Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapset voivat olla kotona yön ilman vanhempia?

Vierailija
30.01.2013 |

Tiedän, että tämä jakaa mielipiteitä, mutta kysyn kuitenkin, saadakseni osviittaa.



Tilanne se, että molemmilla vanhemmilla vuorotyö ja entinen järjestely (isovanhempi nukkuu meillä yön, jos molemmat yössä), ei enää mahdollinen. Tilanne tuli eteen yllättäen ja irtisanoutuminen ei ole vaihtoehto. Työvuoroja voi järjestellä, muttei kovin paljoa. Päivätyöhön siirtyminen vie aikaa, meidän alalla 95% tekee vuorotyötä.



Lapset nyt 15v, 11v ja 10v. Ovat olleet keskenään max klo 20 asti, mutta ensiviikolla jo on sellainen tilanne, että ovat klo 21.10 saakka suunnilleen keskenään.



Öitä ei nyt ole näköpiirissä yhtä aikaa, ehkä joskus huhtikuussa seuraavan kerran (silloin keskimmäinen on jo täyttänyt 12)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 15v on vastuullinen eivätkä kiusaa toisiaan tai tappele niin eihän tuo ihan mahdoton ajatus ole, mutta jos pienimpiä ajatus pelottaa niin en jättäisi.

Vierailija
2/3 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarusten kanssa keskenään, silloinkin vanhemmat tulleet jo puolenyön jälkeen kotiin ja oltu lähistöllä kylässä. Täyden yön olleet keskenään kun nuorinkin oli 15v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 5-vuotiaasta osia öitä yksin kotona. Karmeaa. Se kyllä jätti jälkiä mieheen. Siitä tuli liian itsenäinen. Perheenä olo on hankalaa. (Miehen äiti kuoli sen ollessa vauva)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi