Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi mielipiteitä ja toiveita ulkonäöstäsi?

Vierailija
28.01.2013 |

Toivooko hän tietynlaisia hiuksia, vaatteita jne.?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo että pitäisin pitkät hiukset ja että pukeutuisin naisellisesti ja näyttävästi. Pitkät hiukset olen toistaiseksi pitänyt, mutta olen kyllä arjessa tuulipukutantta miehen toiveiden vastaisesti :D Ja hiusten lyhyeksi leikkauttamistakin harkitsen, kun alkaa ikää olla jo 40.

Vierailija
42/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin hieno ja kaunis runo! Kiitos kun muistutit siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin edes meikkaan ja mies pitää minua luonnonkauniin.

Vierailija
44/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo etten meikkaisi, ainakaan laittaisi mitään huuliini. No, meikkaan kuten olen aina meikannut - ripsaria, huulirasvaa ja meikkivoidetta. Toivoo mun pysyvän normaalipainoisena. Ei pidä koruista, en onneksi itsekään.

Vierailija
45/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkinä kun mies tykkää. Toki jos en tykkäis ite, leikkauttaisin.

Mies tykkää kun en käytä meikkiä juuri koskaan. Onneksi tykkää, koska en itse juuri tykkä meikkaamisesta.

Siinäpä ne.

Vierailija
46/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo mun käyttävän järkeä pukeutumisessa. Ei kuulemma mitään ihmeen "teinivaatteita" :D

Ei muuta.

Vierailija
47/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus tokaissut, että saishan nuo vähän ylempänäki olla..

Vierailija
48/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pukeutuisin mahdollisimman mukavasti. Lötköttävissä kotivaatteissa, tukka ponnarilla, ilman meikkiä olen kuulemma ihanimmillani. Kun laittaudun mies sanoo kuumaksi, mutta kritisoi hieman epämukavia korkkareita :).

Vierailija
49/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten lyhyeksi leikkauttamistakin harkitsen, kun alkaa ikää olla jo 40.

Ovatko ne hiukset niin ohuet vai "kuuluuko" yli nelikymppisillä naisilla olla ns. merkonomitukka tai "pirtsakka" kananperse?

Vierailija
50/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten lyhyeksi leikkauttamistakin harkitsen, kun alkaa ikää olla jo 40.

Ovatko ne hiukset niin ohuet vai "kuuluuko" yli nelikymppisillä naisilla olla ns. merkonomitukka tai "pirtsakka" kananperse?

Haha, googlettakaapas merkonomitukka! Ensin tulee pari nobodya, mutta sitten räjähtää!

Vierailija
51/68 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä tukka on monen miehen mielestä niin must? Itse kun en mikään kamalan kaunis ole, tykkään että lyhyt ja hyvin muotoiltu tukka sopii mulle paljon paremmin kuin pitkä roikkuva rotanhäntä. Miehet on aina eri mieltä.

Kielii naisen terveydestä - nuoruudesta- hyvistä geeneistä - näyttää mahdollisimman feminiiniselle vrt mies -

Valitse joku :)

Vierailija
52/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluaisi, että hiuksiani leikataan. Ei kuitenkaan osaa sanoa, minkä pituiset hiukset haluaisi minulle - riittäisikö puoliselkään vai pitäisikö olla perseeseen asti. Hänen mielestään en myöskään tarvitsisi meikkiä, mikä on törkeä vale. Minulla on todella kirjava iho ja sinertävät huulet.

En kiinnitä hänen toiveisiinsa mitään huomiota.

Vierailija
53/68 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on lompsa sen verran hyvässä kunnossa ja sitä rahaa myös minuun törsää, joten on päivän selvää että pidän kunnostani huolta enkä ole kuin 70% suomalaisista "naisista".

Vierailija
54/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt raskausaikanakin paino perinteisesti nousee uusille ulottuvuuksille, mutta sanoi vaan, että kunhan et yli sataa kiloa painaisi :)

Tuskin sentään sinne mennään. Toiveita miehelläni ei ole, mutta on ilmoittanut kyllä, että tykkää kun pidän farkkuja, peppumies kun on. Nyt en kyllä pidä, mutta kesällä taasen kun saan vähän vauvakiloja karsittua.

Vierailija
55/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei halua että käytän kesällä liian avonaista paitaa.

Vierailija
56/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muulla ei ole merkitystä. Painan nyt 72kg (olen 171cm) ja kun painoin 10kg vähemmän, mies toivoi edelleen että laihdun. Ehkä joku 50kg voisi olla hyvä hänelle - itse näen mahdottomana, että ikinä painaisin niin vähän.

Vierailija
57/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi nimittäin viikonloppuna, että häntä häiritsee jäljelle jääneet raskauskiloni. Niitä on siis vielä kahdeksan, BMI:ni on 26, kun se ennen oli 22.

Itsepähän kysyin, mutta kyllä se pahalta tuntui :/

Vierailija
58/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma niin hemaiseva nuo maagiset 10kg ja vuotta sitten.

Vierailija
59/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama taalla, haukkui laskiksi, kun olin lihonut 15 kiloa aika nopeasti, haukuin takaisin aika pahasti silla kertaa. Mutta tuntui sen verran pahalta, etta laihdutin sen 15 kiloa pois.

Onpahan itsellakin nyt parempi olo, mutta kylla se pahalta tuntui, varsinkin kun ukko ei itsekaan ole enaa mikaan ruusunnuppu.

Vierailija
60/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisena: bmi alle 25, paksut taipuisat pitkät hiukset, pukeudun hyvin ja tyylilleni uskollisesti, nautin naisellisuudestani ja seksuaalisuudestani avoimesti. Tietty itsevarmuuteni tekemisissäni ja päättäväisyyteni "kiihottaa" miestäni myös.

Miehelläni on erinomainen vaatemaku ja hän ostaa vaatteita minulle työmatkoiltaan ja tulee muutenkin vaatekauppoihin kanssani. Sanoo kyllä suoraan jos joku vaate ei ole eduksi vartalolleni mutta ei puutu valintapäätöksiini.

17 vuotta yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi