Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi mielipiteitä ja toiveita ulkonäöstäsi?

Vierailija
28.01.2013 |

Toivooko hän tietynlaisia hiuksia, vaatteita jne.?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisena: bmi alle 25, paksut taipuisat pitkät hiukset, pukeudun hyvin ja tyylilleni uskollisesti, nautin naisellisuudestani ja seksuaalisuudestani avoimesti. Tietty itsevarmuuteni tekemisissäni ja päättäväisyyteni "kiihottaa" miestäni myös. Miehelläni on erinomainen vaatemaku ja hän ostaa vaatteita minulle työmatkoiltaan ja tulee muutenkin vaatekauppoihin kanssani. Sanoo kyllä suoraan jos joku vaate ei ole eduksi vartalolleni mutta ei puutu valintapäätöksiini. 17 vuotta yhdessä

Vierailija
2/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti jo ennen naimisiin menoa ottavansa avioeron jos lihon yli 60 kiloiseksi.Ei kuulemma voi kuvitella elävänsä lihavan naisen kanssa.Oltu naimisissa yli 5 vuotta.

Ai että jos nainen lihoo vaikka 59-kiloisesta 60,5-kiloiseksi niin tulee avioero? Aika pässi äijä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus saattaa kuittailla ylisuurista korviksista tai räväkänvärisistä mekoista, mutta eipä se minun pukeutumiseeni vaikuta ja onneksi tiedän, että pohjimmiltaan mies hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen, eihän hän muuten minua aidosti rakastaisi. :)

Vierailija
4/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten leikkaisi pitkiä hiuksiani (vaikka ne on melkein aina kiinni), tykkää kun minulla ponihäntä jostain syystä tosi paljon. Kehuu ulkonäköäni aina, vaikka en olisi kovin "timmissä" kunnossakaan. Kommentoi yleensäkin positiivisesti ulkonäköäni päivittäin. Se tuntuu kivalta! :)

Vierailija
5/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo, että jos mun on pakko käyttää miesten vaatteita julkisesti, ajoittaisin sen aikaan kun emme liiku yhdessä.

Muuten on äärimmäisen tyytyväinen.

Vierailija
6/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkät ne ovatkin, luonnonkiharat mutta en blondit.

Meikkaamisesta ei sano koskaan mitään, mutta minä meikkaan aina. Lisäksi käytän korkokenkiä ja pukeudun naisellisesti, usein hameeseen ja saappaisiin. Mutta harvoin puuttuu pukeutumiseen, liian avokaulaisista paidoista hän ei kyllä pitä. Pitää olla naisellista mutta ei liian seksikästä.

Vierailija
7/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää, että värjään hiukseni blondista punaiseksi ja valittaa mikäli pusero on liian avoin tai läpinäkyvä. Pahalla ei huomauttele.

Vierailija
8/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan huulikiiltoa tms. (haittaa pussailua, ymmärrän) eikä jostain syystä tykkää roikkuvista korviksista, joita itse tykkäisin käyttää.

Protestoi kun menen kampaajalle, mutta aina jälkeenpäin myöntää että lyhyt tukka sopii mulle paljon paremmin kuin pidempi.

Vaatteiden suhteen toivoisi ehkä vähän sporttisempaa ja värikkäämpää, kun taas itse tykkään mustasta ja harmaasta, käytän mekkoja ja vastaavia, esim. isoja villatakkeja ja löysiä neuleita sekä pillifarkkuja/legginsseja yms. Olen taidealalla joten pukeutuminen on aika vapaamuotoista.

Mutta kaiken kaikkiaan puuttuu todella vähän, tuntuu tykkäävän ja lähinnä kehuu jos on aihetta, en muista että olisi koskaan sanonut mitään erityisen negatiivista ulkonäöstäni tai tyylistäni.

Vierailija
9/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä: olen hänen mielestään nätein ja hotein nainen ikinä :) tätä sanoo onneksi kohtuu usein etten itse unohta.

Toiveita: ei haluaisi minun leikkaavan tai värjäävän pitkää vaalea tukkaani. Mikäs siinä, sopii minulle. Toivoo etten lihoisi ainakaan hirveästi, en aiokaan, olen 169/54kg ja viihdyn juuri tämän kokoisena. Ei halua että meikkaan ihan överisti. Vaatteista en juurikaan tiedä, kehuu joskus että hyvältä näytän eli ilmeisestikin kelpaa, ei nyt ole vielä mitään vaatetta haukkunutkaan :P Tosin on joskus ohimennen maininnut yleisellä tasolla että pitää naisellisesta tyylistä.

Vierailija
10/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä: olen hänen mielestään nätein ja hotein nainen ikinä :) tätä sanoo onneksi kohtuu usein etten itse unohta.

Toiveita: ei haluaisi minun leikkaavan tai värjäävän pitkää vaalea tukkaani. Mikäs siinä, sopii minulle. Toivoo etten lihoisi ainakaan hirveästi, en aiokaan, olen 169/54kg ja viihdyn juuri tämän kokoisena. Ei halua että meikkaan ihan överisti. Vaatteista en juurikaan tiedä, kehuu joskus että hyvältä näytän eli ilmeisestikin kelpaa, ei nyt ole vielä mitään vaatetta haukkunutkaan :P Tosin on joskus ohimennen maininnut yleisellä tasolla että pitää naisellisesta tyylistä.

Niin ja tykkää kun kiharran tukkani. Niinpä hänen mielikseen kiharrankin silloin jos olemme lähdössä kahdestaan ulos, joskus myös ihan vain häntä varten kun laitan meille ruokaa :) tietenkin haluan näyttää hänen silmissään nätiltä!

Tykkää myös kun käytän stringejä, ajelen sääreni ja kainaloni ja trimmaan alapäänkin karvoituksen minimiin tai jopa poslariin.

Vierailija
11/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tykkää kun kiharran tukkani. Niinpä hänen mielikseen kiharrankin silloin jos olemme lähdössä kahdestaan ulos, joskus myös ihan vain häntä varten kun laitan meille ruokaa :) tietenkin haluan näyttää hänen silmissään nätiltä!

Tykkää myös kun käytän stringejä, ajelen sääreni ja kainaloni ja trimmaan alapäänkin karvoituksen minimiin tai jopa poslariin.

Jos vastaan kyllä, olet aika täydellinen :P

M28

Vierailija
12/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä yleensäkin laittaudun aika viimeisen päälle ja paino on pysynyt siinä 45 kg:ssä viimeiset 7 vuotta niin ei kyllä mistään valita, aina tulee kehuja :) Yksi mistä tykkäisi olisi jos pitäisin enemmän korkokerkiä ja hiuksistä tykkää pitkinä :)

Vierailija
13/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisiä te vastaajat olette? Huolestuttaako, mitä mieltä mies on ulkonäöstä kun olette 50, 60 jne? Mua kyllä vähän, koska kyllä viisikymppisen miehen on helpompi vaihtaa nuorempaan kuin naisen..

Vierailija
14/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisiä te vastaajat olette? Huolestuttaako, mitä mieltä mies on ulkonäöstä kun olette 50, 60 jne? Mua kyllä vähän, koska kyllä viisikymppisen miehen on helpompi vaihtaa nuorempaan kuin naisen..

Mieskin vanhenee. Ja voin kertoa että meillä minä olen ainakin se jolla on enemmän "markkina-arvoa" ulkonäöllisesti, olen myös huomattavasti miestäni nuorempi :) sitäpaitsi, ei mies minun kanssani ole ulkonäköni takia, vaan siksi että rakastaa minua kokonaisuutena. Mutta tässä ketjussa oli keskustelunaiheena nimenomaan miehen mielipide ULKONÄÖSTÄ joten siksi täällä ei näy niitä "mies tykkää huumoristani"-vastauksia.

Sitäpaitsi, samalla lailla vanhetessa voi luonne muuttua ja ihmiset kasvaa erilleen, vaikka fyysisesti toinen viehättäisi edelleen.

Vierailija
15/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä yleensäkin laittaudun aika viimeisen päälle ja paino on pysynyt siinä 45 kg:ssä viimeiset 7 vuotta niin ei kyllä mistään valita, aina tulee kehuja :) Yksi mistä tykkäisi olisi jos pitäisin enemmän korkokerkiä ja hiuksistä tykkää pitkinä :)

Ja niitä ihan mielelläni pidänkin, tulee heti naisellinen olo :)

Vierailija
16/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin vanhenee. Ja voin kertoa että meillä minä olen ainakin se jolla on enemmän "markkina-arvoa" ulkonäöllisesti, olen myös huomattavasti miestäni nuorempi :) sitäpaitsi, ei mies minun kanssani ole ulkonäköni takia, vaan siksi että rakastaa minua kokonaisuutena. Mutta tässä ketjussa oli keskustelunaiheena nimenomaan miehen mielipide ULKONÄÖSTÄ joten siksi täällä ei näy niitä "mies tykkää huumoristani"-vastauksia.

