Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Perheen isä on vankilassa talousrikoksista tuomittuna, minkä vuoksi äitiä ja lapsia syrjitään

Vierailija
31.01.2013 |

naapurustossa. Duudsonien täytyy keksiä keinot, joilla perhe saadaan jälleen sopuun naapuriensa kanssa."

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288536595214.html?pos=alista-1

No voi nyyyyyhhhhh, kuinka surullista...

Olis iskä miettinyt.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä naapurustoa nyt syyllistetään ja syytetään, kaikkien kanssa ei tarvitse olla tekemisissä, oli syy sitten mikä tahansa.

Vierailija
22/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tiedätte että teidän lapset ei leiki jonkun linnakundin lapsen kanssa?? Ei se ulospäin näy jos on istunu linnassa. Hämmästyisitte jos näkisitte kuinka kiltin näköistä porukkaa siellä kiven sisässä istuu. Eikä nämä isukit ensimmäisenä tai tuskin koskaa kertoo että on tullu istuttua muutama kuukausi/vuosi sellissä.

AV:lla tosin virheisiin ei ole varaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuo linnatuomiot on julkista tietoa, asian voi tarkistaa viranomaisilta. Ja olen muutaman kerran tarkistanutkin, jonka jälkeen on pyritty ko. perheiden lapsia välttämään.

Vierailija
24/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää asiasta niin pitää kertoa koko Suomen kansalle, että meidän iskä on linnassa.

Mitäpä ei lapsensa hyvinvontia ajatteleva drama queen ajattelisi ja uhrautuisi lapsen puolesta.

jotain tuntuu olevan asenteessa mammalla pielessä?

Vierailija
25/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinänaapuri oli asumisaikanamme kaksi kertaa linnassa pahoinpitelyjuttujen (ei lapset ja vaimo) vuoksi. Oikein mukava mies ja lapset. Tuomiot olivat muutaman kuukauden mittaisia, joten lapset luulivat isän olevan työmatkalla. Kaikki auttoivat äitiä ja lapsia, mutta toisaalta isä oli vapaalla olleessaan todella hyvä naapuri. Baarireissulle en hänen kanssaan toki lähtisi, kun joutui niissä tappeluihin, mutta en näe mitään syytä, miksi lapseni eivät voisi leikkiä heidän lastensa kanssa. Jos vanhemmat olisivat ylimielisiä ja lapset kiusaajia, niin sitten asia olisi eri...

Vierailija
26/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

talousrikoksista tietoinen...

Vierailija
27/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se äitikin ole ollut talousrikoksista tietoinen...

"Dokumentti alkaa keväästä 2009. Järvenpääläinen Suomen Tiilityö työllistää tuolloin noin 80 henkeä.

Lama iskee toden teolla rakennusalaan, ja firman tilauskanta romahtaa. Yrityksen omistajat ja työntekijät päättävät yhteisesti alentaa kaikkien palkkoja.

Samaan aikaan yksi yrityksen avaintyöntekijöistä saa neljän vuoden vankilatuomion. Suomen Tiilityön omistajat joutuvat sanomaan hänet irti.

Toiselle omistajista irtisanominen on erityisen kova pala: hän joutuu antamaan aviomiehelleen kenkää. Tapahtumat saavat toinen toistaan masentavampia käänteitä.

Periksi ei anneta

Suomen Tiilityö joutuu pitämään yt-neuvottelut. Niiden seurauksena 12 työntekijää sanotaan irti ja 18 lomautetaan. Töitä ei ole tarjolla kuin muutamalle työntekijälle.

Yrityksen omistajat eivät hellitä. He puskevat eteenpäin uupumuksen partaalla. "Kävi, miten kävi, periksi ei anneta", firman omistajat Petri Stenberg ja Anett Pettersson kiteyttävät."

En kyllä jatkaisi miehen kanssa, jos tietämättäni olisi kavaltanut samassa firmassa ollessaan...

Vierailija
28/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äiti tietoinen rikoksista? En välttättä kieltäisi, mutta ohjaisin huomaamattomasti muualle. Osaisin kuvitella, että 8v. poika tulisi joku päivä kotiin ja kertoisi että hänestä tulee rikollinen. Mikä perheessä on asenne isän rikosta kohtaan ja ym.

Vierailija
29/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vuohi juttu oli HAUSKA ! Naurattaa vieläkin.

