorttia ei voi varata esim. hotellihuoneita ulkomailta. Kyllä se on jonkinlainen merkki siitä, että ihmisellä asiat ei mahdollisesti kunnossa, jos ei ole luottokorttia. Sitähän ei tarvi käyttää.

Miksi hankkia joku asia jota ei käytä tai tarvitse?

Vierailija
22/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko pummaaminen modernia?

Aika tyypillistä, että kadulla nykyään nuoret tulevat pummaamaan röökiä. Tapa lähti yleistymään kyllä jo, kun tupakanmyyntiä nuorille hankaloitettiin.

Taitaa olla kuitenkin tavallisempaa, että nainen on tuossa pummaajan roolissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman luottokorttia ei voi varata esim. hotellihuoneita ulkomailta. Kyllä se on jonkinlainen merkki siitä, että ihmisellä asiat ei mahdollisesti kunnossa, jos ei ole luottokorttia. Sitähän ei tarvi käyttää.

Ei tarvitse olla sulle ongelma, mä haistan luottohäiriön, jos treffikumppanilla on joku Electron, joka ei edes käy missään liikennevälineissä ja on poikkeuksellinen valinta maksukortiksi aikuisella.

Vierailija
24/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kokoisissa kaupungeissa saa hotellihuoneita pitkälle saman päivän iltaan saakka ja yleensä halvalla. Pari hotellia läpi kävellessä näkee myös hintatason ja hotellien laadun.

Miksi maksaa kortista jota ei käytä.

Vierailija
25/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisi heti yhden kahvikupin ja muutaman sätkän hinnalla ettei äijää kannata tavata toista kertaa. Muuten ois voinut joutua istumaan monet treffit ja vasta sitten huomata mikä pummi äijä on.

Ja kenen mielestä tuo muka olisi naiselta ihan hyväksyttävää? Oma on ongelmansa jotka tuollaista pitävät ok toimintana oli sukupuoli mikä hyvänsä.

Vierailija
26/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko pummaaminen modernia?

vaatiessaan miestä maksamaan

Vierailija
27/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla sulle ongelma, mä haistan luottohäiriön, jos treffikumppanilla on joku Electron, joka ei edes käy missään liikennevälineissä ja on poikkeuksellinen valinta maksukortiksi aikuisella.

Mitä tarkoitat "ei käy missään liikennevälineissä"?

Electron kertoo vastuullisesta rahankäytöstä. Osaa elää varojensa mukaan eikä "no jos ei ookkaan tilillä rahaa nii on onnex tää visa mitä vinguttaa."

Vierailija
28/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä siten tarvitse muuta maksuvälinettä. OT, muuten.

Mutta tuo tapaamani mies olisi ilmiselvästi sen luottokortin tarvinnut, koska oli hinkumassa paikkoihin, joissa ei käy Electron.

Ja koska itse pidän matkustelusta, minulla tuskin olisi synkannut miehen kanssa, joka ei matkustele. Ja tuskin niin tekee, jos ei ole luottokorttia. Eli sen siitä voi sitten päätellä.

Joka tapauksessa, mies sälytti tökerön käytöksensä ja pummaamisensa Electronin käymättömyyden syyksi. Nolo äijä.

Vierailija
29/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisi heti yhden kahvikupin ja muutaman sätkän hinnalla ettei äijää kannata tavata toista kertaa. Muuten ois voinut joutua istumaan monet treffit ja vasta sitten huomata mikä pummi äijä on. Ja kenen mielestä tuo muka olisi naiselta ihan hyväksyttävää? Oma on ongelmansa jotka tuollaista pitävät ok toimintana oli sukupuoli mikä hyvänsä.

Naiset pitää sitä aivan hyväksyttävänä että nainen maksattaa laskunsa miehellä.

Vierailija
30/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä siten tarvitse muuta maksuvälinettä. OT, muuten. Mutta tuo tapaamani mies olisi ilmiselvästi sen luottokortin tarvinnut, koska oli hinkumassa paikkoihin, joissa ei käy Electron. Ja koska itse pidän matkustelusta, minulla tuskin olisi synkannut miehen kanssa, joka ei matkustele. Ja tuskin niin tekee, jos ei ole luottokorttia. Eli sen siitä voi sitten päätellä. Joka tapauksessa, mies sälytti tökerön käytöksensä ja pummaamisensa Electronin käymättömyyden syyksi. Nolo äijä.

Pikkuisen kätevämpi kuin kortti

Vierailija
31/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteistä minulla sentää joskus on, mutta äärest harvoin. Mutta tuo luottokortti...Onko sellaisen auttamatta jokaisella aikuisella oltava. Voisitko perustella miksi pitäisi olla luottokortti?!

niin silloin on käteistä mukana, kun mennään ulos. Ellei lähtökohta ole mennä pummilla. Koskee miehiä ja naisia, vaikka toinen tarjoaisi.

Vierailija
32/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää puhdasta käteistä. Se käy joka paikassa aina

Vierailija
33/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electron kertoo vastuullisesta rahankäytöstä. Osaa elää varojensa mukaan eikä "no jos ei ookkaan tilillä rahaa nii on onnex tää visa mitä vinguttaa."

Ulkomailla, esim. Saksassa, on lukuisia liikkeitä, isoja ketjujakin, joissa Electron ei kelpaa.

Luottokortilla ei tarvitse maksaa niin, että joutuisi käyttämään sitä luottoa ja siten elämään yli varojensa. Itse maksan aina kuun lopussa heti pois sen, mitä olen luottokorttia käyttänyt. Eli aina olisin voinut maksaa kyseisen summan suoraankin käteisellä, mutta aina ei ole käteistä mukana.

