Kirjoita tähän ongelmasi niin etsitään yhdessä siihen yksinkertaisin ratkaisu
Ihmiset tekee joskus elämästään liian vaikeaa. Kirjoita tähän sun ongelma, niin mietitään yhdessä siihen yksinkertaisin ratkaisu. Ainut velvoite mikä SULLA on, on että sun pitää luvata oikeasti olla avoin sille ratkaisulle eikä tyrmätä heti kättelyssä.
Kommentit (86)
mutta ensin pitäisi saada se parin tonnin luottokorttivelka maksettua pois...
Luovu luottokortista.
Tuloni ovat ihan kohtuulliset suhteessa siihen, että olen hoitovapaalla. Silti kaikki menee, enkä saa maksettua edellisen hoitovapaan aikana kertynyttä luottokorttilaskua, vaikka laskelmien mukaan sen pitäisi olla hyvinkin mahdollista. En mielestäni ostele kauheasti ylimääräistä, mutta jonnekin se raha aina tuntuu katoavan ja kuun lopussa ostan taas ruokaa luotolla samalla summalla kuin sitä olen alkukuusta lyhentänyt. Tuntuu ihan toivottomalta :(
Syömishäiriö. Puhuminen ei ole auttanut, halu laihtua on liian voimakas. Olen 24/7 väsynyt, enkä tämän takia jaksa viettää normaalisti aikaa muiden kanssa. Olen 24 vuotias yksin asuva nainen.
Syömishäiriö. Puhuminen ei ole auttanut, halu laihtua on liian voimakas. Olen 24/7 väsynyt, enkä tämän takia jaksa viettää normaalisti aikaa muiden kanssa. Olen 24 vuotias yksin asuva nainen.
etsit jonkun toisen asiantuntijan jonka kautta saat avun. Jos oot jutellut yhdelle ihmiselle, niin ei siinä ole kaikki konstit jotka on olemassa. Hae apua jonkun muun kautta.
Millä ajatusmallilla pääsisin eroon tästä kyynisyydestä? En osaa iloita hetkestä, vaan ajattelen aina että "kohta taas sataa paskaa niskaan". En osaa luottaa keneenkään, en halua pyytää apua tarvitessani, yksin pärjäämisen pakko on valtava. Olen eronnut, lapset jo aikuisia.
Millä ajatusmallilla pääsisin eroon tästä kyynisyydestä? En osaa iloita hetkestä, vaan ajattelen aina että "kohta taas sataa paskaa niskaan". En osaa luottaa keneenkään, en halua pyytää apua tarvitessani, yksin pärjäämisen pakko on valtava. Olen eronnut, lapset jo aikuisia.
kun huomaat että alat ajatella noin. Se on vaikeaa aluksi ja tuntuu teeskentelyltä mutta ajan kanssa positiivinen ajattelu tulee luonnostaan.
Katkaise ajatus näin: "Tää menee piel... EI! Tää varmaan onnistuu."