Vierailija
30/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lusinnut aikaisemminkin. Löysin jutun Savon Sanomista. 8vuotta ollut vankilassa. Joo en antaisi lapseni olla heidän lasten kanssa ja kyllä se äiti on tiennyt kenen kanssa on. Isähän on täysrikollinen.

Vierailija
31/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämä isä mainitsee Savon Sanomissa. Jotenkin tuli vaan tunne, että on muutakin.

Vierailija
32/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiohuoraaminen kääntyikin itseään vastaan, kun totuus paljastui: ei olekaan ihan pikkukuittiväärennös vaan ja kaltoin kohdeltu perhe naapurien toimesta. Sniff!

Vierailija
33/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duutsonit on pyydetty kylään, minä naapurina kiertäisin perheen hyvin kaukaa.

Vierailija
34/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lapset ja vaimo sitäkin enemmän. Olen nähnyt vierestä vastaavan tilanteen, jossa koko perhe saa leiman otsaansa, kun yksi sen jäsenistä tekee virheen. Se on minusta pirun väärin, mutta joidenkin muiden palstalaisten mielestä ilmeisesti ihan jees.

luulisi toimivan pientä linnatuomiota parempana pelotteena?

Täälläkö mammat sitten ilomielin antaisivat lastensa kaveerata naapurin linnaorpojen kanssa?

Vai olisko se tuo talousrikos eri juttu, kuin joku muu?

Vai onko vaan helpompi jeesustella, kun ei oikeasti ole tuollaisen perheen naapuri...

Silti mä olen edelleen ystäväni kanssa väleissä. Kävipä kesällä poikakin meillä äitinsä kanssa kylässä. Meidän lapset on olleet hoidossa ystävälläni.

Eihän se ystävän vika ole jos sen pojalla viiraa päässä.

Vierailija
35/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lapset ja vaimo sitäkin enemmän. Olen nähnyt vierestä vastaavan tilanteen, jossa koko perhe saa leiman otsaansa, kun yksi sen jäsenistä tekee virheen. Se on minusta pirun väärin, mutta joidenkin muiden palstalaisten mielestä ilmeisesti ihan jees.

luulisi toimivan pientä linnatuomiota parempana pelotteena?

Täälläkö mammat sitten ilomielin antaisivat lastensa kaveerata naapurin linnaorpojen kanssa?

Vai olisko se tuo talousrikos eri juttu, kuin joku muu?

Vai onko vaan helpompi jeesustella, kun ei oikeasti ole tuollaisen perheen naapuri...

Silti mä olen edelleen ystäväni kanssa väleissä. Kävipä kesällä poikakin meillä äitinsä kanssa kylässä. Meidän lapset on olleet hoidossa ystävälläni.

Eihän se ystävän vika ole jos sen pojalla viiraa päässä.

siitä ei kai liene kysekään kenenkään mielestä, että olisi jotenkin toisen perheenjäsenen syy, jos toinen on rikollinen.

Mutta en mä tykkäisi, jos mun teini-ikäiseni kaveri olisi kovin vapaamielisesti rikoksiin suhtautuvasta perheestä, niin vaikeaa ne teinit on muutenkin pitää loitolla hölmöyksistä.

On mullakin suvussa ollut rikollinen, ja kyllä kai mä saatoin olla kohteliaissa väleissä, mutta en lapsiani olisi halunnut hänen lastensa bestiksiksi kyllä.

Vierailija
36/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei silti tehnyt minusta tai kavereistani rikollisia.

Kaverit saivat tulla meille leikkimään ja minä heille, vaikka vanhemmat tiesivätkin tilanteen. Olivat ilmeisesti paljon fiksumpia kuin suurin osa av-mammoista.

Vierailija
37/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa sanottiin että perheellä on 4 tai 5 (en muista) lasta ja 1 lapsenlapsi. Oliko niillä vanhempia lapsia kuin se 14v tyttö??

Vierailija
38/74 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat ilmeisesti paljon fiksumpia kuin suurin osa av-mammoista.

heillä vaan kävi tuuri.

Vierailija
39/74 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sössii asiansa. Toivottavasti eroavat ja vaimo muuttaa lapsineen muualle.

Vierailija
40/74 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävää leimaamista.

Lapset varsinkin kaikkein viattomampia tuossa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi