Paljonko käytätte joululahjoihin rahaa tänä vuonna?
Kommentit (60)
Kummitytölle lahjakortti tai hänen valitsemansa tuote, max 100 euroa
Siskolleen samoin, mutta max 75 e
Heidän veljelleen rahana 75 e
Aikuiselle lapselleni puolisoineen jotain, mitä he tahtovat, max 500 e
Puolisolle on mielessä muutama harrastukseen liittyvä tuote max 250 e
Eli tonni.
Tonnin ja kahden väliin. Kaksi teiniä, miehelle yksi pkt ja3 kummilasta.
Noin 500 euroa, kuten tavallisestikin.
Mitä nyt vuokran ja sähkölaskun jälkeen jää. Ehkä 15 euroa ja joulupöydässä on vain perunaa ja silliä.
Ajattelin ehdottaa miehelle, että ei ostettaisiin lahoja toisillemme tänä vuonna. Muita en olekaan lahjonut vuosikausiin. Jos ei mene ehdotus läpi, ostan ehkä miehelle pyjaman. Eiköhän se 50 eurolla lähde.
Sen verran kun menee. Budjettia ei ole.
50-100 lapsille. Aikuisten kesken ei lahjoitella.
Minä olen yleensä antanut 50 €/nokka,
yhteensä 350 €
Ei ole ostettu lahjoja vuosiin, ellei vuosikymmeniin. En käytä siis yhtään rahaa lahjoihin. Ei ole joulustressiä. :-D
Lasten joululahjoihin on mennyt yhteensä 116e, miehen lahjaan 7e. Arvioisin että vielä noin 300e menee.
Olen ostellut aiemmin aikuisille lapsilleni lahjoja, koska se vain on hauskaa. Olen antanut heille myös vähän rahaa. Tänä vuonna olen ajatellut, etten osta yhtään mitään, ja annan hieman enemmän rahaa mitä aiemmin. Osa lahjoihin menevistä rahoista menee hukkaan, kun on vaikea oikeasti tietää, mikä miellyttää niin, että tulisivat käyttöön. En osta edes suklaata.
0e, en ole koskaan viettänyt joulua enkä vietä.
En mielelläni käyttäisi euroakaan ja EN halua lahjoa. Jollekin kuitenkin joten alle 100 euroa
Tuleec sekin aika jolloin lähden yksin ulkomaille hyvissä ajoin ennen joulua vaikka Roomaan.
Noin 500. Omalle lapselle ja miehelleni ostan. Siskon perheelle ja vanhemmille jotain pientä.
Olemme sopineet ,että ei osteta joululahoja kukaan toisillemme!
Joulu rauhan ja hiljentymisen juhla.Toki nautimme jouluaterian yhdessä läheisten kanssa ,vietämme laatuaikaa.
Noin 200€, lahjat kolmelle aikuiselle ihmiselle, ei ole lapsia lähipiirissä.