Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi mielipiteitä ja toiveita ulkonäöstäsi?

Vierailija
28.01.2013 |

Toivooko hän tietynlaisia hiuksia, vaatteita jne.?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pehvat, tissit ja mahat ovat hänen mieleensä.

Tukkaani saisin hänen mielestään pitää auki tai pienellä ponnarilla alhaalla niskassa. Otsahiukset voisin kammata jommalle kummalle sivulle. (Pidän siis itse mieluummin tukkaa nutturalla ylhäällä ja otsahiukset kokonaan pois naamalta.)

Hän haluaisi, että pukeutuisin kauluspaitaan, kynähameeseen tai suoriin housuihin ja neulepaitaan, jossa on v-pääntie. Mielestäni näyttäisin lesbolta kauluspaidassa ja kyseisenlaisessa neulepaidassa. Alusvaatteet saavat olla hänen mielestään enemmän lapsellisia kuin naisellisia, vert. valkoinen puuvilla - musta pitsi.

Vierailija
22/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää enemmän pitkistä hiuksista kuin lyhyistä, mutta se ei tarkoita mitään valtavan pitkiä. Että ei poikatukkaa. Tykkää saappaista ja naisellisista vaatteista, mutta vähän rokkiasennettakin saa olla. En itse ole nykyään kovin rok, se tuntuu niin vieraalta tässä kotiäidin roolissa. Muutenkin hengaan kotona paljon pyjamassa, nyt rv 32.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia ei saisi leikata lyhemmiksi eikä väriä saisi kovin radikaalisti muuttaa :) tykkää eniten nykyisestä vaaleasta. Naisellisista kengistä pitää, farkkupepuista mutta myös oikeanlaisesta mekosta. Mistään rock-meiningistä taas ei, niitit ym. on hänen mielestä rumia ja en niistä onneksi itsekään pidä. Tykkää musta laitettuna ja kotiversiona ilmeisesti tarpeeksi kun ei valittamista ole :) niin ja painoa ei haluaisi että tulisi kauheasti lisää, mutta ei ole kyllä ikinä huomauttanut mitään jos pari kiloa on johonkin suuntaan heittänyt.

Vierailija
24/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjuttuja vain:

-ei lyhyttä tukkaa

-ei mitään räikeänväristä tukkaa

-ei räikeitä meikkejä

-vaatteet siistit ja hyvin istuvat, tärkeintä kai että tilanteeseen sopivat

-muistaa usein kehua että näytän nätiltä jos olen laittautunut ja laittanut hiuksetkin huolella, eli selvästi sellaisesta tykkää eniten

-joskus kommentoi esim. mainoksista naisten vaatteita että toi on karsee rytky, mutta mun vaatteista ei kyllä varsinaisesti

-alusvaatteissa suosii minun ylläni stringejä, tykkää myös korseteista paljon jos sellaisen jaksan hänen vuokseen laittaa :)

Vierailija
25/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies saattaa kommentoida että "onpas sulla hienot vaatteet" jos olen kotioloissa esimerkiksi vanhassa vähän jo kulahtaneessa topissa, jossa on röyhelöhihat. Eli ne röyhelöt on jotenkin "hienoa". :D Mutta siis joo noi samat mitä muillakin on aiemmin mainittu, pitäis pysyä aika tän näköisenä mitä nyt on. Itsekin huolehtii kyllä omasta ulkonäöstään

Vierailija
26/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko miehenne oikeesti teille miltä toivoisitte että näytätte? Vähän outoa minusta.

Minun ei ole koskaan sanonut mitään semmoista suoraan, kyllä se kävisi itsetunnolle. Sanotteko te miehelle et haluisitte hänen olevan pidempi, lihaksikkaampi ja omaavan suuremman sukupuolielimen?

Uskon että mieheni ei pitäisi minua lihavampana, räikeänvärisen poikatukan kanssa, mutta en kyllä semmoista koskaan hankkisi.

Vierailija
27/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä tukka on monen miehen mielestä niin must? Itse kun en mikään kamalan kaunis ole, tykkään että lyhyt ja hyvin muotoiltu tukka sopii mulle paljon paremmin kuin pitkä roikkuva rotanhäntä. Miehet on aina eri mieltä.

Vierailija
28/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä tukka on monen miehen mielestä niin must? Itse kun en mikään kamalan kaunis ole, tykkään että lyhyt ja hyvin muotoiltu tukka sopii mulle paljon paremmin kuin pitkä roikkuva rotanhäntä. Miehet on aina eri mieltä.

Jos ne hiukset on hennot ja ohuet, niin kamalaltahan ne pitkinä näyttää.

Vierailija
29/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ainakaan mitään ohutta roikkuvaa rotanhäntää ole, vaikka pitkät onkin. Nää on mukavan paksut ja hyväkuntoiset. Seksikkäät.

Vierailija
30/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ainakaan mitään ohutta roikkuvaa rotanhäntää ole, vaikka pitkät onkin. Nää on mukavan paksut ja hyväkuntoiset. Seksikkäät.

av-mamma luulee olevansa seksikäs :D

Vierailija
31/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mikään missi enkä prinsessa, mutta mun mies on ja saa luvan ollakin sitä mieltä, että mä olen maailman kaunein nainen. Ihan sama hänelle, millaset hiukset tai vaatteet yms. Tietty varmaan arvostaa normaalia siisteyttä, normipainoo yms. mitkä on mulle selviöitä ja kertoo myös ihmisen luonteesta

Vierailija
32/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko miehenne oikeesti teille miltä toivoisitte että näytätte? Vähän outoa minusta.

Minun ei ole koskaan sanonut mitään semmoista suoraan, kyllä se kävisi itsetunnolle. Sanotteko te miehelle et haluisitte hänen olevan pidempi, lihaksikkaampi ja omaavan suuremman sukupuolielimen?

Uskon että mieheni ei pitäisi minua lihavampana, räikeänvärisen poikatukan kanssa, mutta en kyllä semmoista koskaan hankkisi.

Minä ainakin kirjoitin edellä, että mieheni sanoo että olen nyt KAUNEIN eikä halua että MUUTAN mitään (leikkaan, värjään, lihon jne jne). Ja kyllä minä samalla lailla saatan kommentoida miehelleni. Sanoa että puku miehen tekee ja että tykkään katsella miestäni kun hänellä on puku päällä, kerron että hiukset ovat söpösti nyt kun ne ovat pörröllään ja joskus voin heittää vitsillä että ethän ikinä hankkisi tollaista toppaliiviä, onpa dorka...

Vierailija
33/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kirjoitin edellä, että mieheni sanoo että olen nyt KAUNEIN eikä halua että MUUTAN mitään (leikkaan, värjään, lihon jne jne). Ja kyllä minä samalla lailla saatan kommentoida miehelleni. Sanoa että puku miehen tekee ja että tykkään katsella miestäni kun hänellä on puku päällä, kerron että hiukset ovat söpösti nyt kun ne ovat pörröllään ja joskus voin heittää vitsillä että ethän ikinä hankkisi tollaista toppaliiviä, onpa dorka...

Ei mun poikakaveri kerro mulle, millainen HALUAISI mun olevan, vaan muistuttaa mulle että olen juuri nyt sellainen kuin hän haluaakin että olen. Eikä tuskin tukanleikkuu asiaa muuttaisi, mutta miksi ihmeessä leikkaisin kun rakastan itsekin pitkää paksua lettiäni :)

Vierailija
34/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en minään loukkauksena ota, sillä kyse on lähinnä kai tyylistä ja Jennihän on mielestäni aina hyvin klassinen ja tyylikäs.

Vierailija
35/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en minään loukkauksena ota, sillä kyse on lähinnä kai tyylistä ja Jennihän on mielestäni aina hyvin klassinen ja tyylikäs.

Vierailija
36/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä oli kaikenlaisia toivomuksia. Vannotti että pitäisi aina pysyä hoikkana (mikä suututti minua jo silloin tosi paljon, vaikka olinkin hoikka), en ikinä muuttaisi hiustyyliä, pukeutuisin mielellään aina mekkoihin jne.

Nyt kun olen vanhempi ja rupsahtaneempi, vaatimukset ovat loppuneet. Mies taitaa tiedostaa omankin rupsahtamisensa ja tuntisi itsensä naurettavaksi jos kaljuutuvana ja löysäpötsisenä sanelisi minulle jotain kauneusehtoja.

Vierailija
37/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole koskaan sanonut mitään mitä haluaisi minun ulkonäössäni olevan. Hän tosin tykkää, että hiukseni ovat auki, kun pidän usein arkena ponnarilla. Hän ei myös halua, että näyttäydyn julkisesti hänen mielestään liian seksikkäissä vaatteissa, kotona taas toivoo että vaatteita olis päällä mahdollisimman vähän.

Aika monelta ystävältä oon kuullut, että heidän miehensä on kommentoinut jotain negatiivista, yleensä siitä että pitäis laihduttaa tai kiinteyttää vähän. Ja usealla on kuitenkin itsellä vatsaa, joten jos mies vaatii että nainen pitää itsensä kunnossa, niin nainenhan saa vaatia mieheltään samaa. Jos oikeasti mies jotenkin loukkaa, niin varmasti hänestäkin löytyy jotain parannettavaa ja itse ainakin kertoisin sen heti!

Vierailija
38/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liian paljastavia vaatteita. Kotona kyllä tiukat vaatteet kelpaavat. sanoo pitävänsä hoikista naisista

Vierailija
39/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidän niistä sen takia etti niitä tarvi laittaa mitenkään.

Mies haluis lyhyempää mallia, ja ihmetteli miten niin niitä pitää laittaa....

Vierailija
40/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma makunsa siitä millaisista ulkonäöllisistä piirteistä vastakkaisessa sukupuolessa pitää. Ja me ainakin miehen kanssa keskustellaan kaikesta. Tiedän miten hän haluaisi minun pukeutuvan jne. Vastavuoroisesti hän tietää kyllä oman miesmakuni.

Mies toivoo, että lihoisin muutaman kilon. Kun taas olin 15kg isompi, olin hänen mielestään "ehkä hieman liian pyöreähkö", mutta sanoi sen kyllä ihan hyvällä mielellä. Hän pitää enemmän bruneteista, ja tiedän hänen salaa toivovan, että värjäisin hiukseni ruskeiksi. En kyllä aio ihan lähivuosina sitä tehdä. Mies pitää naisellisista, selkeistä ja mustista, yksivärisistä vaatteista. Itse pidän usein värikkäitä, mustia en koskaan. Tyylini kyllä muuten on naisellinen.

Miehellä on kyllä naismakunsa, mutta sitten toisaalta minua hän rakastaa ja haluaa, vaikka tukka on takussa, olen löhövaatteissa, raskauden jäljiltä "pyöreähkössä" kunnossa ja naama väsymyksestä kurtulla, rinnat roikkuu navassa ja maha on raskausarvista juovikas.

Tiedättekö sen Eeva Kilven runon Laulu rakkaudesta?

...Tunnustele vaan:

kaikkien näitten ryppyjen alla se olen minä,

tähän valepukuun elämä meidät viimein pakotti,

mesimarjani, pulmuni, pääskyni mun.

Ja minun kyhmyni painautuvat sinun kuoppiisi,

sinun ryppysi minun uurteisiini

ja kärsimystesi äärellä minä rukoilen hiljaa kuolemaasi,

On kirkkaana päivä ja ilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi