Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi synnytyksen jälkeen

Vierailija
01.02.2013 |

Avovaimoni synnytti n. 2 viikkoa sitten ja harrastimme seksiä. Muistin avovaimoni seksin harrastuksen ennen synnyttämistä ja nyt kokemus oli valitettavasti erilainen. Voiko olla, että enää "paikat" ei ole niin kireitä, kuin ennen? Onko kenelläkään kokemusta aiheesta. En kehtaa sanoa kotona, mutta roikkuva vatsa oli myös hankala. Aiemmin olen halunnut seksiä valot päällä ja avovaimoni ei, mutta nyt olen alkanut toivomaan samaa.

Onko tämä ajatus väärä? Tykkään kuitenkin lapsestamme.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2013 klo 02:48"]

Avovaimoni synnytti n. 2 viikkoa sitten ja harrastimme seksiä. Muistin avovaimoni seksin harrastuksen ennen synnyttämistä ja nyt kokemus oli valitettavasti erilainen. Voiko olla, että enää "paikat" ei ole niin kireitä, kuin ennen? Onko kenelläkään kokemusta aiheesta. En kehtaa sanoa kotona, mutta roikkuva vatsa oli myös hankala. Aiemmin olen halunnut seksiä valot päällä ja avovaimoni ei, mutta nyt olen alkanut toivomaan samaa.

Onko tämä ajatus väärä? Tykkään kuitenkin lapsestamme.

[/quote]

No mitä sä luulet että kun sen kokonen pökäle kun lapsi sieltä pimpasta puskee ulos niin ei varmana ole vielä kahden viikon jälkeen ihan normi kuosissa paikat, treenaamalla lantionpohjanlihaksia ne saa yllättävän hyvään kuosiin ja kyllä sekroppakin siitä timmiytyy kun alkaa sen liikunnallisen puolen, raskausarville taas mitään mahda, ne vaalenee sitten kun vaalenee. Nyt sun miehenä kuuluu olla vaimosi tukena näinä aikoina eikä valittaa seksistä, kyllä se tilanne paranee usko mua.. 

Vierailija
22/26 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4x sektio ja joka kerta seksiä 1,5-2vko synnytyksestä. Jälkivuoto on ollut ohi aina ennen seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:01"]

Mulla 4x sektio ja joka kerta seksiä 1,5-2vko synnytyksestä. Jälkivuoto on ollut ohi aina ennen seksiä.

[/quote]

Minä joka kerta aloitteentekijänä.

Vierailija
24/26 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun oon lukenu näitä niin ei voi kuin ihmetellä tätä porukkaa. Miksi se olis niin tabu että pitäis olla 2kk ilman seksiä. Meillä synty vauva ja ei siitä ollut kai edes kahta viikkoa kun touhuiltiin. Jälkivuoto loppu todella nopeesti ja alku otettii tottakai varovasti mutta thats it ja molemmat haluttiin sitä joten ei ollut kummankaan painostusta siis kyseessä. Ei mitää repeämiä ja mammalla jäi kilot synnärille eli nykyään siis painaa 62. Loppupeleis kuitenkin ihan täydellinen seksielämä meillä ja harva tainnut saada vuodeosastolla suihinottoa? ;) päästiin perhehuoneeseen eli sain olla tuoreen vauvan ja mamman kans sen koko ajan siellä mikä oli todella bueno asia :) vauva on nyt kolmiviikkonen ja ihan päivittäin harrastetaa seksiä ja täysin olojen ja fiiliksien mukaan. Ei sen aina tarvi olla superkurjaa ja maailman hirveintä. Ja muistakaa se et mitä tossa sivussa katselin niin kun piti huolen raskausaikana itsestään eikä mättänyt lumikolalla sitä roskaruokaa naamaan niin muodot pysy hoikkana ja kaikki ylimääräinen jäi tosiaan sinne saliin. Löysä nahka tietty masus mut sekin kiinteytyny nyt. Vauva oli 3.5kg. T. Pirun onnellinen pariskunta esikoisen kanssa ja aikaa riittää myös reilusti toisillemme :)

Vierailija
25/26 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kellään paikat palaudu alatiesynnytyksestä 2viikossa! 2 kuukautta  menee vähintään! Enkäkä todellakaan suosittele, että valitat vaimollesi väljentyneistä paikoista. Voit olla varma, että seksielämämme loppuu siihen. Ajan kans paikat kyllä palautuu :-) 

Vierailija
26/26 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes antaisi itseäni panna ennen kuin pari kk synnytyksestä on mennyt. Kyllä ne paikat paranee, mutta ei kannata hätäillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän