Montako miestä olet nähnyt alasti ?
Kommentit (45)
Olen kosketellutkin kaikkia heitä intiimialueilta(kin).
Kymmenissä kuitenkin. Opiskeluaikojen bileissä saunotiin aikas usein kimppasaunassa. Ja on noita poikaystäviäkin ollut. Nyt katsonut omaa miestäni viimeset 14 vuotta (himoittavalta näyttää yhä!).
Teekkarit saunovat yleensä sekasaunoissa ja yleensä alasti, uikkarit ei kuulu saunaan. Saunoissa vallitsee herrasmiessääntö että niin naiset kuin miehet pitävät katseen silmien tasolla ja vehkeitä ei vilkuilla, mutta kyllä siinä väkisinkin 5 vuoden opintojen ja saunailtojen aikana muutaman sata alastonta miestä näki. Sekasaunoissa tuli käytyä kun siellä oli enemmän teekkarilauluja ja paremmat keskustelut kuin naisten saunavuorossa.
Terveisin valmistunut teekkari
opiskeluaikoina tuli yhteissaunottua paljonkin, ja lisäksi useampaan kertaan jotkut lähtivät suorittamaan naku-approja yms.
ja koskenutkin satoja, kun potilaita joutuu pesemään joka päivä.
T: sh, alalla 17 vuotta
hoitsut on ihan omassa sarjassa !!!
kai 15-18-vuotiaat, joiden kanssa itse on silloin ollut saman ikäinen, lasketaan?:D
isäni, nykyisen avomieheni sekä ehkä 10-20 kaveriani tai poikaystäväni kaveria. eli karkeasti arvioituna noin 15.
Ollaan naturisteja meidän perheessä ja käydään aina lomilla Euroopan isoilla ja ihanilla nakurannoilla ja -campingeilla. Semmoisilla, mistä täällä Suomessa voi vain unelmoida.
En ole edes lestadiolainen. Hämmästyin kyllä nyt itsekin, miten tuo on mahdollista, että noin vähän.
melko monta, hoitoalalla olen työskennellyt myös.
kolme. Lisäksi kolme omaa poikaani alle 12-vuotiaina. Nyt he ovat vanhempia, ja yhteiset saunat loppuivat suunnilleen toisella kymmenellä.
Isäänikään en koskaan nähnyt alasti, me lapset saunoimme äidin kanssa. Minulla oli vanhat vanhemmat, syntyneet 1915, joilla oli erilainen moraalikäsitys.
kolme. Lisäksi kolme omaa poikaani alle 12-vuotiaina. Nyt he ovat vanhempia, ja yhteiset saunat loppuivat suunnilleen toisella kymmenellä. Isäänikään en koskaan nähnyt alasti, me lapset saunoimme äidin kanssa. Minulla oli vanhat vanhemmat, syntyneet 1915, joilla oli erilainen moraalikäsitys.
Kaikkien noiden kolmen kanssa minulla on ollut 7-20 vuoden suhde.
kolme. Lisäksi kolme omaa poikaani alle 12-vuotiaina. Nyt he ovat vanhempia, ja yhteiset saunat loppuivat suunnilleen toisella kymmenellä.
Isäänikään en koskaan nähnyt alasti, me lapset saunoimme äidin kanssa. Minulla oli vanhat vanhemmat, syntyneet 1915, joilla oli erilainen moraalikäsitys.
Varmaan satoja. Enkä ole mikään hoitsu, saati hutsu.. :D
Olen minäkin sitten nähnyt vaikka miten paljon, mutta itse ajattelin tässä ihan IRL.
Ei niitä loppujen lopuksi niin paljon ole. Muutama sukulainen (ehkä 10kpl). 10kpl petikavereita ja loput jotain saunailta juttuja.
Satoja varmaan. Ei pysty laskemaan.
Opiskeluaikoina tuli käytyä paljon sekasaunoissa.