Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän ongelmasi niin etsitään yhdessä siihen yksinkertaisin ratkaisu

Vierailija
04.02.2013 |

Ihmiset tekee joskus elämästään liian vaikeaa. Kirjoita tähän sun ongelma, niin mietitään yhdessä siihen yksinkertaisin ratkaisu. Ainut velvoite mikä SULLA on, on että sun pitää luvata oikeasti olla avoin sille ratkaisulle eikä tyrmätä heti kättelyssä.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätyksitulemisenpelko ( onko yhdyssana??) ja ulkopuolisuudentunne ja yksinäisyys.

Vierailija
2/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittanut terapian? Pakko-oireisiin löytyy varmasti joku sopiva terapia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuttamisen mahdottomuus.

Vierailija
4/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätyksitulemisenpelko ( onko yhdyssana??) ja ulkopuolisuudentunne ja yksinäisyys.

yksinäisyyteen löytyy apu siitä että alat harrastaa jotain josta voit saada ystäviä. Tai soita jollekin vanhalle ystävälle ja pyydä/kutsu itsesi kylään.

Vierailija
5/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vähän täsmällisempi? Mikä unelma ja miksi sitä ei voi toteuttaa?

Vierailija
6/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kotona 5 koneellista pestyä pyykkiä, sohvalla odottamassa viikaamista ja kaappiin laittoa. Tänään ehdin kotiin neljän aikoihin, ruoka lapsille ja sitten vielääm heitä harrastuksiin. Illalla kahdeksan jälkeen kotiin, lapsille ruoka ja iltatoimet. Yhdeksältä olen jo niin poikki, että ei silmäluomet enään pysy auki.

Miehellä muuten sama, mutta hän jättää päivällisen väliin, kun lähtee kuskaamaan suoraan töistä toista lasta harkkoihin ja saapuu kotiin illalla samaan aikaan.

Vierailija
7/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäisyyteen löytyy apu siitä että alat harrastaa jotain josta voit saada ystäviä. Tai soita jollekin vanhalle ystävälle ja pyydä/kutsu itsesi kylään.

Olen menettänyt useamman läheisen ihmisen

Vierailija
8/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pesen pyykkiä koko ajan. En tykkää, että on isot vaatekasat pyykkikorissa. Vaihdan lakanat kerran viikossa ja pyyhkeet kaksi. Eli joka päivä pyörii kone vähintään kerran. Myös yleisesti siisteydestä olen nipo. Eli kaikki ylimääräinen aika menee pyykin pesuun tai siivoukseen.

Vierailija
9/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kotona 5 koneellista pestyä pyykkiä, sohvalla odottamassa viikaamista ja kaappiin laittoa. Tänään ehdin kotiin neljän aikoihin, ruoka lapsille ja sitten vielääm heitä harrastuksiin. Illalla kahdeksan jälkeen kotiin, lapsille ruoka ja iltatoimet. Yhdeksältä olen jo niin poikki, että ei silmäluomet enään pysy auki. Miehellä muuten sama, mutta hän jättää päivällisen väliin, kun lähtee kuskaamaan suoraan töistä toista lasta harkkoihin ja saapuu kotiin illalla samaan aikaan.

pyykit huomenna kaappiin.

Vierailija
10/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä, erilainen työ, erilainen asuinympäristö. Ei voi perheellinen tehdä tällaisia ratkaisuja yksin.

Vierailija
11/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä, erilainen työ, erilainen asuinympäristö. Ei voi perheellinen tehdä tällaisia ratkaisuja yksin.

vähän tarkempia tietoja. Ei voi laittaa vain näin "erilainen elämä". Ootko esim. opettaja ja haluat olla sairaanhoitaja? Mitä on se erilainen työ ja erilainen elämä mitä haluat?

Vierailija
12/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka usein on kyse vain siitä,että uskon itseeni, ja uskallan toteuttaa asioita. Vastineeksi onnistumisesta tulee eristämistä, vittuilua ja ilkeilyä.

Vierailija
13/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän puhelimella soittamista ja en uskalla kohdata laskuja. Ne kasaantuvat ja en tee niille mitään, olen kai masentunut. Toisten asioita osaisin paremmin hoitaa, mutat en omiani.

Vierailija
14/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka usein on kyse vain siitä,että uskon itseeni, ja uskallan toteuttaa asioita. Vastineeksi onnistumisesta tulee eristämistä, vittuilua ja ilkeilyä.

vietät sun aikaa sellaisten ihmisten kanssa? Vietä aikaa sellaisten ihmisten kanssa jotka tuo jotain hyvää sun elämään.

Vierailija
15/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän puhelimella soittamista ja en uskalla kohdata laskuja. Ne kasaantuvat ja en tee niille mitään, olen kai masentunut. Toisten asioita osaisin paremmin hoitaa, mutat en omiani.

joku toinen sun puolesta, esim. mies? Sisko?

