Onko jollakulla Osuuspankissa tili? Meneekö väärällä salasanalla verkkopankki lukkoon?
Minulla on vuosia vanha Osuuspankin tili, jota en edes muistanut olevan. Ainakin 7-8 vuotta olen ollut täysin käyttämättä sitä. En sulkenut tiliä, kun mentiin naimisiin ja muutettiin kaikki pankkiasiat yhteen pankkiin.
Nyt tuli Osuuspankista kirje, että tilille haettu kulutusluotto irtisanotaan, ellen kirjaudu sisään. Olen ollut niin kauan poissa.
Löysin vanhat tunnukseni, mutta paperissa oleva salasana ei täsmännyt. Ja luinkin nettisivuilta, että salasana pitää vaihtaa ensimmäisen kirjautumisen jälkeen. No en minä sitä enää muista. Uudet verkkopankkitunnukset saa pankista, mutta virka-aikaan en tietenkään sinne ehdi, eikä kiinnosta kuollut tili niin paljon, että ottaisin töistä lomaa..
Salasana on nelinumeroinen, eli minulla on 10 000 eri vaihtoehtoa. Voinko käydä ne kaikki läpi kotona vai tuleeko joku sulku jossain vaiheessa? Kokeilin jo kaikki mahdolliset merkkipäivät ja muut, ei onnistunut.
Kommentit (22)
Ne tunnarit saat mistä tahansa OP:sta, kunhan sovit asian puhelimitse ja varaat ajan pankista. En minä ainakaan asu tai käy töissä niin kaukana pankista, että en ennättäisi ilman lomaa siellä käymään.
Konttorit auki 10-16:30 ja minulla työaika joka ikinen päivä 9.30-17.
ap
Hoida asia puhelimitse, numero on 0100 0500. Ja tietenkin on selvää, että mitkään verkkotunnukset, joiden takana on rahaa, eivät voi pysyä vuosikausia voimassa.
Soita Osuuspankkiin. Hoida asia puhelimitse, numero on 0100 0500. Ja tietenkin on selvää, että mitkään verkkotunnukset, joiden takana on rahaa, eivät voi pysyä vuosikausia voimassa.
henkilökohtaisesti konttorissa. Niitä ei lähetetä postitse, jos joku soittaa ja pyytää lähettämään.
ap
niin tärkeä henkolö ettet tuntia saa vapaaksi, aikaa kyllä on ainakin av:lla olemiseen.
jos tarpeeksi monta kertaa yrittää väärällä tunnuksella. En muista tarkkaan, mutta alle 5 kertaa voi arvailla. Kokemusta on.
niin miksi tarvitset tunnukset?? Vai tarvitsetko välttämättä kulutusluoton käyttämättömään tiliin??
Aivan noin kauan en ollut käyttämättä tiliä, mutta kun erään kerran yritin kirjautua OP:n verkkopankkiin niin alkuperäiset käyttäjätunnukset ja salasana eivät enää toimineet. Tästä on siis muutama vuosi aikaa. Mitään ilmoitusta ei pankista käyttäjätunnusten vaihtumiseen liittyen tullut. Oli pakko hakea pankista uudet tunnukset.
niin anna mennä kiinni ja haet sitten uudesta pankinta kulutusluoton. Niin tai näin, joudut töistä järjestämään vapaata. Paitsi tietenkin, jos et luottoa enää tarvitse.
Jos ei kerran tili kiinnosta, niin anna mennä kiinni ja haet sitten uudesta pankinta kulutusluoton. Niin tai näin, joudut töistä järjestämään vapaata. Paitsi tietenkin, jos et luottoa enää tarvitse.
koska nykyään on niin paljon vaikeampaa saada mitään kulutusluottoja. Tilillä ei pitäisi olla rahaa ollenkaan.
Tuntuu vain niin hölmöltä ottaa palkatonta vapaata töistä (olen opettaja, joten en voi tulla aiemmin tai jäädä myöhempään) joidenkin verkkopankkitunnusten takia.
Nyt valvon tenttiä, joten on aikaa istua täällä.
