Mitä mieltä? Tv-tähdet ei malta äitiyslomailla
Vappu Pimiällä 3 kk ikäinen vauva ja tekee täysillä jo töitä. Sama homma SAnna Kiiskellä ja Kirsi Alm-Siiralla, joilla molemmilla jo kaksi pientä, ja aina menty HETI töihin. En tuomitse, mutten ymmärräkään. Kun vauva-aika on kuitenkin niin lyhyt, ja nämäkin daamit jo iäkkäitä ja pitkään työelämässä olleita.
Kommentit (5)
parin vuoden päästä harmittelevat, että miksi piti kiirehtiä töihin, kun vauva-aika on niin mahdottoman lyhyt.
No, saapa taas Annat ja MeNaiset aiheita :-D
niin voi vaikuttaa omiin töihinsä. Eli ottaa vauvan mukaan, hoitaa työpuheluja kun vauva nukkuu, palkata hoitajan. Tehdä vaan vähemmän kuin aikaisemmin. Tietenkään sitä vauvaa ei voi ottaa mukaan suoraan lähetykseen, mutta monilla mammoilla on esim harrastus, jonka parissa menee sama aika. Kun vauvani oli 6kk niin menin ratsastamaan kerran viikossa ja matkoineen siihen meni 2-2,5h. Olenko ihan kamala ihminen?
Vauvat on kuvauspaikalla palkatun lastenhoitajan kanssa. Ei nämä juontajat tee mitään 8-tuntista työpäivää vaan käyvät heittämässä lyhyen keikan valmiin käsikirjoituksen mukaisesti. Tämä on tieto.
kuka sinne nakkikioskille haluisi mennä myymään heti äitiysloman jälkeen, kun voi olla kotona 3 v.
eläkää sitä omaa elämäänne ainoalla oikeaksi katsomallanne tavalla ja antakaa muiden hoitaa omansa
Ei tuollainen tv-työ ole kahdeksasta neljään puurtamista. Siinä itsekin näkee ihmisiä ja virkistyy.
Olen mennyt aina töihin osa-aikaisesti heti kun olen lopettanut täysimetyksen, eli kun vauva on ollut 6kk ja ihan duunari olen.