Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei voi kuin nauraa mieheni epätoivoiselle exälle.. :D

Vierailija
30.01.2013 |

Tuli tuosta mieleen kun joku kysyi onko sopivaa julkistaa raskaustieto uä-kuvalla. Onhan se aika kliseistä.. Lisäksi tiedän myös hyvin surkuhupaisan tarinan siihen liittyen. Olkoon se vailka esimerkkinä miksi niin ei kannata toimia.

Juuri sillä tavoin mieheni exä yritti kinuta miestäni takaisin vähän aikaa sitten. Puolen vuoden paneskelun jälkeen hankkiutui tälle raskaaksi vain tehdäkseen leikkikaverin jo olemassa olleelle isättömälle lapselleen..oli siis yh jo valmiiksi. Senkin heivasi kuulemma aina jollekulle hoitoon ja lähti ryyppäämään baareihin jaellen itseään tuntemattomille miehille vessassa.

Tästä kaikesta mieheni tietysti suuttui ja jätti sen pissiksen. Samana iltana kun minä ja hänen miehensä olimme ensimmäisillä treffeillämme, teinipissis-yh julkaisi epätoivoissan Fb:ssa ultraäänikuvan johon merkitsi mieheni tältä lupaa kysymättä..jolloin asia levisi kaikkien tietoon..otsikolla "Tässä on meidän pieni joululahja!! ;D

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat viestit oli ihan uskottavia, mutta noi myöhemmät puolustelut on liian hyvää suomea noin daijun kirjoittamiksi.

Vierailija
42/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ex:stä tuntuvat olevan "kuulemma" -tasolla. Vai onko hän jaellut itseään sinulle baarin vessassa? Vai onko nämä ihan keksittyjä juttuja exän mollaamiseksi?

Voisiko todellisuus ollakin niin että sinä ja miehesi ihastuitte, hän jätti raskaanaolevan naisystävänsä, joka sitte päätyi aborttiin koska koki liian raskaaksi toisenkin lapsen yksinhuoltajuuden (miehesi ei varmaankaan kovin hyvältä isäehdokkaalta vaikuttanut).

Kumma kyllä ne miehen exät tuppaa aina olemaan nyxien mielestä hulluja, mielisairaita, sekopäitä, tyhmiä, ilkeitä, inhottavia jne. Ihan uskomatonta. Keksiikö nyxät nää jutut itse vai miehetkö näitä juttujaan syöttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etä tarkoittiko tämä "hankkiutui raskaaksi" = otti käytetystä kondomista siemennestettä ja spruittasi sen itseensä miehen tietämättä?

Vierailija
44/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä pitää sen verran olla järkeä päässä, että ei paina paljaalla ilman ehkäisyä jotain koko kylän jakorasiaa ja sitten jälkikäteen munattomana nurista kun nainen tuli raskaaksi.

Mutta kai sinä aikuisena naisena tunnet oman arvosi ja olet valinnut itsellesi arvoisesi miehen.

Mutta itse en kyllä ohittaisi omassa elämänkoulussani noinkin elävää oppimateriaalia, mikä on miehen arvostus itseään kohtaan. Herrasmies ei koskisi tuollaiseen naiseen pitkällä tikullakaan.

Vierailija
45/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä kai sun mies tiesi raskaudesta jo aiemmin ennen kuin alkoi sun kanssa.

Tosi vitun helmi ukko:D Paskastakin voi näköjään olla onnellinen, itse en koskis tikullakaan mieheen joka nussii perseenjakajaa ja tekee tämän paksuksi ja sen jälkeen siirtyy seuraavaan...

Vierailija
46/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kusipäältä kuulostaa, kun oma eksäni, joten tuskinpa kuule tuota miehesi (jos sitä sillä nimikkeellä voi edes kutsua) exä tulee ikävöimään, tyytyväinen vain on kun on päässyt roskasta eroon ;)

Vierailija
47/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti teitä oikein vaivaa? Käyttekö te ap kimppuun siksi, että kompensoitte omaa epävarmuuttanne.

Minun silmissä teidän touhunne on mielipuolista ja kieroonkasvanutta, kun te fanaattiset mammalahkolaiset väijytte kuin hyeenat.

Muistakaa, että on vain yksi oikea totuus ja se on jokaisen oman pään näkemys nyt vähän arvostusta ap näkemykseen.

Vierailija
48/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea yritys jatkaa pieleen mennyttä provoa.

Vierailija
49/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadukkaaseen soppaan! Just tuollaisen miehen mäkin haluaisin. Paneskelee sekopäitä, joista uusin malli tilittää kaiken mammapalstalla ja on niin kateellinen ja katkera, että pitää hehkuttaa netissä ja vakuutella onneaan.

Mä otin mieheni, jolla ei ole lapsia, menin sen kanssa naimisiin ja tein kaksi lasta. Nyt meillä on ydinperhe, ilman entisiä lapsia tai fb-insidenttejä tai mitään muutakaan sotkua elämässämme.

Vierailija
50/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti teitä oikein vaivaa? Käyttekö te ap kimppuun siksi, että kompensoitte omaa epävarmuuttanne.

Minun silmissä teidän touhunne on mielipuolista ja kieroonkasvanutta, kun te fanaattiset mammalahkolaiset väijytte kuin hyeenat.

Muistakaa, että on vain yksi oikea totuus ja se on jokaisen oman pään näkemys nyt vähän arvostusta ap näkemykseen.

Vierailija
51/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
52/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap yritä, kaikki näkee sun läpi.

Vastaileminen itselleen onkin oivallinen tapa pitää ketjua yllä.

Vierailija
53/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa katkeraa paskaa kuulee joka exä:stä joita lehemä nykyiset levittelee. Vessassa... Ha ha.,

Vierailija
54/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti teitä oikein vaivaa? Käyttekö te ap kimppuun siksi, että kompensoitte omaa epävarmuuttanne. Minun silmissä teidän touhunne on mielipuolista ja kieroonkasvanutta, kun te fanaattiset mammalahkolaiset väijytte kuin hyeenat. Muistakaa, että on vain yksi oikea totuus ja se on jokaisen oman pään näkemys nyt vähän arvostusta ap näkemykseen.

Vaan sarkasmiin usein liittyvää ei-verbaalista viestintää, jonka ymmärtäminen voi olla vastaanottajallille hankalaa.

Vierailija
55/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en leiki teidän kaa enää.

Vierailija
56/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kunnianloukkaussyyte kun nimikirjaimet ja paikkakunta mainitaan?? Ai siellä ei asu ketään muita samoilla nimikirjaimilla?! Tässä taas tuota av-mammojen logiikkaa.

Jos miehesi kerran on niin helmi, miksi hän pani noin kamalaa naista kuin väität exän olevan? Vai oletko sinä sittenkin ihan samaa sarjaa ja miehen naismaku aika huono? :D

Ei mun miehellä ainakaan ole yhtään noloa tai hullua exää, koska mieheni on oikeasti hyvä tyyppi ja valinnut aina vain hyviä tyyppejä seurustelu- tai panokumppaneikseen.

Vierailija
57/57 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, kuulostaa oikein unelmamieheltä