Vierailija
16/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauduin jo tuohon rumat alusvaatteet -ketjuun.

Haluaisin ostaa kauniita rintaliivejä jotka ovat 100% puuvillaa. Lycraa ja vastaavia en pysty pitämään. Silkkiset ovat liian kalliita eikä iho tykkää jos joudun käsin pesemään juttuja. Joten puuvillaiset rintaliivit, kiitos.

Vierailija
17/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kotona 5 koneellista pestyä pyykkiä, sohvalla odottamassa viikaamista ja kaappiin laittoa.

Laitat ne isoon koriin, käsket *jokaisen* ottaa sieltä omat päivän vaatteensa (kaappinsa sijaan). Muutaman päivän kuluttua kori on tyhjä.

Tänään ehdin kotiin neljän aikoihin, ruoka lapsille ja sitten vielääm heitä harrastuksiin.

Osta ruokaa, jonka tekemisessä ei kauaa mene.

Tortillapussi (leikkaat kulman auki, minuutiksi mikroon lämpeämään), jauheliha paistunee reilussa viidessä minuutissa, jonka aikana peset/pilkot salaattia/kurkkua/tomaattia ja kaadat salsapurkin sisällön paistinpannulle kunhan jauheliha valmis. Kokonaisvalmistusaika jossain 10 min tietämillä.

Etkä vie tenavia harrastuksiin. Harrastaa voi kotonakin tai sitten kulkevat itse harrastukseen.

Illalla kahdeksan jälkeen kotiin, lapsille ruoka ja iltatoimet.

Eihän lasten iltatoimet ole sun iltatoimiasi. Opeta ne pesemään itse hampaat ja vaihtamaan vaatteet. Vai oliko lapset 1-vuotiaita?

Ja ruoaksi edelleen jotain nopeatekoista. Kuorit pari porkkanaa ja kurkkua vaikka.

Miehellä muuten sama, mutta hän jättää päivällisen väliin, kun lähtee kuskaamaan suoraan töistä toista lasta harkkoihin ja saapuu kotiin illalla samaan aikaan.

Mitä järkeä kuskata tenavia jatkuvasti harkkoihin? Kiinalaistenko kanssa kisaavat 10-vuotiaiden voimistelusta?

Vierailija
18/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä tehdä työhakemuksen, mutta ansioluetteloa on mahdoton em. tietojen perusteella tehdä. Mitä ihmettä siihen laittaisin, vapaaehtoistöitä tms. ei ole, eipä kummoista harrastuneisuuttakaan mihinkään erityiseen.

Tähän aina tyssää työhakemuksen tekeminen.. korulauseiden kirjoittamisesta ei paljon hyötyä ole, kun tynnyri on oikeasti tyhjä eli en halua kehuskella olemattomilla taidoilla/tiedoilla, vaikka tiedän, että jollekin olisin ihan hyvä työntekijä.

Vierailija
19/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt huomannut, että opettajan työ ei ole minua varten. Opettaminen (tai oppimaan ohjaaminen) olisi mukavaa ja unelmatyötäni, mutta en jaksa sitä jatkuvaa kurinpitämistä ja teinien rajojen hakemista.

Nyt olen töissä yläkoulussa ja muista kouluasteista tuntuu paikan saaminen olevan kiven takana. Kaikki tuntemani yläkoulunopet, joiden kanssa on niin läheiset välit, että tämän uskaltaa tunnustaa, ovat leipääntyneet hommaansa ja haluaisivat tehdä jotain muuta. Koska nuoret ja näiden vanhemmat ovat liian haastavia.

Olin jonkinaikaa sijaisena eri lukioissa. Pelottavaa oli, että jos ei kyseessä ollut eliittilukio, sellainen hälläväliä-haistapaska-tunnelma jatkui siellä lukion puolellakin.

Yksi ystäväni on töissä ammattikoulussa. Hänkin hinkuu pois, ei jaksa tapella opiskelijoiden kanssa siitä, että tunnilla seurattava opetusta, läksyt tehtävä, tunnille on tultava, jne. Heidänkin koulussaan opettajat, jotka vain kynnelle kykenevät, hakeutuvat muihin tehtäviin.

Mitä ihmettä ryhtyisin tekemään? Olen 38-v., pitäisikö opiskella uusi ammatti?

Vierailija
20/86 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pesen pyykkiä koko ajan. En tykkää, että on isot vaatekasat pyykkikorissa. Vaihdan lakanat kerran viikossa ja pyyhkeet kaksi. Eli joka päivä pyörii kone vähintään kerran. Myös yleisesti siisteydestä olen nipo. Eli kaikki ylimääräinen aika menee pyykin pesuun tai siivoukseen.

Meillä vaihdetaan lakanat joka toinen viikko, pyyhkeet max kerran viikossa. Ihan turhaa pestä niitä niin usein, vai ettekö peseydy itse ollenkaan jos liinavaatteet likaantuu noin pian. Täkit ja tyynyt päiväksi ulos niin raikastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi