Laihat ihmiset ovat ilmeisesti lihavia parempia?
Kun lihavatkin sitä laihuutta niin tavoittelevat.
Kuulemma ovat itsevarmempia ja terveempiä.
Kommentit (17)
1. Mielen hyvinvointi ja elämänlaatu, laihat tuntevat olonsa tyytyväisemmiksi, positiivisiksi
2. Diabetes, verisuonitaudit, insuliiniresistenssi, kehon tulehdustilat ovat laihoilla paljon harvinaisempia.
3. Kehon ja nivelien kunto, notkeus, jaksaminen ovat laihoilla paremmat kuin lihavilla, joilla väsymys, kolotukset ja säryt hallitsevat elämää.
vissiin outo kun suosin normaaliutta, en lihavuutta tai laihuutta tässä lihavien ja laihojen sotatantereella.
paljon parempi olo laihana/normaalipainoisena. Itsetuntokin kohenee, kun mahtuu kivoihin vaatteisiin eikä ala huohottamaan rappusia noustessa.
kyse ole kenenkään paremmuudesta, sinänsä outo aloitus. Eikähän taustalla ole kuitenkin se, että ihminen tavoittelee itselleen hvyää elämää. Ei hoikkuus kuitenkaan tee sinänsä parempaa ihmistä kenestäkään, mutta toki riski sairastua moneen sairauteen vähenee.
Yhtä hyvin voitaisiin väittää, että rikkaat on parempia kuin köyhät, koska monet köyhät haluaisivat rikastua, mutta harvempi rikas köyhtyä.
Oscar.
normaalipainoinen on on se tavoiteltava olotila
Mitat on 175 ja 57 kg. Ennen tällaista kai pidettiin ihannevartalona, mutta nythän pitäisi olla myös lihaksikas, tyyliin Jutta G. Mä en vain ikinä kyllä saavuttaisi sellaista vartaloa, koska olen laiska. Olen siis tottunut siihen, että pysyn laihana, vaikka söisin mitä. En siis ikinä jaksaisi tehdä niin paljon töitä, mitä sellainen huppuunsa trimmattu kroppa vaatisi. Urheilen toki jonkin verran, mutta en tarpeeksi. Käyn lenkillä ja pari kertaa viikossa jumpassa, mutta kun pitäisi käydä siellä salillakin ja se ei ole koskaan kiinnostanut. Mutta ne lihakset olisi kyllä ihania.. :/
Muutenkin ärsyttää kaikki "hyväksy ittes sen kokosena ku olet" -paska, kun fakta on se, että lihavuus ON terveysriski, vaikka ei juuri tällä hetkellä sattuis olemaan sairas.
Tai ainakin heillä on parempi itsekuri.
t. Lihava, joka on syönyt itsensä lihavaksi (mutta joka sentään edes yrittää kaikin keinoin laihtua)
Muutenkin ärsyttää kaikki "hyväksy ittes sen kokosena ku olet" -paska, kun fakta on se, että lihavuus ON terveysriski, vaikka ei juuri tällä hetkellä sattuis olemaan sairas.
Mutta kyllä lihavissakin on todella upeita ihmisiä (siis sisäisesti), ja hoikissa ties millaisia paskapää yh-äitejä.
Mutta kyllä keskimäärin lihavat ovat paljon tyhmempiä, mielikuvitoksettomampia ja laiskempia kuin hoikat ihmiset.
niin mä en ainakaan oo sitä mieltä, vaikka oonkin hoikka.
Mun mielestä laihat ihmiset on siinä mielessä lihavia parempia, että useinkaan laihat ei mee lihaville sanomaan, että ootpas sä läski. Sen sijaan laihoille on ok taivastella, että hui kun oot laiha, vaikka todellisuudessa olisi ihan normaalipainoinen.
Kaikenlisäksi lihavista saa usein jo ensisilmäyksellä mielikuvan, että onpas saamaton/laiska ihminen.
Ärsyttävää miten nykyaikana pitäis hyväksyä lihavuus, ja lihavien olla jopa ylpeitä "muodoistaan" (ja kurvikas on sitten eri asia kun lihava, ennen ku joku tulee tähänki pätemään!) Eri asia tietenkin jos lihavuus johtuu esim. sairaudesta tai lääkityksestä.
Mutta kyllä lihavissakin on todella upeita ihmisiä (siis sisäisesti), ja hoikissa ties millaisia paskapää yh-äitejä.
Mutta kyllä keskimäärin lihavat ovat paljon tyhmempiä, mielikuvitoksettomampia ja laiskempia kuin hoikat ihmiset.
Että miten toi "yh-äidit" liitty tohon mitenkään? :D
Kalastajankaan vaimo yhtä suosittu 20 kg lihavampana.
Täällä naureskeltais ja ivattais.
Mun mielestä laihat ihmiset on siinä mielessä lihavia parempia, että useinkaan laihat ei mee lihaville sanomaan, että ootpas sä läski. Sen sijaan laihoille on ok taivastella, että hui kun oot laiha, vaikka todellisuudessa olisi ihan normaalipainoinen.
Eikö? Nyt se silmä käteen ja katsomaan läpi esim. ihan viestiketjuja, joissa jollain tavalla käsitellään lihavuutta. Yleensä ne järjestään ovat vain kilpailua siitä, kuka keksii rumimman keinon kuvailla ylipainoa/ylipainoista ihmistä.
Siis nahka luitten yllä? Sairaampia ihmisiä on vaikea kuvitella olevan sivistysvaltioissa.
Vai onko joku laji, jossa pärjää ilman lihaksia?
terveydestä ja viihtyvyydestä omassa kehossa. ei mulla ainakaan ole mitään lihavuudesta aiheutuvia sairauksia tai vaivoja.
jos joku on tyytyväinen lihavana, niin erittäin hyvä niin.
tyytyväisyys on tavoiteltava olotila, mitä ei rahalla tai kiloilla saa.