Kokeilin jo yli viidellä eri tunnuksella, joten ei ainakaan vielä mennyt lukkoon.
ap
Kirjoitat vahingossa käyttäjätunnuksesi väärin ja se väärä nyt sattuu olemaan jonkun toisen tunnus.
Sitten hakkaat siihen väärään tunnukseen omaa salasanaasi tai mitä tahansa väärää salasanaa JA TADAA: jonkun toisen käyttäjätunnus menisi lukkoon. Ei se nyt noin voi toimia.
Ja jos toimii, niin minähän otan iltaharrastukseksi sulkea tunnuksia ihan random arvontana.
Eihän sen kulutusluoton irtisanomisella ole mitään merkitystä, jos sinä et kuitenkaan sitä käytä.
Osuuspankissa pitää ensin kirjautua käyttäjätunnuksella ja nelinumeroisella salasanalla. Nämä eivät muutu. Ja sen JÄLKEEN vielä pitää etsiä avainlukukortista koodi, jolla pääsee eteenpäin. Avainkoodit ja käyttäjätunnus löytyy, salasanaa en muista.
Ja missä koulussa opettajilla on tuollaiset työajat? Et ainakaan voi opettaa noin pitkiä päiviä. Joka tapauksessa voinet lähettää valtakirjalla varustetun ystäväsi pankkiin.
Ne tunnarit saat mistä tahansa OP:sta, kunhan sovit asian puhelimitse ja varaat ajan pankista. En minä ainakaan asu tai käy töissä niin kaukana pankista, että en ennättäisi ilman lomaa siellä käymään.
Konttorit auki 10-16:30 ja minulla työaika joka ikinen päivä 9.30-17. ap
Tiedätkö: en usko sinua. Yksikään tuntemani opettaja (ja heitä on monia) ei tee tuollaista päivää.
Ne on myöhempään auki ja niissä pystyy hoitamaan tuollaisia asioita.
Tiedätkö: en usko sinua. Yksikään tuntemani opettaja (ja heitä on monia) ei tee tuollaista päivää.
En ole luokanopettaja, enkä lukiossa tai ammattikoulussakaan. Eikä tässä ihan lähimaastossa ole Osuuspankkia, johon piipahtaa puolen tunnin tauon aikana.
Aina tällä palstalla takerrutaan ihme yksityiskohtiin, joilla ei ole mitään väliä. En pääse virka-aikaan pankkiin, piste. Halusin vain tietää, että kannattaako minun edes yrittää 10 000 eri salasanaa, vai meneekö suoraan lukkoon vai onko käyttäjätunnuskaan enää voimassa.
Niin, ja soittaa en luonnollisestikaan nyt voi kesken tentinvalvonnan.
ap
usein osuuspankit on auki klo 18 asti ajanvarauksella. Oletko kysynyt omasta pankistasi? Vain kyllä katsoa netistä, jos kerrot mikä kaupunki/pankki on kyseessä.
Ja kyllä, tunnukset menee kyllä lukkoon, muistaakseni jo kolmen kerran jälkeen.
t. äitiyslomalla oleva op:n pankkitoimihenkilö
Ei sellaista koulua olekaan, missä opettajalla olisi opetusta tai muuta täysin sitovaa tekemistä noina aikoina. Et vain viitsisi mennä pankkiin, mikä kyllä on ymmärrettävää. Ei sinne haluta kenenkään menevänkään.
Tiedätkö: en usko sinua. Yksikään tuntemani opettaja (ja heitä on monia) ei tee tuollaista päivää.En ole luokanopettaja, enkä lukiossa tai ammattikoulussakaan. Eikä tässä ihan lähimaastossa ole Osuuspankkia, johon piipahtaa puolen tunnin tauon aikana.
Aina tällä palstalla takerrutaan ihme yksityiskohtiin, joilla ei ole mitään väliä. En pääse virka-aikaan pankkiin, piste. Halusin vain tietää, että kannattaako minun edes yrittää 10 000 eri salasanaa, vai meneekö suoraan lukkoon vai onko käyttäjätunnuskaan enää voimassa.
Niin, ja soittaa en luonnollisestikaan nyt voi kesken tentinvalvonnan.
ap