Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautajaisiinhan ei ole tapana meikata, mutta oisko kuitenkin ok jos laitan vedenkestävää ripsiväriä vähän?

Vierailija
07.12.2005 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte horatsulta näyttää mutta siisti ehostus ok.

Vierailija
2/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan ripsiväri kielletty.. ARgh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut mitään juhlameikkiä laittaa, vaan hiukan pohjustaa ihoa ja laittaa ripsiväriä. ap

Vierailija
4/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna, poskipuna tai luomiväri on ihan liikaa. Meikkivoidetta, puuteria ja ripsiväriä voi laittaa ja huulirasvaa.

Vierailija
5/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siisti kevyt meikki sopii. Ei kirkkaat värit, vaan vaaleat. Ripsiväri on ok jos luulet ettet kamalasti itke. Jos ei siis ole ihan läheinen.

Vierailija
6/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään räväkkää luomiväriä, rajauksia, huulipunaa

Vierailija
7/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riippuu täysin hautajaisista! ja missä roolissa siellä ollaan! Koittakaa nyt vain itse miettiä näitä asioita. Voihan huokaus sentään!

Vierailija
8/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mikään surujuhla ole

Vierailija
9/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän pahaa siinä meikkaamisessa hautajaisiin on? Ajatus kuulostaa lähinnä 50-luvun körttiläisten jutuilta.

Vierailija
10/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan hautajaisissa yritä kauneudellaan loistaa ja siksi meikkiä käyttää... Itse laitoin mummon hautajaisiin peiteväriä, puuteria ja ripsiväriä. Ihan vain siksi, että naamani ei olisi kovin laikukas itkemisestä ja huonosti nukutuista öistä. En yrittänyt loistaa ja päteä, en tietenkään.

Huulipunaa en minäkään laittaisi enkä poskipunaa. Mutta hillitty pohjustus ja ripsiväri ei ole keneltäkään pois, sitä tuskin edes huomaa.

Eikä se vainaja mistään hautajaisia katso, mihinkähän sinä " uskovainen" meikin vastustaja oikein uskot? Tiedätkö itsekään?

Vierailija
11/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en onneksi laittanut ripsiväriä... itkin koko tilaisuuden ajan. Huulipuna kyllä pysyi. Tottakai voi meikata jos haluaa, tilanteen mukaan.

Vierailija
12/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi meikata? Toki jos on läheisen hautajaiset, se yleeensä on turhaa, koska kaikki itketään pois mutta kyllä sitä yleensä naiset meikkaa ainakin niissä hautajaisissa missä itse olen ollut.

Vierailija
13/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle yksi asia joka on vuosia vaivannut mieltäni? Kun hautajisissa pappi sanoo että Jeesus on sinut kolmantena päivänä herättävä mutta silti sanotaan että vainaja on JO taivaassa? Toisaalta Raamatussa sanotaan Saarnaaja 9:5 = " sillä elävät tietävät kuolevansa, mutta kuolleet eivät tiedä yhtään mitään" ?? Eikö ole hiukan ristiriitaisata tuo : siellä ne kuolleet katselevat meitä?????

T:PERUSTELTUJA vastauksia kaipaava tietämätön

Vierailija
14/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepäävät ns. !aabrahamin helmassa" odottamassa viimeistä päivää, jolloin kaikki, elävät ja kuolleet menevät joko Taivaaseen tai helvettiin.

Ne kuolleet ikäänkuin nukkuvat kunnes maailmanloppu tulee.

Vierailija
15/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että uskossa kuolleet nukkuvat vanhurskaan unta eivätkä tavallaan tiedä yhtään mitään. Kun Jeesus tulee omiaan hakemaan aikamme lopussa, niin hän herättää nämä vanhurskaat ja ikuinen elämä taivaassa alkaa. Samalla kokoaa vielä elävät uskovat mukaansa :)

Eli aika joka on kuoleman ja Jeesuksen tulemisen välissä on ikään kuin unta, jolloin ei tiedä mitään, eli kun kuolet niin et tiedä olevasi kuollut ja nukkuvasi sitä vanhurskaan unta.

