Lue keskustelun säännöt.
Ei juma! Oon alkanut haaveilla joistain julkkismiehista kuin teini. Surullista vaan, et oon 34-v onnellisesti naimisissa olevan kotiaiti. MIKA MUN NYKYAAN ON???
Kommentit (4)
täällä kolmekymppinen, onnellisesti naimisissa oleva kotiäiti fantasioi olevansa Katrin tilalla Idolsin kärkikaksikossa ja seurustelevansa Ilkan kanssa salaa julkisuudelta. :DD
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
täällä kolmekymppinen, onnellisesti naimisissa oleva kotiäiti fantasioi olevansa Katrin tilalla Idolsin kärkikaksikossa ja seurustelevansa Ilkan kanssa salaa julkisuudelta. :DD
Pieni haaveilu ja päiväunikipinät on ihan tavallista ja olen varma että jopa terveellistä piristystä! Eivät ne varmasti ole mieheltäsi pois, et rakasta julkkiksia kuten miestäsi, pieni hehku vaimon elämässä voi sytyttää myös uusia liekkejä miestäsi kohtaankin. ;)
Minäkin olen päälle kolmekymppinen, onnellisesti naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Luulen että minun kohdallani on kyse ennen kaikkea siitä, että oma parisuhde elää aikaa, jossa ei romanttisilla tunteilla juuri ratsastella. Lastenhoito vie molempien voimia ja johan tässä alkaa pukata seitsemännen avioliittovuoden kriisikin päälle. Toisekseen uskon, että monilla (ei välttämättä kaikilla) monen vuoden kotona olo tekee tehtävänsä: kun elämä pyörii pienissä piireissä ja arjen rutiineissa, niin arkea pakenee haavemaailmaan. Ainakin minulla tämä pitää paikkansa.
Olen huomannut olevani ikuinen romantikko, ja ilmeisesti minulla on lähes jatkuva tarve tuntea edes jonkinlaista ihastumisen tunnetta. Olen siis ihastunut ihastumiseen, ja kohteeksi käy periaatteessa kuka vain. Mistään vakavammasta näissä jutuissa ei ole kyse eikä oikeasti tulisi mieleenkään harkita miehen pettämistä.
Kyllähän minuakin välillä vaivaa nämä ajatukseni ja tunteeni. Tunnen olevani ihan luihu vaimo, kun oma mies ei vie jalkoja alta mutta muut vievät. Toisaalta en ota asiasta hirveästi paineita, koska nämä jutut tulevat ja menevät ja pääosin kyse on kuitenkin aika harmittomasta asiasta. Omassa elämässä tsemppaaminen auttaa kyllä: koetan hoitaa parisuhdettani ja keksiä itselleni mielekästä tekemistä.