Vierailija
34/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän se kertoo minusta, että minulla ei ole minkäänlaista korttia ei edes tuota paljon parjattua electronia.

Hyvin olen selvinnyt hengissä yli 40- vuotta. On velaton omakotitalo, mökki ja auto. Ulkoimalla ja suomessakin matkustetaan 2-3 kertaa vuodessa.

Ihan rahallakin pärjää, ei tarvitse luotolla elää.

Vierailija
35/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmärrä, miten 37-v. miehellä ei muka ole koskaan käteistä eikä MITÄÄN luottokorttia, vain se opiskelijoiden Electron." Käteistä minulla sentää joskus on, mutta äärest harvoin. Mutta tuo luottokortti...Onko sellaisen auttamatta jokaisella aikuisella oltava. Voisitko perustella miksi pitäisi olla luottokortti?! Ja mikä hiton opiskelijoiden Electron...Mulla on vaan sellainen ja persuskoulua käyvillä 14v. ja 15v. lapsillani... Luottotietoni on kyllä kunnossa.

Ilman luottokorttia ei voi varata esim. hotellihuoneita ulkomailta. Kyllä se on jonkinlainen merkki siitä, että ihmisellä asiat ei mahdollisesti kunnossa, jos ei ole luottokorttia. Sitähän ei tarvi käyttää. Mies olisi voinut hyvin sanoa esim. juoksevansa automaatilta hakemaan rahaa sillä Electornillaan, kun kuuli, ettei se kelpaa kassalla. Tai, koska Electron ei tosiaan joka paikassa käy, voinut fiksuna ennakoida tämän ja nostaa sitä rahaa jo etukäteen. Minusta tuo, että sirkuksen kassallakin oikein toivoi, ettei Electron kävisi, kertoi kyllä siitä, että mies pyrki siipeilemään.

Hotellin voi varata myös käteisellä tai tilisiirrolla. Olen aina pystynyt.

Moneen paikkaan ei luottokortti käy. Milläs siellä maksat?

Vierailija
36/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kokoisissa kaupungeissa saa hotellihuoneita pitkälle saman päivän iltaan saakka ja yleensä halvalla. Pari hotellia läpi kävellessä näkee myös hintatason ja hotellien laadun.

Miksi maksaa kortista jota ei käytä.

Viimeksi viime syksynä olimme Saksassa tilanteessa, jossa tiesimme, että emme ehtisi ennalta varaamaamme hotelliin. Peruutimme sen ja aloimme soitella huonetta lähikaupungeista. Eipä löytynyt. Ei yhdenyhtä, koska oli messusesonki. Ja me oltiin sentään autolla!

Vierailija
37/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan electronin tiedot. Itse olen varannut viimeisen kuukauden aikana parikin hotellia electronilla ulkomailta.

Vierailija
38/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten treffit ohi, jos mies kaivaisi electronin esille. :D

Vierailija
39/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmärrä, miten 37-v. miehellä ei muka ole koskaan käteistä eikä MITÄÄN luottokorttia, vain se opiskelijoiden Electron." Käteistä minulla sentää joskus on, mutta äärest harvoin. Mutta tuo luottokortti...Onko sellaisen auttamatta jokaisella aikuisella oltava. Voisitko perustella miksi pitäisi olla luottokortti?! Ja mikä hiton opiskelijoiden Electron...Mulla on vaan sellainen ja persuskoulua käyvillä 14v. ja 15v. lapsillani... Luottotietoni on kyllä kunnossa.

Ilman luottokorttia ei voi varata esim. hotellihuoneita ulkomailta. Kyllä se on jonkinlainen merkki siitä, että ihmisellä asiat ei mahdollisesti kunnossa, jos ei ole luottokorttia. Sitähän ei tarvi käyttää. Mies olisi voinut hyvin sanoa esim. juoksevansa automaatilta hakemaan rahaa sillä Electornillaan, kun kuuli, ettei se kelpaa kassalla. Tai, koska Electron ei tosiaan joka paikassa käy, voinut fiksuna ennakoida tämän ja nostaa sitä rahaa jo etukäteen. Minusta tuo, että sirkuksen kassallakin oikein toivoi, ettei Electron kävisi, kertoi kyllä siitä, että mies pyrki siipeilemään.

Hotellin voi varata myös käteisellä tai tilisiirrolla. Olen aina pystynyt.

Moneen paikkaan ei luottokortti käy. Milläs siellä maksat?

Minulla on aina vöhintään 50 euroa käteisenä mukana. Mutta pointti olikin se, että sillä tapaamallani miehellä ei ollut. Ei viitsinyt sitä vertaa nähdä vaivaa, että olisi käynyt nostamassa käteistä edes omaan kahviinsa.

Eikä ollut käteistä niillä kahdella muullakaan miehellä.

T. se kolmen ukon kahvit maksanut

Vierailija
40/68 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla, esim. Saksassa, on lukuisia liikkeitä, isoja ketjujakin, joissa Electron ei kelpaa.

Luottokortilla ei tarvitse maksaa niin, että joutuisi käyttämään sitä luottoa ja siten elämään yli varojensa. Itse maksan aina kuun lopussa heti pois sen, mitä olen luottokorttia käyttänyt. Eli aina olisin voinut maksaa kyseisen summan suoraankin käteisellä, mutta aina ei ole käteistä mukana.

Aikuinen osaa varautua tilanteeseen kuin tilanteeseen KÄTEISELLÄ! Eikä luottokortilla (lue lainarahalla)