Mies maksatti treffeillä kahvinsa minulla
Mitäs ihmettä... Se röyhkeästi vaan pyysi että maksaisin hänenkin kahvin. Sitten se vielä pyysi mun tupakka-askin loput lähtiessään. Ei hyvää päivää.
Muuten kiva mies mutta.. :D
Kommentit (68)
parin viikon päästä muuttanut luoksesi ja syönyt ruoat jääkaapistasi?:D
Siis onko pummaaminen modernia?
Siis varmaan haluaa kääntää sukupuoliroolit. Miks miehen pitäis aina automaattisesti maksaa?
Moukalta se mies kyl kuulostaa.
ihan tosi kivalta mieheltä kuulostaa. Kannattaa ehdottomasti jatkaa suhdetta.
Siis varmaan haluaa kääntää sukupuoliroolit. Miks miehen pitäis aina automaattisesti maksaa?
sukupuolirooleja halunnut kääntää, vaan tupakat.
Jos oli, niin ainakaan ei ole mies käytöstavoilla pilattu.
Kyllä se aika moukka pummi oli. Eka sokkotreffit oli joo.
Ei taida tulla toisia.
Kyllä se aika moukka pummi oli. Eka sokkotreffit oli joo.
Ei taida tulla toisia.
Miksi käytät sanaa TAIDA...?
Siis haluatko sinä vielä tavata hänet??
Olisi jäänyt mies kahveineen kassalle, jos tuollaista olisi minulta pyytänyt.
t. feministi, molemmat maksakoon kahvinsa itse.
Vuosi sitten mulla oli nettitreffisivuilla ilmoitus. Kolme tapaamaani miestä maksatti mulla kahvinsa! Eikä niistä sitten kuulunut mitään - paitsi yhdestä.
Eka oli lomautettu ja tyytyväinen, kun voi vaan lesoilla kaikki päivät. Tämä kävi ilmi vasta tavatessa - ilmoituksessa ja viesteissä hän kyllä kertoi olevansa työnsyrjässä kiinni. Itse ehdotti tapaamista kahvilaan. Kun oltiin jo kassalla, kahvikupit ja pullat tarjottimilla, niin jätkä totesi vaan, että hänellä jäikin kukkaro autoon.
No, maksoin sitten hänenkin kahvinsa ja hän vannoi, että maksaa sen mulle takaisin. Ihan sama, ei mun talous ole jostain 5 eurosta kiinni. Tyypistä en kuullut sen tapaamisen jälkeen mitään.
Toinen tyyppi ehdotti itse tapaamista erikoiseen pieneen museokahvilaan, jossa ei voinut maksaa Visa Electronilla. Tavallisella Visalla ja muilla luottokorteilla voi. En ymmärrä, miten 37-v. miehellä ei muka ole koskaan käteistä eikä MITÄÄN luottokorttia, vain se opiskelijoiden Electron. No, maksoin kahvin ja leivonnaisen hänelle. Heräsi epäilys, onko tyypillä luottotiedot menneet, jos ei ole korttia.
Järkä alkoi vängätä, että kaupungissa on sinä iltana sirkus, hän ei ole KOSKAAN ollut sirkuksessa. Lähtisinkö sirkukseen? Lähdettiin, ajattelin, että voisihan se olla kivaa pitkästä aikaa. Kassajonossa mies alkoi höpöttää, että ei täälläkään varmaan käy Visa Electron, ei varmaan käy, voinko maksaa. Mietin mielessäni, että jos ei käy, niin jätkä saa lähteä kotiinsa, menen sirkukseen yksin.
No, siellä Electron kelpasi. Mutta väliajalla mies alkoikin kärttää multa limpparia ja popcornia. :) Sanoin, ettei mun tee mieli, en osta. Tyyppi yritti soitella vielä sen jälkeen, mutta sanoin, ettei kiinnosta. Siivestäjä.
Kolmas oli joku hovioikeudessa työskentelevä lakimies. Oli niin hieno ja tärkeä ja kun kerroin omasta tutkinnosta ja työstäni (olen humanisti), huomasin, että suhtautuminen muuttui viileäksi - kommenteista huomasi, että hän varmaan piti minua liian vähätuloisena itselleen (kysymyksiä tyyliin: "Niin, sä asut varmaan vuokralla?"). Vastailin epämääräisesti, koska en halua tuoda varallisuuttani liikaa esille eikä se ole minusta tärkeää.
Miehen ehdottamassa kahvilassa oli pöytiin tarjoilu, ei korttimaksua - ja kas kummaa, eipä ollut tälläkään miehellä käteistä, kun tuli lähdön aika. Maksoin molemmat.
