En saa millään Danskebankin verkkosivuja toimimaan.
Onko muilla ollut ongelmia nettipankin kanssa tuon yhdistymisen jälkeen?
Kommentit (13)
Mutta linkistä pääsee oikeille sivuille. Ja tosiaan Java joskus kyselee jotain, mutta siihen kun laittaa run ja ok, niin pääsee jatkamaan.
Eli tuollaiset "ongelmat" vain tulleet eteen.
ap
tarkasta että sulla on uusin versio javasta päivitetty.
Softat päivitetty ja toimii ihan hyvin. Jos tuon kanssa on ongelmia, niin koita mobiiliversiolla. Toimii ilman Javaa ja muita...
Joo eipä oo toiminut mullakaan. Javan olen päivittänyt sata ja yksi kertaa ja ei toimi. Juurikin Javan puuttumisesta ilmeisesti kiikastaa, vaikka aikaisemmin (sampo pankkina) on toiminut ihan normisti. Hermot menee.
Jep, ja ennen yhdistymistä myöskään sampopankin sivut eivät useinkaan toimineet. Suosittelen vaihtamaan, www.op.fi , ikinä ollut mitään ongelmia.
toimi loistavasti aikoinaan, rahaa sai tiskiltä pankkikirjaa vastaan. Kun siirryttiin sitten hienosti Sampo Pankkiin niin ongelmat alkoivat ja kaiken krunaa nyt pelleily tanskalaisen pankkijätin sivukonttorina. Ainoa joka tästä järjestelystä on hyötynyt ajaa Bentleyllä ja puhuu sekavia.
Vika. Alkoi jo silloin kun danske sammon osti. Ihan sama mitä päivittää, lopulta käveltävä pankkiin omalle päätteelle. Suosittelen pankin vaihtoa.
Ei suostu toimimaan Firefoxilla, mutta Explorerilla toimii. Ei siis jostain syystä tunnista Javaa vaikka se koneella olisikin jos selaimena on firefox.
Paska mikä paska.
ap
taatusti saa maksettua laskut vaikka ilman javaa.
Mutta en tosiaan tajua miten firefox voi estää toimimisen. Ihan ala-arvoista toimintaa Danskelta.
Ei suostu toimimaan Firefoxilla, mutta Explorerilla toimii. Ei siis jostain syystä tunnista Javaa vaikka se koneella olisikin jos selaimena on firefox.
Paska mikä paska.
ap
Hyvin toimii ainakin meikäläisellä Firefoxilla DanskeBankin nettipankki.
Kädettömät käyttäjät eivät osaa käyttää konettaan ja sitten vinkuvat täällä kun asiat ei toimi.
Paska käyttäjä mikä paska käyttäjä. Ehkä on parempi että vaihdat pankkia ihan suosiolla, niin ei tarvitse itkeä täällä. Kiitos
Ei suostu toimimaan Firefoxilla, mutta Explorerilla toimii. Ei siis jostain syystä tunnista Javaa vaikka se koneella olisikin jos selaimena on firefox.
Paska mikä paska.
ap
Hyvin toimii ainakin meikäläisellä Firefoxilla DanskeBankin nettipankki.Kädettömät käyttäjät eivät osaa käyttää konettaan ja sitten vinkuvat täällä kun asiat ei toimi.
Paska käyttäjä mikä paska käyttäjä. Ehkä on parempi että vaihdat pankkia ihan suosiolla, niin ei tarvitse itkeä täällä. Kiitos
Jos minä, normaaliälyinen nuorehko ja perustasoisilla tietotekniikkataidoilla varustettu Petra Perusasiakas en saa nettipankkia toimimaan, niin mitähän toiveita on Valma Vanhuksella tai Pasi Paskakuskilla ongelman kohdatessa?
Ja kerro pois jos olet Dansken palkkalistoilla, taatusti raahaan suuren asuntolainani toiseen pankkiin.
ap
Naapurin nörtti kutsuttava pukille;-)