Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen tuli ilmi vuosien jälkeen

Vierailija
04.02.2013 |

Mitä nyt pitäisi ajatella. Kävi ilmi että miehellä oli useita juttuja vireillä vielä pari vuotta yhteen muutostakin. Silloin luulin, että seurustelun alkuaikoina tapaili muitakin mutta nämä jäivät viimeistään kun muutettiin saman katon alle.

Miehen mielestä ei voi vanhat jutut merkitä, minusta meiltä "mureni perustukset".

Nyt myöskin aloin pitää aiemmin epäilemiäni satunnaisia kännihairahduksia varmana.

Asiaa mutkistaa lapset ym. Ja meillä oli asiat hyvin , nyt kun tämä tuli ilmi, kaikki on huonosti. Paitsi miehen mielestä. Mitä mä teen.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos toinen ei tiedä, ei se voi pahastuakaan. Ongelmahan tästä tosiaan tuli vasta nyt kun sain tietää.

Olen nyt päivän mittaan muistanut pari tilannetta, joissa olisin voinut antaa asioiden mennä johonkin suuntaan mutta valitsin toimia toisin. Nyt jotenkin harmittaa, jos olisin toiminut miehen tavalla oltais vähän tasoissa nyt.

Jokaiselle noita tilanteita varmaan joskus tulee. Toki on ihan eri asia pitää suhdetta yllä kuin hairahtua puolivahingossa.

Voi paska.

Ap

Vierailija
62/65 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihminen puhui jotain sellaista mikä sai epäilemään, kysyin lisää ja hän tiesi jotain kertoa. Ei siis tullut asiaa kertomaan, mutta juttujen seasta bongasin muutaman vihjeen. Muistan tarkasti koska tapahtumiin liittyy esim yksien häiden jatkot. Ajankohdat on siis varmoja.

En edelleenkään tiedä yksityiskohtia enkä haluakaan, mutta niin paljon varmaa tietoa ettei mies voi luikerrella.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos ihminen tietää tehneensä väärin ja asia on tullut ilmi, niin eihän siinä suuttuminen auta.

Olis pahoillaan, surullinen tai jos ei tunne niitä niin sitten jollain välinpitämättömällä asenteella, eihän tehtyä saa tekemättömäksi.

Tuli ihan mieleen että raivolla yrittää kääntää huomion pois asiasta. Nyt on ollut jo ihan että HÄNTÄ ahdistaa jne kun yritän puhua. Aivan epätavallista käytöstä miehelleni.

Vaikea selvittää mitään, kun en halua lasten kuulevan. Pätkä silloin ja toinen tällöin.

Ap

Vierailija
64/65 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos ihminen tietää tehneensä väärin ja asia on tullut ilmi, niin eihän siinä suuttuminen auta.

Olis pahoillaan, surullinen tai jos ei tunne niitä niin sitten jollain välinpitämättömällä asenteella, eihän tehtyä saa tekemättömäksi.

Jos miehen mielestä kyseessä ei ole mikään iso juttu (vaikka oikeasti onkin, sun kannaltasi ainakin), normaali reaktio on suuttua. Miehen mielestä ilmeisesti hänen asiansa eivät kuulu sulle ja sä olet hullu ja vainoharhainen ämmä, kun jankkaat asiaa. Hän siis yrittää siirtää syyllisyytensä suhun.

Vierailija
65/65 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kieltää siitä eteenkin päin, vaikka olisi jo paljastunut ja kaikki kortit olisivat pöydässä.

Petollinen mies suuttuu ja syyttää naista ihan kaikesta.

Huoh.

Koska jos ihminen tietää tehneensä väärin ja asia on tullut ilmi, niin eihän siinä suuttuminen auta.

Olis pahoillaan, surullinen tai jos ei tunne niitä niin sitten jollain välinpitämättömällä asenteella, eihän tehtyä saa tekemättömäksi.

Tuli ihan mieleen että raivolla yrittää kääntää huomion pois asiasta. Nyt on ollut jo ihan että HÄNTÄ ahdistaa jne kun yritän puhua. Aivan epätavallista käytöstä miehelleni.

Vaikea selvittää mitään, kun en halua lasten kuulevan. Pätkä silloin ja toinen tällöin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä