Onko miehelläsi mielipiteitä ja toiveita ulkonäöstäsi?
Toivooko hän tietynlaisia hiuksia, vaatteita jne.?
Kommentit (68)
esim toivoo,että pidän pitkät hiukset, toivoo että kotona pukeudun aina rennosti, ei halua minun laittavan rakennekynsiä-inhoaa niitä.
tykkää sporttisesta vartalotyypistä,mutta ei silti laihasta ja pyöreäkään ei haittaa. Jos pitäisi valita niin ennemmin pyöreä kuin laiha.
Nyt taidan lähennellä sellaista "kuosia" että tykkää,160/59 + lihaksia.
On toivonut minua laihduttamaan viimeiset 15 vuotta, koska arvostaa hyvässä kunnossa olevia naisia, joilla on symmetriset piirteet ja kauniit kasvot. Pitää ns Charlize Theron lookista kun sen joku tänne nyt laittoi.
http://wallpaperweb.org/wallpaper/babes/1920x1200/charlize_theron_20080…
Tykkää paksuista hiuksista, pitkistä sääristä ja pystyrinnoista, mutta on kuitenkin 3D-persemies eli arvostaa sellaista pientä mutta kuplamaista pyöreää persettä.
Minulla ei ole näistä enää mitään ja sehän miestä vituttaakin :))
että mulla olisi lyhyemmät hiukset (nyt puoleen selkään) itse tykkään, kun on paksut ja kiharat, mies tosiaan tykkäisiä paljon lyhyemmistä. Samoin on itseasiassa tyttömme kohdalla, haluaisi hänellekin lyhyemmät hiukset.
Vaatteista ei ole oikeastaan koskaan mitään toivonut. Joskus olen jotain kysynyt, niin sanoo vaan, että luottaa mun valintoihin, ja aina olen kuulemma sopivasti pukeutunut. Ai joo, hiihtopiposta on kommentoinut, että voisi olla urheilullisemman näköinen, kun hiihdänkin sen verran kovaa :) nyt olen ostanut kaksi erilaista pipoa, joista toinen "kelpasi" :D se oli perusmusta, hyvin yksinkertainen :D
että värjään vaaleita hiuksiani ja tykkää niistä pitkinä mutta ei halua että laitan pidennykset.
Peppumiehenä tykkää "latino"pepastani ja se ei saisi lankkuuntua :D
Mun 1. mies ihaili aina pitkiä ja hoikkasäärisiä, blondeja ja isorintaisia ruotsalaistyyppisiä naisia (minä siis normi/keskikoko/hoikahko/punahiuksinen/Bkuppinen). Yllätys olikin 100% kun uusi vaimonsa oli vanhempi, tumma, pieni ja pyöreä...
Vituttaa vaan kun 13 vuotta kuuntelin sitä haikailua ja menetin itsetuntoni vähitellen....
Onneksi siis nykyiselle miehelle olen täydellinen:)
17/18
olen kuulemma aina kaunis. Kehuu siis oma-aloitteisesti ulkonäköäni, usein huomaa ja huomauttaa myönteisesti, jos on joku uusi vaate tai olen laittautunut. Kritiikkiä ei juuri anna, ei ainakaan, ellen kysy.
Mutta olen ymmärtänyt, että hän tykkää, kun pidän hiukseni pitkinä eikä kovin radikaalisti muotoonleikkattuina ja hän tykkää myös naisellisesta mutta perussiististä pukeutumisesta (joka kyllä onkin tyylini). Ei siis vesirajamekkoja tai tissejä esille julkisesti, eikä myöskään äijämäistä pukeutumista.
Usein kyllä, jos vaikka kysyn, että laitanko tämän vai tämän mekon/korun/kengät, hänellä on selkeä mielipide. Ei kuitenkaan yleensä kysymättä sitä sano.
hiusten lyhyeksi leikkauttamistakin harkitsen, kun alkaa ikää olla jo 40.
Miksi? Ovatko ne hiukset niin ohuet vai "kuuluuko" yli nelikymppisillä naisilla olla ns. merkonomitukka tai "pirtsakka" kananperse?
Kun on alkanut jo naama roikkua leukaperistä ja poskista, ja siihen sitten tumma suorana roikkuva pitkä tukka kehykseksi niin ei ole minusta nätti näky. TUntuu että pirteä lyhyt tukka ei niin korostaisi naaman valahtaneisuutta.
jo ennen naimisiin menoa ottavansa avioeron jos lihon yli 60 kiloiseksi.Ei kuulemma voi kuvitella elävänsä lihavan naisen kanssa.Oltu naimisissa yli 5 vuotta.