Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollakulla Osuuspankissa tili? Meneekö väärällä salasanalla verkkopankki lukkoon?

Vierailija
01.02.2013 |

Minulla on vuosia vanha Osuuspankin tili, jota en edes muistanut olevan. Ainakin 7-8 vuotta olen ollut täysin käyttämättä sitä. En sulkenut tiliä, kun mentiin naimisiin ja muutettiin kaikki pankkiasiat yhteen pankkiin.

Nyt tuli Osuuspankista kirje, että tilille haettu kulutusluotto irtisanotaan, ellen kirjaudu sisään. Olen ollut niin kauan poissa.

Löysin vanhat tunnukseni, mutta paperissa oleva salasana ei täsmännyt. Ja luinkin nettisivuilta, että salasana pitää vaihtaa ensimmäisen kirjautumisen jälkeen. No en minä sitä enää muista. Uudet verkkopankkitunnukset saa pankista, mutta virka-aikaan en tietenkään sinne ehdi, eikä kiinnosta kuollut tili niin paljon, että ottaisin töistä lomaa..

Salasana on nelinumeroinen, eli minulla on 10 000 eri vaihtoehtoa. Voinko käydä ne kaikki läpi kotona vai tuleeko joku sulku jossain vaiheessa? Kokeilin jo kaikki mahdolliset merkkipäivät ja muut, ei onnistunut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein osuuspankit on auki klo 18 asti ajanvarauksella. Oletko kysynyt omasta pankistasi? Vain kyllä katsoa netistä, jos kerrot mikä kaupunki/pankki on kyseessä.

Ja kyllä, tunnukset menee kyllä lukkoon, muistaakseni jo kolmen kerran jälkeen.

t. äitiyslomalla oleva op:n pankkitoimihenkilö

ja ainakin netissä luki 10-16.30 aukioloaika ja että pitää mennä paikan päälle hakemaan niitä tunnuksia.

Voi siis olla, ettei käyttäjätunnuskaan enää toimi, jos ei herjannut mitenkään puolen tusinan yrittämisen kerran jälkeenkään.

Ja kyllä vaan on olemassa kouluja ja oppilaitoksia, joissa opettaja voi olla sidottuna juuri mainitsemaani aikaan. Aika vaikeaa uskoa, että epäilijä tietää kaikkien Suomen koulujen ja oppilaitosten aukioloajat ja opettajien työtunnit ja läsnäolovelvollisuudet.

ap

Ja nyt tentti loppuu 15.15 ja minulla on puolen tunnin tauko, jonka jälkeen on 45 minuutin oppitunti. Palstailuaika loppuu siis.

Vierailija
22/22 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvisi, että tilini on lakkautettu, mutta että kulutusluottoni on edelleen voimassa. En tosin voi käyttää sitä, kun minulla ei ole tiliä enää.

Blaah. Joudun siis joka tapauksessa menemään pankkiin, jotta voin avata tilin ja jotta myönnetty käyttöluotto on edelleen voimassa.

Käyttöluottoa en juuri nyt tarvitse, mutta myönnetty summa on sen verran suuri, että haluan pitää siitä kiinni. Eihän se mitään maksakaan. Nykyään luoton saaminen on niin kiven alla, etten halua luopua tuosta vararahastosta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan