Teinin poikaystävä
Elikkäs, tyttömme täyttää ihan kohta 15v ja viimeaikoina "hengaamaan" 18v pojan kanssa. Poika on käynyt luonamme muutamaan otteeseen ja on oikein mukavan oloinen myös mieheni mielestä. Onko kolmen vuoden ikäero liian suuri? Tytöllä ei ole hirveästi kavereita ja koulussa menee kehnosti, joten kunnollinen poikaystävä voisi olla paikallaan. Tietysti 15v pojat voi olla aika lapsellisia vielä, joten itse en ainakaan pidä 15 ja 18v seurustelua pahana.
Jaana
Kommentit (8)
Ihan aikuinen oloinen poika on, mitä nyt ollaan jutellut niin hyviä mielipiteitä pojalla kyllä on.
Jos poika vaikuttaa järkevältä ja on kunnollinen.
Tutustu pojankin vanhempiin ja yritä pitää niitä mahdollisimman paljon teillä.
Että saavat olla teillä, ettei tarvitse lähteä mihinkään muualle. Annat ruokaa, juttelet heidän kanssaan, näytät tytölle että hyväksyt pojan ja annat niitten tosiaan tapailla teillä.
Minäkään en pidä tota pahana. Nuoria kummatkin, jos sopivat yhteen, tyttö on 15 ihan kohta ja sopivat yhteen niin hyvä vaan.
Itse ainakin olisin tyytyväinen jos oma 15v tyttöni riiustaisi ennemmin hieman vanhempia poikia kuin oman ikäisiä. 15v pojat nyt kun tuppaa olemaan mitä on..
Itsekin 15 vuotiaana aloin seurustelemaan 3v vanhemman pojan kans ja näin teki monet ikätoveritkin. Minusta se on ihan ok.
Kiitos kaikille vastaajille, olen niin onnellinen nyt! :)
Elikkäs, tyttömme täyttää ihan kohta 15v ja viimeaikoina "hengaamaan" 18v pojan kanssa. Poika on käynyt luonamme muutamaan otteeseen ja on oikein mukavan oloinen myös mieheni mielestä. Onko kolmen vuoden ikäero liian suuri? Tytöllä ei ole hirveästi kavereita ja koulussa menee kehnosti, joten kunnollinen poikaystävä voisi olla paikallaan. Tietysti 15v pojat voi olla aika lapsellisia vielä, joten itse en ainakaan pidä 15 ja 18v seurustelua pahana.
Jaana
Millainen poika on? Keskimääräistä 18-vuotiasta aikuisemman vai lapsellisemman oloinen? Onko aikaisempia seurustelusuhteita? Ja samat kysymykset tytön kohdalla.
Voi olla hyvä juttu tai sitten ei. Tapauskohtaisesti.