Kertokaa minulle niin, että ymmärrän
Henkilö on +40 v ja ylipainoinen. Bloggaa sekametelisoppa blogissaan mitä ruokaa ja vaatteita. Vaatteet eivät imartele häntä vaan näyttävät naurettaville, ruoka on kamalaa törkyä jota kukaan ei söisi ja asunto on sisustettu todella kammottavaksi ja pimeäksi luolaksi.
Onko henkilö aivan sokea sille rumuudelle mitä suoltaa ulos vai onko yksinäinen?
Kommentit (11)
Hänellä selvästi on erilainen maku esim. ruoan ja vaatteiden suhteen kuin sinulla, mutta ei se hänestä huonoa tee. Eikä hänen tarvi sen yksinäisempi olla kuin muutkaan jotka nyt blogeissa elämäänsä esittelee. "Rumuus jota henkilö suoltaa ulos" taitaa olla lähinnä katsojan silmässä nyt.
Hänellä selvästi on erilainen maku esim. ruoan ja vaatteiden suhteen kuin sinulla, mutta ei se hänestä huonoa tee. Eikä hänen tarvi sen yksinäisempi olla kuin muutkaan jotka nyt blogeissa elämäänsä esittelee. "Rumuus jota henkilö suoltaa ulos" taitaa olla lähinnä katsojan silmässä nyt.
Jos on ylipainoinen niin hiukan voisi katsoa mitä syö ja mitä laittaa päälleen. Ja kyllä vain on rumaa mitä esittelee.
15% suomalaisista kirjoittaa blogia. Haluaisitko kieltää kaikilta ylipainoisilta tämän harrastuksen?
Jos on ylipainoinen niin hiukan voisi katsoa mitä syö ja mitä laittaa päälleen. Ja kyllä vain on rumaa mitä esittelee.
että ylipainoinen esittelee vaatteita. Mutta maailmassa ihan varmasti on eri mieltä oleviakin ihmisiä. Esim. itse pullukoita joiden mielestä on kiva katsella samanmallisen ihmisen vaatekokeiluja. Tai joiden sisustus- ja vaatemaku muuten vastaa bloginpitäjää.
On se kauheaa kun joku pitää blogeja joista ap ei tykkää! Ehkä ne kannattaisi vaan jättää seuraamatta ne sellaiset blogit.
Mitä kiinnostavaa siinä on jos joku tyhjäpää Barbie esittää poikaystävänsä rahoilla hankittua sisustuslehtikotia ja muotivaatteita edestä ja takaa.
ja sinulla on vapaus olla lukematta.
Kyllä luulisi tuon ikäisen tekevän muuta kuin kuvaavan itseään joka suunnasta. Alkanut saa liittää hänen touhunsa.
Mitä kiinnostavaa siinä on jos joku tyhjäpää Barbie esittää poikaystävänsä rahoilla hankittua sisustuslehtikotia ja muotivaatteita edestä ja takaa.
No todellakin on "aito". Lapset saa itse valita vaatteensa ja muutenkin tuntuu, ettei lapsilla ole mitään rajoja kotona.
blogaaminen muuttuu kielletyksi?
Kyllä mun mielestä se on nuorten juttu, ei vanhojen. Enkä ymmärrä mitä sellainen köyhä kotiäiti voi antaa lukijoilleen.
Että ei lue sellaisia blogeja jotka aiheuttaa vatsaväänteitä.