Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakastettun sisätfileen uudelleenpakastus?

Vierailija
25.01.2013 |

Tuli ostettua 1,5 kg naudan sisäfilettä riimihärkää varten ja nyt huomasin, että se oli ollut pakastettuna. Aina sanotaan, että sulanutta tuotetta ei saisi pakastaa uudelleen, mutta onko syynä vain maku vai mikä? On vähän liikaa kerrallaan syötäväksi...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhelihaankin sekoitetaan pakastettua lihaa, ja kuinka moni nakkaa ne jauhelihapaketit pakkaseen sellaisenaan...

Vierailija
2/6 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riimihärkää, ja pakastat sen mikä jää yli.

Jos se on kypsennetty sulaamisen jälkeen ei haittaa vaikka se onkin ollut jo kerran pakkasessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastus....

Vierailija
4/6 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen eri asia tuo kotipakastus ja elintarvikefirmojen pakastus....

se tarkoittaa, että...??

Vierailija
5/6 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt et ihan tumpelo ole hygieniassa. Nopea pakastus, jos asut alueella, jossa ulkona on pakkasta kolmekymmentä, vie liha ulos pariksi tunniksi ja sitten pakkaseen.

Olen kotitalousopettaja ja olen joutunut paljon pakastamaan kerran pakastettuja tuotteita. Toki rakenne vähän kärsii, mutta parempi se, kuin että heität kilon sisäfilettä roskiin. :)

Tietenkin ihminen pystyy aistinvaraisesti huomaamaan, onko tuote pilaantunut. Silloin vain jätät syömättä.

Vierailija
6/6 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotitalousopettaja ja olen joutunut paljon pakastamaan kerran pakastettuja tuotteita. Toki rakenne vähän kärsii, mutta parempi se, kuin että heität kilon sisäfilettä roskiin. :)

Tietenkin ihminen pystyy aistinvaraisesti huomaamaan, onko tuote pilaantunut. Silloin vain jätät syömättä.

ruokamyrkytysbasilleja et pysty aistimaan.

Onko se sitten tosiaan, ettei tuosta lihasta pysty tekemään valmista ruokaa, joka kestäisi pakastaa?

En tiedä, kun meillä ei syödä sisäfileitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi