Mies maksatti treffeillä kahvinsa minulla
Mitäs ihmettä... Se röyhkeästi vaan pyysi että maksaisin hänenkin kahvin. Sitten se vielä pyysi mun tupakka-askin loput lähtiessään. Ei hyvää päivää.
Muuten kiva mies mutta.. :D
Kommentit (68)
Hotellin voi varata myös käteisellä tai tilisiirrolla. Olen aina pystynyt.Moneen paikkaan ei luottokortti käy. Milläs siellä maksat?
Erittäin monet hotellit ulkomailla vaativat katevarausta ja autoa ei saa vuokrattua ilman katevarausta. Olen yrittänyt käteisellä, kun määrittelemäni luottoraja oli täynnä, eikä onnistunut. Piti olla yhteydessä pankkiin ja nostaa rajaa.
Toivottavasti toisia treffejä ei tule? :D
Ilman luottokorttia ei voi varata esim. hotellihuoneita ulkomailta. Kyllä se on jonkinlainen merkki siitä, että ihmisellä asiat ei mahdollisesti kunnossa, jos ei ole luottokorttia. Sitähän ei tarvi käyttää.
Miksi hankkia joku asia jota ei käytä tai tarvitse?
Ei tarvitse olla sulle ongelma, mä haistan luottohäiriön, jos treffikumppanilla on joku Electron, joka ei edes käy missään liikennevälineissä ja on poikkeuksellinen valinta maksukortiksi aikuisella.
Mitä tarkoitat "ei käy missään liikennevälineissä"?
Electron kertoo vastuullisesta rahankäytöstä. Osaa elää varojensa mukaan eikä "no jos ei ookkaan tilillä rahaa nii on onnex tää visa mitä vinguttaa."
luottokortti on äkkiä kahtia ja Electron käytössä, jos toimii noin. Ja juuri se tässä on pointti. Jos miehellä ei ole varaa tai halua hankkia luottokorttia, se on joko liian köyhä tai pihi eli ei todellakaan hyvä mies.
Aikuinen osaa varautua tilanteeseen kuin tilanteeseen KÄTEISELLÄ! Eikä luottokortilla (lue lainarahalla)
Kävin treffeillä yhden tohtorismiehen kanssa ja maksoi Dinersilla alle satasen ruoat. Meinasin kysyä, etteikö ole rahaa, kun pitää luotolla maksaa!
Itselläni on Diners (luottorajaton) ja Visa Credit/Debit (parin tonnin luottoraja). Käytän kuitenkin usemmiten Visa ELECTRONIA, koska se tekee katevaruksen. Luottokortteja käytän vain esim. lomamatkan maksamiseen (saa vakuutuksen) tai muuhun isompaan tai jos ei jostain kumman syystä ole rahaa. Käytän Electronia, koska haluan tietää tarkasti rahatilanteeni.
Hotellin voi varata myös käteisellä tai tilisiirrolla. Olen aina pystynyt. Moneen paikkaan ei luottokortti käy. Milläs siellä maksat?
Erittäin monet hotellit ulkomailla vaativat katevarausta ja autoa ei saa vuokrattua ilman katevarausta. Olen yrittänyt käteisellä, kun määrittelemäni luottoraja oli täynnä, eikä onnistunut. Piti olla yhteydessä pankkiin ja nostaa rajaa.
Et tarjonnut tarpeeksi käteistä. Autonvuokraushan on käytännössä mahdotonta ulkomailla ilman luottokorttia, mutta vain käytänössä. Tarpeeksi, kun tarjoaa käteistä auton saa kyllä.
Sama koskee hotellihuoneita. Soittamalla niitä harvoin saa, mutta tarpeeksi ison setelitukun kanssa kun menee hotellille huone löytyy kyllä täydestäkin hotellista. Jopa sieltä saksasta.
Mutta miksi sitä luottokorttia ei voi olla? Siksi kun se maksaa? Tuollainen pihi paskahan se ap :n treffikumppanikin oli. Ilmeisesti saisi kuitenkin naisen av-palstalta. Mammat vielä kehuisivat viisaaksi. :D
Eikös tasa-arvoon kuulu sekin vaihtoehto, että nainen maksaa...
Eri juttu sitten, jos alvariinsa toinen joutuu maksumieheksi tai -naiseksi.
vaikka ei mitään kommentoitavaa ole, muuta kun oli aika huvittava :D miksi suostuit maksamaan? sen tupakka askinkin?
Hotellin voi varata myös käteisellä tai tilisiirrolla. Olen aina pystynyt. Moneen paikkaan ei luottokortti käy. Milläs siellä maksat?
Et tarjonnut tarpeeksi käteistä. Autonvuokraushan on käytännössä mahdotonta ulkomailla ilman luottokorttia, mutta vain käytänössä. Tarpeeksi, kun tarjoaa käteistä auton saa kyllä.
Sama koskee hotellihuoneita. Soittamalla niitä harvoin saa, mutta tarpeeksi ison setelitukun kanssa kun menee hotellille huone löytyy kyllä täydestäkin hotellista. Jopa sieltä saksasta.
Vai luuletko, että ne heittävät aiemmin tulleen asiakkaan ulos, kun ilmestyt paikalle riittävän suuren setelitukun kanssa? Ei ne tyhjästä niitä huoneita tee.
Kävimme ihan useammassa hotellissa paikan päällä ja pyysimme katsomaan heidän ketjun lähihotelleista huoneita. Ei ollut vapaana, niin ei ollut.
Ilmeisesti olet ollut vain pakettimatkoilla, joissa opastäti on hoitanut sulle huoneen valmiiksi. Ja ylläripylläri, niilläkin voi käysä, että hotelli on täyteen buukattu ja sinun varaustasi ei ole missään. Vaikka olisit varannut sen kalleimman huoneen koko hotellissa.
En ainakaan ikinä kehtaisi ehdottaa treffejä johonkin maksulliseen paikkaan ja sitten alkaa vänistä, ettei mulla olekaan rahaa tai sopivaa maksuvälinettä. Jos niin kävisikin, haluaisin maksaa velkani heti pois.
Ilman luottokorttia ei voi varata esim. hotellihuoneita ulkomailta. Kyllä se on jonkinlainen merkki siitä, että ihmisellä asiat ei mahdollisesti kunnossa, jos ei ole luottokorttia. Sitähän ei tarvi käyttää.
Miksi hankkia joku asia jota ei käytä tai tarvitse?
eikä tule. En tarvitse luottokorttia vain sen omistamisen vuoksi. Ihme käsitys ihmisillä, että jos ei ole luottokorttia, niin raha-asiat voisi olla sekaisin. Kaikki me ei rakasteta velaksi elämistä, vaan meillä on pankkitili ja palkka mistä säästää.
Et tarjonnut tarpeeksi käteistä. Autonvuokraushan on käytännössä mahdotonta ulkomailla ilman luottokorttia, mutta vain käytänössä. Tarpeeksi, kun tarjoaa käteistä auton saa kyllä. Sama koskee hotellihuoneita. Soittamalla niitä harvoin saa, mutta tarpeeksi ison setelitukun kanssa kun menee hotellille huone löytyy kyllä täydestäkin hotellista. Jopa sieltä saksasta.
Vai luuletko, että ne heittävät aiemmin tulleen asiakkaan ulos, kun ilmestyt paikalle riittävän suuren setelitukun kanssa? Ei ne tyhjästä niitä huoneita tee. Kävimme ihan useammassa hotellissa paikan päällä ja pyysimme katsomaan heidän ketjun lähihotelleista huoneita. Ei ollut vapaana, niin ei ollut. Ilmeisesti olet ollut vain pakettimatkoilla, joissa opastäti on hoitanut sulle huoneen valmiiksi. Ja ylläripylläri, niilläkin voi käysä, että hotelli on täyteen buukattu ja sinun varaustasi ei ole missään. Vaikka olisit varannut sen kalleimman huoneen koko hotellissa.
Yhdelläkään pakettimatkalla en ole ollut, enkä tule olemaankaa. En ole kertaakaan edes varannut huonetta etukäteen ja joka kerta on huone löytynyt. Ulkomailla käyn sentään vähintään 5 kertaa vuodessa.
"luottokorteissa" eli yhdistelmissä on myös pankkipuoli, ei ole pakko maksaa luotolla. :D
kun olin pätkätöissä. Oli luottotiedot kunnossa ja palkkakin ihan ok, eli olisin pystynyt hakemani luoton tarvittaessa maksamaan kerralla pois. Mutta Electronia mairea pankin täti vain sitten tyrkytti.
Sitten vasta meni hakemus läpi kun sain vakipaikan, ja siinä vaiheessa alettiinkin sitten tyrkyttää luottoa ihan järkyttävän suuria summia verrattuna tuloihin.
Ei vaan huoli vaikka saisikin. Kaikki ei luottokorttia halua.
Ei vaan huoli vaikka saisikin. Kaikki ei luottokorttia halua.
En ainakaan ikinä kehtaisi ehdottaa treffejä johonkin maksulliseen paikkaan ja sitten alkaa vänistä, ettei mulla olekaan rahaa tai sopivaa maksuvälinettä. Jos niin kävisikin, haluaisin maksaa velkani heti pois.
niin jonninjoutava asia, että en kiinnittäisi asiaan mitään huomiota.
Eri asia joku iso ja kallis päivällinen.
Et tarjonnut tarpeeksi käteistä. Autonvuokraushan on käytännössä mahdotonta ulkomailla ilman luottokorttia, mutta vain käytänössä. Tarpeeksi, kun tarjoaa käteistä auton saa kyllä. Sama koskee hotellihuoneita. Soittamalla niitä harvoin saa, mutta tarpeeksi ison setelitukun kanssa kun menee hotellille huone löytyy kyllä täydestäkin hotellista. Jopa sieltä saksasta.
Vai luuletko, että ne heittävät aiemmin tulleen asiakkaan ulos, kun ilmestyt paikalle riittävän suuren setelitukun kanssa? Ei ne tyhjästä niitä huoneita tee. Kävimme ihan useammassa hotellissa paikan päällä ja pyysimme katsomaan heidän ketjun lähihotelleista huoneita. Ei ollut vapaana, niin ei ollut. Ilmeisesti olet ollut vain pakettimatkoilla, joissa opastäti on hoitanut sulle huoneen valmiiksi. Ja ylläripylläri, niilläkin voi käysä, että hotelli on täyteen buukattu ja sinun varaustasi ei ole missään. Vaikka olisit varannut sen kalleimman huoneen koko hotellissa.
Yhdelläkään pakettimatkalla en ole ollut, enkä tule olemaankaa. En ole kertaakaan edes varannut huonetta etukäteen ja joka kerta on huone löytynyt. Ulkomailla käyn sentään vähintään 5 kertaa vuodessa.
Niin varmaan. Ja sit sä herätsit käsi potassa.
Mies on outo, jos sillä ei ole luottokorttia. Köyhä, maksuhäiriöinen, epäluuloinen, mökkeytynyt, saita tai muuten outoja periaatteita jääräpäisesti ylläpitävä. Ei kiitos! Hullut on nähty tämän elämän osalta.