Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Josp joku mies sanoo, että hei mä haluun suudella sua, suuteletko?

Vierailija
23.08.2026 |

Osaatko miellyttää miehiä? Naiset tietty kyllä tykkkää suutelusta...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmisten miellyttäjä, joten valitettavasti liian herkästi kyllä. Esimerkiksi äskettäin vastenmielinen noin 60-vuotias pappa pyysi kännissä minulta suudelmaa ja annoin, koska en osannut sanoa ei. N19

Vierailija
2/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en halua huuliherpestä, enkä haistaa toisen pahanhajuista hengitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eikä suutele hänkään.

Vierailija
4/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. 

Vierailija
5/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei todellakaan onnistu! 

Vierailija
6/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä tietenkin. 

Vierailija
7/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmisten miellyttäjä, joten valitettavasti liian herkästi kyllä. Esimerkiksi äskettäin vastenmielinen noin 60-vuotias pappa pyysi kännissä minulta suudelmaa ja annoin, koska en osannut sanoa ei. N19

Onneksi ei pyytänyt tuon kummempaa. Olisitko antanut hänelle pyynnöstä pankkikorttisi, pankkitunnukset ja hetusi?

Vierailija
8/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä

M41

Vierailija
9/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja vihaan suutelemista. Ei haittais jos ei tarvis enää ikinä suudella ketään. N37

Vierailija
10/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. Kerran elämässäni minulle kävi niin, että astuessani bussiin lastenvaunujen ja vauvan kanssa kauheessa ruuhkassa, eräs hauskannäköinen nuorimies yhtäkkiä kumartui puoleeni ja antoi kevyen pusun poskelle. Sitten hän riensi istumaan auton takaosaan. Tilanne oli sekunnissa ohi, mutta elin sen avulla varmaan 5 vuotta onnellisempaa vauva-arkea. 

Vierailija
11/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
12/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys. Kerran elämässäni minulle kävi niin, että astuessani bussiin lastenvaunujen ja vauvan kanssa kauheessa ruuhkassa, eräs hauskannäköinen nuorimies yhtäkkiä kumartui puoleeni ja antoi kevyen pusun poskelle. Sitten hän riensi istumaan auton takaosaan. Tilanne oli sekunnissa ohi, mutta elin sen avulla varmaan 5 vuotta onnellisempaa vauva-arkea. 

Ohoh, joku toinen nainen olsi pitänyt metelin tuollaisesta; kutsuen sitö vaikka seksiaaliseksi häirinnäksi. - Yhtä kaikki ei itselläni olisi ollut moiseen rohkeutta tuksimn edes halua. 

Sinkkumies 

Vierailija
13/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suutelu bakteerista ja tahmaa. Vaatii hyviä hampaita. Joillakin ei ole rahaa eikä loputonta kestokykyä hammaslääkärin tuoliin.

Vierailija
14/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suudella ketään, johon en ole ihastunut tai rakastunut, joten sanoisin ei kiitos.

Vierailija
15/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
16/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maksullinen. Ei tarvitse miellyttää vieraita miehiä. 🖕

Vierailija
17/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelen vain minun puolisoa.

Vierailija
18/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei pyytänyt tuon kummempaa. Olisitko antanut hänelle pyynnöstä pankkikorttisi, pankkitunnukset ja hetusi?

En, mutta pillua kyllä. -sama

Vierailija
19/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hauskannäköinen"=komea chad

Vierailija
20/20 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon niin läheisyyspuutteessa että saattaisinkin suudella :D Ei vaan, mulle se on niin iso juttu että en välttis suutele muutamilla ekoillakaan treffeillä ku enhän mä vielä voi tuntea toista niin hyvin. Voisin hyvin treffailla pidempäänkin ilman suuteloimista vaan koska se kuuluu mulle ja sille tyypille joka tuntuu spesiaalilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä