Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiroilevat nelikymppiset naiset ovat minusta jotenkin säälittäviä....

Vierailija
30.01.2013 |

Kuulostaa niin junttimaiselta ja siltä, että ovat jääneet jonnekin nuoruuteen. Ihmeellistä "kovismeininkiä"...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kiroilevat naiset ovat jotenkin kummallisia.

Kiroilu ei vaan ole naisille sopiva juttu. Eikä viinanjuontikaan.

Vierailija
22/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kiroilevat naiset ovat jotenkin kummallisia.

Kiroilu ei vaan ole naisille sopiva juttu. Eikä viinanjuontikaan.

Sen sijaan pillun antaminen on kaikille naisille erittäin sopiva juttu. Ainakin tuollaisille lattapäille kuin sinä ole.

Muista pitää vittu kosteana! =) Muutenhan joku voi erehtyä pitämään sinua epäsopivana tai jopa epänaisellisena. Huih! ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä osa on tyytyväisiä elämäänsä, mieheensä ja valintoihinta.

Osa nelikymppisistä taas on katkeria nuoremmille ja hedelmällisille naisille.

Vierailija
24/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se kaunista ole, mutta joskus on vaan hyvä päästää pari perkelettä ja vittuakin, niin on sielu puhtaampi.

En siis viljele vittua joka toisensa sanana.

Olen juntti, en kovis. Ja jos meinaat oikeen sääliäkin, niin LOPETA saatana moinen. Käytä elämäsi fiksummin.

Paska äiti on myös opettanut lapsensa kiroilemaan. Joskus näkee lapsesta, että sen tekee mieli päästä turhautumistaan ulos, niin rohkasen kyllä. "huuda se ääneen!" "avaa ovi ja anna tulla!"

Yleensä se ei tottele mua, vaan tilanne suli rohkaisussa. Joskus 10 v on karjaissut PERKELE! oikein mallikkaasti.

Ylpeä äiti 40 v

Vierailija
25/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin joku jo aiemmin sanoi, että vahingon sattuessa voi manata, mutta tosiaan täytesanana normaalissa jutustelussa se minun mielestä mautonta, ikävän kuuloista, en ymmärrä vitunviljelyä joka lauseeseen.

Minäkin olen hankala nelikymppinen. Olen tyytyväinen elämääni, varsin tyytyväinen aviopuolisooni eli mieheeni ja valintoihini. Olen valitettavan hedelmällinen vieläkin, olisi ihanaa elää ilman minkäänlaista ehkäisyä, kuusi lasta on ja olen mammalomalla. Muita naisia kohtaan katkeruutta ja kateellisuutta en ole kokenut, en koe enkä usko tulevaisuuteenikaan kuuluvan moisen.

Vierailija
26/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta säälittävä ja vähän tyhmäkin. Varsinkin ne, jotka luulevat kuulostavansa jotenkin kovemmilta tyypeiltä kiroillessaan.

Vierailija
27/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yleensä kyllä säälittävällä tavalla tosi huvittavia. Ei heitä voi mitenkään ottaa vakavasti, kiroilu kuulostaa naisen suusta ihan sellaiselta lasten kiukuttelulta. Alkaa naurattamaan.

Oppikaahan ilmaisemaan itseäni jotenkin muuten kuin kiroilemalla, vaikutelmakin on heti satakertaisesti uskottavampi.

Vierailija
28/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:40v

Vierailija
29/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yleensä kyllä säälittävällä tavalla tosi huvittavia. Ei heitä voi mitenkään ottaa vakavasti, kiroilu kuulostaa naisen suusta ihan sellaiselta lasten kiukuttelulta. Alkaa naurattamaan.

Oppikaahan ilmaisemaan itseäni jotenkin muuten kuin kiroilemalla, vaikutelmakin on heti satakertaisesti uskottavampi.

on kiroileva mieskin.

Vierailija
30/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan tehosana.

Aika harva nelikympinen sentään sanoo vittua joka lauseessa, kuten teinipissikset. Kun minä joskus harvoin kiroa päräytän, niin siinä on tehoa!

-46 vee-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi