Lue keskustelun säännöt.
onko tässä asiassa logiikkaa? (liha-asiaa)
08.12.2012 |
Eli
ennen vanhaan (kun olin pieni 90-luvulla:D ) niin meidän koulun ruoan jätteet syötettiin sioille. huom, myös liharuoat! joten on järkkyä että olemme syöneet lihaasyöviä eläimiä vaikka niin ei kuuluisi olla. tästä tulee mieleen, että maistuuko sianliha ja ihmisliha samalta jos kerran koostumme samasta ravinnosta. -> olet mitä syöt. hyrh....ällöttää ajatuskin
Kommentit (2)
Ne siat nappaa ne vastaan tulleet rotatkin. Mutta enemmän mua mietityttää nää kaikki vedenelävät, jotka syövät varmaan ruumiitakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
villit sikaeläimethän luonnossa ovat ravinnon suhteen hyvin opportunistisia eli syövät esim. eteensä sattuneita raatoja (lihaa) myös, eivät pelkkää kasviravintoa.
Tuohon hieman groteskiin kysymykseen sian ja ihmisen samalta maistuvuudesta täytyy sanoa että valitettavasti olen kuullut tähänkin vastauksen. Nimittäin Venäjällä jokunen vuosi sitten tuomittiin henkilö ihmislihan syömisestä, ja hän tosiaan väitti ihmisen lihan maistuvan varsin paljon sianlihalta, mutta hieman vahvemmalta, riistamaisemmalta. Sian tiettyjä kudoksia voidaan käyttää myös elinsiirroissa, joten ei se ihme ole jos joskus sanotaan että joku ihminen on sika ;)