Sitäpaitsi, samalla lailla vanhetessa voi luonne muuttua ja ihmiset kasvaa erilleen, vaikka fyysisesti toinen viehättäisi edelleen.

minun teoriani mukaan miehet (ja naiset) luulevat rakastavansa toisen huumoria ja arvoja ja luonnetta ja ihku ulkonäkö on vain kiva pikku lisä, mutta sitten kun se ulkonäkö rupsahtaa niin huomataankin, että se olikin vähintään puolet siitä viehätyksestä. En toki ole ollut kenenkään kanssa yli puolta vuotta joten en liene lainkaan vakuuttava teoriassani. Mutta sen verran ne 10-15-20 vuotta vanhemmat varatut perheenisät kyllä ovat minuakin yrittäneet (turhaan) että pistää vähän miettimään- siis kun ne ovat nimenomaan paljon vanhempia eikä samanikäisiä varattuja. Mutta niin, kannattaisikin varmasti ottaa se itseä väh. 10 v vanhempi mies niin voisi olettaa, ettei se ainakaan heti ole vaihtamassa.

Vierailija
17/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pontevasti toivoo pitäväni hiukset pitkänä, mikä on aika vaikeaa, kun ne irtoaa ja katkeilee. Nyt ylettyy hätinä alle olkapäiden.

Ei myöskään tykkää meikistä, jota käytänkin harvoin. Vaatteista tulee hyvää palautetta harvoin, sanoo suoraan jos ei jostakin tykkää.

Vierailija
18/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun teoriani mukaan miehet (ja naiset) luulevat rakastavansa toisen huumoria ja arvoja ja luonnetta ja ihku ulkonäkö on vain kiva pikku lisä, mutta sitten kun se ulkonäkö rupsahtaa niin huomataankin, että se olikin vähintään puolet siitä viehätyksestä. En toki ole ollut kenenkään kanssa yli puolta vuotta joten en liene lainkaan vakuuttava teoriassani. Mutta sen verran ne 10-15-20 vuotta vanhemmat varatut perheenisät kyllä ovat minuakin yrittäneet (turhaan) että pistää vähän miettimään- siis kun ne ovat nimenomaan paljon vanhempia eikä samanikäisiä varattuja. Mutta niin, kannattaisikin varmasti ottaa se itseä väh. 10 v vanhempi mies niin voisi olettaa, ettei se ainakaan heti ole vaihtamassa.

Mutta eihän se niiden varattujen perheenisien iskuyritysten ainoa syy välttämättä ole se, että kotona odottava vaimo olisi vanhentunut rumasti, rupsahtanut tms. ja haluaa kauniimpaa panoseuraa? Ehkä heillä menee muutenkin kotona huonommin, ovat huomanneet etteivät enää rakasta toista, ei ole yhteistä aikaa...

Minä ainakin tunnen useitakin +60v pariskuntia joissa ollaan edelleen onnellisesti yhdessä ja nimenomaan vanhetaan ja rupsahdetaan yhdessä :)

Vierailija
19/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pontevasti toivoo pitäväni hiukset pitkänä, mikä on aika vaikeaa, kun ne irtoaa ja katkeilee. Nyt ylettyy hätinä alle olkapäiden.

Ei myöskään tykkää meikistä, jota käytänkin harvoin. Vaatteista tulee hyvää palautetta harvoin, sanoo suoraan jos ei jostakin tykkää.

Mulle monet miehet on sanoneet etteivät tykkää kun nainen meikkaa. Sitten tarkemman selvittelyn jälkeen tämä meikkaaminen tarkoittaakin heille liian vahvaa silmämeikkiä tai liian punattuja huulia, ehkä meikkivoiteen rajaa. Sitten kun on huoleton luonnollinen ehostus, eivät jotenkin edes tajua että on meikkiä naamassa. Ja sitten kun aamulla heräävät meikittömän vierestä, kysyvät että missä välissä sulle on noi laikut tullu ihoon... :D Voi miehiä! Kun kaikki naiset eivät ole saunapuhtaina tasaisen mattaihoisia :)

Vierailija
20/68 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan. Siihen on niin pitkä aika, että sen näkee sitten. Olen miestäni jonkin verran vanhempi, mikä tietysti voi jossain vaiheessa aiheuttaa paineita, mutta onneksi mieheni on ikäistään vanhemman näköien :) Mies on joskus sanonut, että ei ehkä olisi ihastunut jos painaisin sata kiloa tms., mutta vaikea sanoa, en usko että ainakaan heti jättäisi vaikka lihoisinkin. Meidän suhde on tosi hyvä ja viihdytään yhdessä niin hyvin että tällä hetkellä en pysty kuvittelemaan että mieskään kovin helpolla löytäisi toista jonka kanssa sujuisi yhtä hyvin.

34 siis täällä taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme