Onko AV-mamman kotona tekemä ruoka aina parasta? Verrattuna esim. kaupan
tai ravintolan antimiin?
Ja vaikka AV-mamma ei edes oikeaoppista risottoa osaa valmistaa, saati perata silakoita.
Että se uunissa muhinut makaronilaatikko ja muut jauhelihakyhäelmät on kuitenkin ylivertaisia?
Tero
Kommentit (30)
Ruotsalaista olen löytänyt Hakaniemen hallista, sekin pakastetta.
saatavilla luomubroileria, mutta mulla on pakastimessa vielä kaksi :)
Osaan perata silakat ja tehdä risoton myös. Onko Tero pahalla päällä ja tuli hakemaan taistelua? Pusipusi!
Kaikki on mahtavaa ja varsinkin laadukasta. Av-mamman perussanastossa tarvitaan vain yksi sana, laadukas.
Varmasti jossakin ravintolassa saa parempaa ruokaa kuin meillä kotona, mutta useimmissa ei.
joidenkin mielestä herne, maissi tai paprika ei sovi risottoon.
Illaksi on tiedossa oikeaoppisesti valmistettua punajuuririsottoa omista punajuurista, Italiasta ostetulla ihanalla parmesanolla ja hunajakuorrutetulla grillatulla vuohenjuustolla ja timjamilla.
Pakkko valmistaa itse, kun ei heti osunut silmään K-kaupan einesosastolla :)
Onko se parmesaani siksi niin "ihanaa", kun se on ostettu Italiasta? Parmesaani valmistetaan Italiassa, enkä tiedä muuta syytä kuin hinta, miksi sitä Italian reissulla kannattaa tuoda mukanaan.
Valikoima on hurjan paljon isompi ja juustoja saa maistaa ennen kuin niitä ostaa. Lisäksi niitä ei pakata muovikelmuihin.Terveisiä helsinkiläisravintolasta, jonka lounaskeitto oli kuin liisteriä. Olisin itse valmistanut parempaa.
mutta eikö se nyt ole ihan tavallista, että juustoja saa maistella, jos tiskiltä ostaa? Ei kai sitä varten tarvitse Italiaan asti mennä.
Terveisin Italian naapurimaasta
:) Matkan syy oli kyllä sukuloiminen, eikä elintarvikkeiden ostaminen, vaikka niitäkin (ja varsinkin viinejä) aina tarttuu mukaan kotimatkalle... Sama vika entisen kotimaan Ranskan kanssa.
Onko kukaan uskaltanut pyytää maistaa juustoa suomalaisessa ruokakaupassa?
:) Onko kukaan uskaltanut pyytää maistaa juustoa suomalaisessa ruokakaupassa?
Valikoima on hurjan paljon isompi ja juustoja saa maistaa ennen kuin niitä ostaa. Lisäksi niitä ei pakata muovikelmuihin.
Terveisiä helsinkiläisravintolasta, jonka lounaskeitto oli kuin liisteriä. Olisin itse valmistanut parempaa.