Montako miestä olet nähnyt alasti ?
Kommentit (45)
Lisäksi jotain miehen kavereita opiskeluaikoina saunomisen yhteydessä (en itse ollut nakuna). Töiden puolesta (sairaalassa) sitten vaikka kuinka monta.
En ole laskenut... Mahdoton muistaa kaikkia. On niitä aika monta tullut saunotettua/pestyä plus muut tapaukset.
T. hoitaja
Ohhoh, mites vanhoja sun äiti ja isä oli kun saivat sut? Ovatko sun vanhemmat vielä elossa? Kunnioitettavaan ikään ovat ehtineet... :)
Isäni, 2 poikaystävääni ja mieheni eli 4. Muita ei tule nyt mieleeni.
On tullut käytyä yhteissaunoissa ja nähtyä yhtä sun toista naku-uintia, viuhahdusta jne.
Kuluneen vuoden aikana olen (muistaakseni) nähnyt vain mieheni nakkena.
t. N40
eihän tätä voi mitenkään tietää, satoja??
saunassa, uimarannalla..kyllähän niistä kertyy melkoinen summa.
Vanhainkodissa sijaisena ja harjoittelijana muutaman. Suurimman osan mieheni kavereista ja sit on ne omat poikaystävät ym. hoidot ja muutama julkinakuilija.
KYLLÄ HIMOT HETI HERÄS. OLIS PITÄNYT RIKKOA IKKUNA JA RAISKATA TUO VÄLITTÖMÄSTI. NAISET RAISKAA JA SE ON TOSIASIA! Ja vielä henkisesti!
luultavasti satoja. Olen hoitoalalla.
en ole laskenut, usein kymmenkunta päivässä siis töissä.
Ollaan naturisteja meidän perheessä ja käydään aina lomilla Euroopan isoilla ja ihanilla nakurannoilla ja -campingeilla. Semmoisilla, mistä täällä Suomessa voi vain unelmoida.
Kymmeniä, menee varmaan lähelle sataa ellei ylikin.
parisenkymmentä siinä mielessä että olen kenties itsekin ollut alasti, ja työasu päällä varmaan satoja.
Eikä kyllä yhtään hetkauta enkä laske lukumääriä.
T.mLääkäri
Olemme nudisteja, meille alastomuus on luonnollisinta.
kouluaikoina jo valtavasti