Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko AV-mamman kotona tekemä ruoka aina parasta? Verrattuna esim. kaupan

Vierailija
04.02.2013 |

tai ravintolan antimiin?

Ja vaikka AV-mamma ei edes oikeaoppista risottoa osaa valmistaa, saati perata silakoita.

Että se uunissa muhinut makaronilaatikko ja muut jauhelihakyhäelmät on kuitenkin ylivertaisia?

Tero

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illaksi on tiedossa oikeaoppisesti valmistettua punajuuririsottoa omista punajuurista, Italiasta ostetulla ihanalla parmesanolla ja hunajakuorrutetulla grillatulla vuohenjuustolla ja timjamilla.

Pakkko valmistaa itse, kun ei heti osunut silmään K-kaupan einesosastolla :)

Onko se parmesaani siksi niin "ihanaa", kun se on ostettu Italiasta? Parmesaani valmistetaan Italiassa, enkä tiedä muuta syytä kuin hinta, miksi sitä Italian reissulla kannattaa tuoda mukanaan.

Valikoima on hurjan paljon isompi ja juustoja saa maistaa ennen kuin niitä ostaa. Lisäksi niitä ei pakata muovikelmuihin.

Terveisiä helsinkiläisravintolasta, jonka lounaskeitto oli kuin liisteriä. Olisin itse valmistanut parempaa.

Vierailija
22/30 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaista olen löytänyt Hakaniemen hallista, sekin pakastetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatavilla luomubroileria, mutta mulla on pakastimessa vielä kaksi :)

Vierailija
24/30 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan perata silakat ja tehdä risoton myös. Onko Tero pahalla päällä ja tuli hakemaan taistelua? Pusipusi!

Vierailija
25/30 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahtavaa ja varsinkin laadukasta. Av-mamman perussanastossa tarvitaan vain yksi sana, laadukas.

Vierailija
26/30 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jossakin ravintolassa saa parempaa ruokaa kuin meillä kotona, mutta useimmissa ei.

Vierailija
27/30 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin mielestä herne, maissi tai paprika ei sovi risottoon.

Vierailija
28/30 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illaksi on tiedossa oikeaoppisesti valmistettua punajuuririsottoa omista punajuurista, Italiasta ostetulla ihanalla parmesanolla ja hunajakuorrutetulla grillatulla vuohenjuustolla ja timjamilla.

Pakkko valmistaa itse, kun ei heti osunut silmään K-kaupan einesosastolla :)

Onko se parmesaani siksi niin "ihanaa", kun se on ostettu Italiasta? Parmesaani valmistetaan Italiassa, enkä tiedä muuta syytä kuin hinta, miksi sitä Italian reissulla kannattaa tuoda mukanaan.

Valikoima on hurjan paljon isompi ja juustoja saa maistaa ennen kuin niitä ostaa. Lisäksi niitä ei pakata muovikelmuihin.

Terveisiä helsinkiläisravintolasta, jonka lounaskeitto oli kuin liisteriä. Olisin itse valmistanut parempaa.

mutta eikö se nyt ole ihan tavallista, että juustoja saa maistella, jos tiskiltä ostaa? Ei kai sitä varten tarvitse Italiaan asti mennä.

Terveisin Italian naapurimaasta

Vierailija
29/30 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Matkan syy oli kyllä sukuloiminen, eikä elintarvikkeiden ostaminen, vaikka niitäkin (ja varsinkin viinejä) aina tarttuu mukaan kotimatkalle... Sama vika entisen kotimaan Ranskan kanssa.

Onko kukaan uskaltanut pyytää maistaa juustoa suomalaisessa ruokakaupassa?

Vierailija
30/30 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Onko kukaan uskaltanut pyytää maistaa juustoa suomalaisessa ruokakaupassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä