Muistaako kukaan enää Saana Parviaista? Mitähän ryyyönen nykyään puuhailee?
Kommentit (19)
On jäänyt mulle vähän epäselväksi.
Mä todella toivon et sai elämänsä järjestykseen.Ihan pahaa teki kun niin nuorta likkaa reviteltiin julkisuudessa.Monta peruuttamatonta temppua hän teki,mutta toivon tytölle pelkkää hyvää.
Ja toivon että on saanut elämänsä oikeasti järjestykseen.
Mutta miksi ihmeessä sitä teini-ikäistä tyttöä piti niin revitellä vaikka tyhmyyksiä se tekikin?
Jussia tässä mun mielestä ois pitäny repiä jos jotakin.
Jos Saana on jättänyt jo julkisuuden ja haluaa olla kuin kuka tahansa muukin...
Tulee olo et tahallaanko kiusaa Saanaa ja yrittää pitää julkisuudessa koko ajan vasten Saanan omaa tahtoa, kun julkasee tollasta?
Kun Saanahan päätti ettei halua julkisuudessa enää olla ja sillä sipuli. Lehdet ei vaan tottele.
Joku haju heilläkin, kuka on liian lapsi ja mielenterveyspotilas.
Tuksua voi revittää, koska se on koko kansan ryhävalas omasta tahdostaan.
Vai laukasko ryöpytys mielenterveys ongelmat?
Vai laukasko ryöpytys mielenterveys ongelmat?
Kuka muuten antaisi nuolettaa itseään julkisesti esiintumislavalla.
Ja kyse kun kuitenkin oli jo 19-vuotiaasta nuoresta naisen alusta. Eikä esimerkiksi 15-vuotiaasta tyttösestä.
Tosin tottakai 18-19vuotias on vasta aikuisuutta opettelemassa, mutta tulisi tuon ikäisen muuten tajuta että mitä tuollasesta seuraa..
Kohdellaankohan Saanaa nykyisin hyvin siellä koulussa missä hän on?
Toivottavasti ei enää poseeraa vanhoille sedille nakusillaan, eikä sen puoliin nuoremmillekaan.
Onko joku entinen julkkis, Miss Suomiko?
Eikös tuo ollut se Jussi Parviaisen lyhytaikainen vaimo, joka oli seksibisneksessä. Jussi Parviaisessakaan ei mitään kehumista ole, mutta ihan valmiiksi oli tuo tytteli jo tiellä kuuluisuuteen. Ei saa ikinä tekemättömiksi niitä juttuja mitä teki, opiskeli sitten mitä tahansa.
tätänykyä RAY:llä pelinhoitajana, eli jakaa korttia ravintoloiden pöytäpeleissä.
tätänykyä RAY:llä pelinhoitajana, eli jakaa korttia ravintoloiden pöytäpeleissä.
Ei oo todellista.. se tyttö ei kyllä ryhdistäydy ikinä!!
hyvä jos saanut elämänsä ojennukseen.