Kun lähdettiin siitä kävelemään (molemmilla autot samassa suunnassa), niin kysyin, tavataanko uudelleen (ajattelin, että muuten en välitä, mutta jos on herrasmies, tapaa toiste vain maksaakseen kahvinsa). Mies sanoi suoraan, ettei nyt oikein tullut sellaista "fiilistä".
Meidän autot oli sattumalta vierekkäisissä parkkiruuduissa. Minulla uudehko avo-Porsche (humanistikoulutuksesta huolimatta tienaan ihan mukavasti), miehellä joku yli 10 vuotta vanha kottero. Oli hauska katsoa miehen ilmettä, kun hän alkoi takellella, että siis, onko toi SUN auto. Mä luulin, että sä olet joku humanisti.
Heti seuraavana päivänä tuli äijältä soitto, että tarkemmin ajatellen, jos sittenkin tavattaisiin uudelleen. Eipä kiinnostanut enää.
Eli. Miehet ilmeisesti maksattaa kahvinsa sokkotreffeillä naisella, jos huomaavat heti, että tuo ei ollutkaan mun tyyppiäni. Eivät häviä niillä treffeillä sitten edes sitä oman kahvikuppinsa hintaa.
Sokkotreffini jäivät tuohon. Löysin kunnon miehen työyhteyksistä ja nyt olemme kihloissa ja menossa naimisiin.
niin kukaan ei olis ihmetellyt mitään.
Kaikkihan noin tekee.
jokainen nainen haluaa olla prinsessa- edes EKA treffeillä
"En ymmärrä, miten 37-v. miehellä ei muka ole koskaan käteistä eikä MITÄÄN luottokorttia, vain se opiskelijoiden Electron."
Käteistä minulla sentää joskus on, mutta äärest harvoin. Mutta tuo luottokortti...Onko sellaisen auttamatta jokaisella aikuisella oltava. Voisitko perustella miksi pitäisi olla luottokortti?!
Ja mikä hiton opiskelijoiden Electron...Mulla on vaan sellainen ja persuskoulua käyvillä 14v. ja 15v. lapsillani...
Luottotietoni on kyllä kunnossa.
siitä varmaan kyse ap:n casessa- moni MIES- ehkä nainenkin- treffaa kukasta kukkaan ja sillälailla saat ruuat ja kahvit ja yösijankin- jopa pidemmäksikin aikaa
- tunnen caseja, jotka omistavat vain hammasharjan ja siipeily sujuu vuodesta toiseen
"En ymmärrä, miten 37-v. miehellä ei muka ole koskaan käteistä eikä MITÄÄN luottokorttia, vain se opiskelijoiden Electron."
Käteistä minulla sentää joskus on, mutta äärest harvoin. Mutta tuo luottokortti...Onko sellaisen auttamatta jokaisella aikuisella oltava. Voisitko perustella miksi pitäisi olla luottokortti?!
Ja mikä hiton opiskelijoiden Electron...Mulla on vaan sellainen ja persuskoulua käyvillä 14v. ja 15v. lapsillani...
Luottotietoni on kyllä kunnossa.
Ilman luottokorttia ei voi varata esim. hotellihuoneita ulkomailta. Kyllä se on jonkinlainen merkki siitä, että ihmisellä asiat ei mahdollisesti kunnossa, jos ei ole luottokorttia. Sitähän ei tarvi käyttää.
Mies olisi voinut hyvin sanoa esim. juoksevansa automaatilta hakemaan rahaa sillä Electornillaan, kun kuuli, ettei se kelpaa kassalla. Tai, koska Electron ei tosiaan joka paikassa käy, voinut fiksuna ennakoida tämän ja nostaa sitä rahaa jo etukäteen.
Minusta tuo, että sirkuksen kassallakin oikein toivoi, ettei Electron kävisi, kertoi kyllä siitä, että mies pyrki siipeilemään.
jos miehellä ei ole varaa seurustella menköön matkoihinsa
jokainen nainen haluaa olla prinsessa- edes EKA treffeillä
...eikä ole varaa edes omaan kahviin, ehdottakoon tapaamista puiston penkillä tai kävelyretkellä tai ilmaisessa taidegalleriassa tai museossa.
Kenenkään ei tarvi mulle kahvia ostaa, pystyn hyvin maksamaan sen ja elämiseni, autoni, asuntoni, kesämökkini, vaatteeni ja matkani ihan itse. Mutta en ala maksamaan noita lisäksi myös jollekin pummille.
T. se kolme kertaa miesten kahvit maksanut
se on moderni, testasi sua, tai ääliö.