Ja hautajaisissa pappi ei sano, että Jeesus on " kolmantena päivänä" herättävä, vaan viimeisenä päivänä :)

Siksi en siis usko, että vainaja pilven reunalta katselisi, että onko joku rohjennut hänen hautajaisiinsa meikata ;) Vainaja " nukkuu" ja saa kerran herätä taivaan iloon!

t.se uskova, joka meikkaa hautajaisiin

Vierailija:

Kerro minulle yksi asia joka on vuosia vaivannut mieltäni? Kun hautajisissa pappi sanoo että Jeesus on sinut kolmantena päivänä herättävä mutta silti sanotaan että vainaja on JO taivaassa? Toisaalta Raamatussa sanotaan Saarnaaja 9:5 = " sillä elävät tietävät kuolevansa, mutta kuolleet eivät tiedä yhtään mitään" ?? Eikö ole hiukan ristiriitaisata tuo : siellä ne kuolleet katselevat meitä?????

T:PERUSTELTUJA vastauksia kaipaava tietämätön

Vierailija
16/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lepäävät ns. !aabrahamin helmassa" odottamassa viimeistä päivää, jolloin kaikki, elävät ja kuolleet menevät joko Taivaaseen tai helvettiin.

Ne kuolleet ikäänkuin nukkuvat kunnes maailmanloppu tulee.

Kerro minulle mistä kohtaa Raamatussa löytyy tuo kohta missä sanotaan tuo minkä sanoit? En halua ihmisten mielipiteitä vaan Perusteltua tieto joka löytyy esim Raamatusta, koska siihen minä ja moni muu luottaa. Ja eikös Raamatussa sanota ettei Jumala anna ihmisten hävittää tätä maapalloa, eihän se ole pahaa tehnyt vaan me ihmiset? aikasta ristiriitaista??? Ei ihme että kirkosta eroaminen huipussaan!

Vierailija
17/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerro minulle mistä kohtaa Raamatussa löytyy tuo kohta missä sanotaan tuo minkä sanoit? En halua ihmisten mielipiteitä vaan Perusteltua tieto joka löytyy esim Raamatusta, koska siihen minä ja moni muu luottaa. Ja eikös Raamatussa sanota ettei Jumala anna ihmisten hävittää tätä maapalloa, eihän se ole pahaa tehnyt vaan me ihmiset? aikasta ristiriitaista??? Ei ihme että kirkosta eroaminen huipussaan!

Anteeksi mutta en ymmärtänyt, mikä on ristiriitaista? Että Jumala ei anna ihmisten hävittää maapalloa?

Vierailija
18/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joh. 6:38-40: " Enhän minä ole tullut taivaasta tekemään oman tahtoni mukaan, vaan täyttämään lähettäjäni tahdon. Ja lähettäjäni tahto on, etten minä anna yhdenkään niistä, jotka hän on uskonut haltuuni, joutua hukkaan, vaan viimeisenä päivänä herätän heidät kaikki. Minun Isäni tahtoo, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä. Viimeisenä päivänä minä herätän hänet."

Tuossa nyt yksi kohta, jossa puhutaan viimeisenä päivänä herättämisestä. Otapa itse se raamattu käteen ja lue! En minä aikakaan edes tykkää sellaisesta perustelutavasta, että otetaan yksi lause sieltä ja toinen täältä ja niitä väännetään ja käännetään. Lue koko raamattu (tai alkuun uusi testamentti) niin saat oikean käsityksen kristinuskosta.

t.se uskis joka meikkaa hautajaisiin

Vierailija
19/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti etsiä Raamattu ja yksi kohta sieltä kun näyttää olevan mielenkiintoinen keskustelu meneillään. Saarnaaja 1:4 sanotaan. Sukupolvi menee ja sukupolvi tulee, mutta MAA pysyy aina ajan hämärään asti. Joten ei tuo ainakaan puolla maailman loppua, ihmisten lopusta en tiedä..???

Vierailija
20/26 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo kohta mielestäsi kumoaa sen, ettei maailman loppua ja viimeistä päivää joskus voisi tulla? Siinähän sanotaan, että maa pysyy aina ajan hämärään ASTI. Eli johonkin asti. Ei IKUISESTI.

Vierailija:

Piti etsiä Raamattu ja yksi kohta sieltä kun näyttää olevan mielenkiintoinen keskustelu meneillään. Saarnaaja 1:4 sanotaan. Sukupolvi menee ja sukupolvi tulee, mutta MAA pysyy aina ajan hämärään asti. Joten ei tuo ainakaan puolla maailman loppua, ihmisten lopusta en tiedä..???