Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiroilevat nelikymppiset naiset ovat minusta jotenkin säälittäviä....

Vierailija
30.01.2013 |

Kuulostaa niin junttimaiselta ja siltä, että ovat jääneet jonnekin nuoruuteen. Ihmeellistä "kovismeininkiä"...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS Niitä pisteitä on kolme.

Vierailija
2/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirosanojen väärinkäyttö on idioottimaista, mutta oikealla hetkellä oikeaan sävyyn käytettynä ne ovat upeita.

Suomalainen perkele on maailman kaunein kirosana. Sitä pitää vaalia ja käyttää vain, kun tarvitaan järeää tykkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaanko jonkun toisten mielestä junttimaisia tai säälittäviä. Ollaan just sitä mitä ollaan vapautuneesti. Niin että vittuperkelesaatana vaan!

t. nainen 42 v

Vierailija
4/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

välissä. Toivoisin, että olisi seesteinen mummo jo eikä kirolisi lastenlastenkin kuullen.

Vierailija
5/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melkein 40 ja valitettavasti joskus lipsahtaa kirosana, mutta en kiroile jatkuvasti enkä kaikissa tilanteissa. Enkä ennen kaikkea käytä vittu-sanaa puheeni täytteenä. Toimin opettajana ja olen joskus lipsauttanut oppilaille kirosanan, mutta sitä ei tapahdu kuin ehkä kerran kolmeen vuoteen. Viimeksi viime vuonna taisin sanoa, että "helvetti teidän kanssanne". Nolotti, vaikka kyse oli abeista, jotka nauroi mun manailulle.

Vierailija
6/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa huonon kuvan ihmisestä iästä riippumatta. Nuo kovisjutut on säälittäviä myös nuorilla.

Vierailija
7/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa työssäni pitää olla niin hillitty ja hallittu, että vapaa-aikana kaipaan vastapainoksi jotain muuta.

Vierailija
8/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettasti välillä tulee kirosanoja itsenikin suusta ja ikää mullakin kohta 40v.

Vierailija
9/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettasti välillä tulee kirosanoja itsenikin suusta ja ikää mullakin kohta 40v.

Vierailija
10/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sorrun siihen aika-ajoin. Yritän päästä tavasta eroon.

Nainen 39-v.

Vierailija
11/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasta oli just 80 ja 90 luku niin muodillisesti kuin myös paras musiikki tehtiin silloin, itse olin silloin nuori, 80 luvulla lapsi vielä. Nyt nämä nykyajan naiset, parikymppiset kauhistelevat meitä nelikymppisiä, et halua itsekään vanheta sitten kun olet nelikyppinen, koeta pysyä nuorena aina. Ei se kuoleman läheneminen ole naurun asia, pidä vaan kullastasi kiinni sillä puuma voi milloin tahansa saalistaa yössä.

Vierailija
12/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää jos ja kun huomaan itse kiroilevani, tarttuu niin helposti junttimieheltäni. Lapsuudenkodissani oltiin tiukkoja siitä, etteivät lapset kiroile ja hyvä niin.

-N36

Vierailija
13/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin siis ikätovereistani.

ap

Vierailija
14/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on ymmärrettävää jos vaikka lyö vaasaralla sormeensa ja pääsee muutama perkele ilmoille. Jatkuva kiroilu ja vittusaatanan käyttäminen välimerkkinä on säälittävää ja naurettavaa.

Vierailija
15/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 50 v

Vierailija
16/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps kops rofl

Vierailija
17/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuvat, kun ikää tulee lisää

Vierailija
18/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynynen käytti v-sanaa koko ajan. Oli mukamas niin äijää ja vanha ukko kiroilee koko ajan, meni maku miehestä. En pystynyt katsomaan ko. ohjelmaa, vaikka muuten olisi ollut ihan mielenkiintoinen ohjelma.

Myönnän, että joskus itsekin kiroilen (ja lapset jaksavat muistuttaa niistä kerroista :)), mutta en todellakaan käytä kirjosanoja joka lauseen täytteenä. Se on juntin merkki.

Vierailija
19/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tai nainen, nuori tai vanha. Kirosanat korvaavat puuttuvan kielitaidon.

Vierailija
20/30 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kysyivät äidiltäni että onko hän kiroillut silloin kun minä olen pieni. No, meillä ei lapsuudenkodissani todellakaan kiroiltu.

Itse kiroilen runsaasti kun hermo menee. Lapset eivät kiroile, kun se kuulostaa heidän mielestään niin rumalta.

Ollaan keskusteltu aiheesta ja todettu että äiti nyt vaan on sellainen.

Minun mielestäni lapsia on turhaa suojella liikaa. Varoittava tarina kertoo esim. äidistä, jonka lasten läsnäollessa ei saanut puhua oksentamisesta.

En häpeä kiroilemistani. Pääasia on, että lapset ymmärtävät mitä ja miksi tapahtuu. Kiroilu on sivuseikka, tukahdutettu aggressio ja piukkailu olisi paljon pahempi.

terv. myös akateeminen 42 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän