Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++Ensikoiden keskiviikko!+++++

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikäläinen ainaski käy " ylikierroksilla" näin kuumeillessa, eilinen on hyvä esimerkki ku olin aivan sekasin. Miehus naureskeli ku höpötin ja pöpötin ja touhusin ja hyppelin ja tanssahtelin... Mut toisaalta saan aina välillä tollasii " kohtauksii" ! =) Mut musta on ihan selvää että tää aika saa ihmisen vähän sekasin! ;)

Tsemppiä Q:lle kepukkaostoksiin, toivottavasti löytyy!

Nyt meen taas väsäämään noita joulukortteja ku pitää tehtailla hirmumäärät!

Vierailija
2/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kuuluu teille tänä aamuna? Luin pikaisesti eilisen ja viikonlopun läjät; plussiahan suorastaan satelee ja uusia ensikoita tulee koko ajan! Täällä yritän aloitella työpäivää, se on hiukan takkuista kun eilen oli niin mukava laiskotella ihan luvan kanssa...

Omassa navassa on pienenpieni riutuva täti joka saapui muutama pvä sitten, jolloin kp 64 osoittautuikin kp 1:ksi. Outoa on, että aamulämmöillä pystyin ihan tasan tarkalleen arvaamaan että tulee täti (niin ja muhkeista alavatsakivuista...). Siis vaikka kierto oli 63 pvää ja ajattelin etten varmaan ole ovuloinut (eikä siihen viittaavaa näkynyt ultrassakaan). Silti oli viimeiset 2 viikkoa kierrosta lämmöt selvästi koholla, kunnes ne päivää ennen vuotoa laski alkukierron tasolle... Nyt on kp 3 eikä vuotoa juuri enää ole. Keskivaiheilla kiertoa en jaksanut mittailla, joten en tiedä tarkalleen kuinka pitkään lämmöt oli koholla, mutta ainakin 10 pvää. Taidankin jatkaa mittailua tässä kierrossa.

Hauskaa päivää Enskat!

tokkopa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs Ull-maij ja vahva plussa! Kyllä noi sun haamuilusi kuulostavat siltä itseltään!

Tappertille ((((lohtuhali))))! Kyllä se täti on ilkee tyyppi!

Pepsis: mikä tilanne tädin/testauksen suhteen? Peukut on pystyssä bdbdbdbdbd!

Auroralle plussaonnea uuteen kiertoon!

Tervetuloa joukkoon Niki!

Tokkopa: mä olen kanssa todennut hyväksi keinoksi noi lämmönmittailut, kun on nää epäsäännölliset kierrot! Toivotaan, että sun seuraava kierto ei veny noin pirullisen pitkäksi!

Galluppiin: me ei olla naimisissa, eikä suunnitelmissa mennäkään, ainakaan lähiaikoina. Ja oon terveydenhoitoalalla, niin kuin näyttää moni muukin olevan! :)

Mä en nyt tätä omaa olotilaani ymmärrä ollenkaan: tissit on välillä kipeet ja välillä taas ei, kun aiemmin selvästi kipeydyttyään ovat sit kans olleet kipeet. Kovin paljoo eivät ole vielä turvonneet, mutta yleensäkin pahimmillaan (lue parhaimmillaan! ;) ) just ennen tädin tuloa. Tädin tuloa enteilee eilinen makeanhimo, jollaista mulla ei ole ollut aikoihin. Piti lähteä rynnimään kiskalle vielä ennen Linnanjuhlien alkua, kun ei kotona ollut mitään makeaa. Eilis-illasta asti on ollut lievää menkkamaista jomottelua vatsalla. Muuten oisin pistänyt sen ylensyönnin piikkiin, mutta kun jatkuu vielä tänäänkin, vaikkei sen tädin ihan vielä pitäisi tulla. Se testaaminen pyörii mielessä: toissayönä näin unta, että testasin negan ja aamulla sit jo päätin etten testaa vaan ootan rauhassa tätiä viikonloppuna. Mutta, viimeyönä unessani testasinkin plussan, joten nyt en sit tiedä mitä tehdä. Ihan kauhee paniikki päällä ja suorastaan pelottaa!!! Voi kun ei täti tulisi! Mä haluan sen plussan!!!

Ja lopuksi ihan kaikille Enskareille ++++++onnea!!!

t. Diotima kp 38/26-46

Vierailija
4/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan oudolta näin pitkän viikonlopun jälkeen. Aika menee niin kamalan nopeasti, juuri kun olisi kaikkea tekemistä, eikä vuorokauden tunnit tunnu riittävän!

En ole vieläkään oikein tajunnut olevani noiden onnitteluiden kohteena :D Hyvä etten itseäni jo onnittele ja tuumaile että jee kun tulee meille ensikoille plussia...

Ull-Maij:n tuloksia odotellaan yhä. Eiköhän se haamu ole plussa tässäkin tapauksessa. Montakohan testiä siellä on jo tehty? Suosittelen testaamaan aamulla.

Itsekin muuten näin unta omasta testistäni ennen kuin lauantaiaamuna heräsin sitä tekemään. Mullepa testiin piirtyi unessa kontrolliviivan lisäksi talon kuva :D Eli jos näkyy kummallisia kuvatuksia unitesteissä, eiköhän se sit plussaa lupaa.

Vierailija
5/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta luin eilisen pinon. Pepsis on varmaan jo testannut? No? No?

Vierailija
6/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mahakipu senkun yltyy, v***tu se täti on jo tulossa, ei muuta voi olla tämä! Anteeksi kiroilu, mutta ottaa vaan niin päähän!!! Mulla taitaa olla ylilyhyt luteaalivaihe, kun oletetusta oviksesta n. 10 päivää. Eihän tuonne ehdi kukaan kiinnittymään tällä menolla!

Eikö kellään oo positiivisia uutisia?!

Vierailija
7/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näin viime yönä unta että sain kaks viivaa testiin :)

Ja sitten tämän aamun testaukseen:oottelin 5 min. tulosta ja katoin et jaahas puhdas negahan tää on taas.Painuin takas nukkumaan ja 2h päästä nousin ylös.Ja tietysti tyhmänä vessaan tiiraamaa tikkua.Ja roskishaamuhan siellä oli,haalee pikkasen punertava viiva mut niin selkee et ei tarvinnu ees tihrustaa.Tuskin se tuli sen 10min. sisään.Ku en jaksanu aamulla jäähä tiiraamaa :(Testi oli apteekin b-sure ja tää oli elämäni eka roskishaamu ja ekaa kertaa tätä testiä käytin.Onko teillä kokemusta?

Eilen kipeyty pikkase rinnat(ei nännit) ja saan sellasii kovii iskumaisii pistoksii oikeelle alas mahaan ihan nivusten viereen.Kokoajan tuntuu et menkat alkaa.Aamulämmöt oli jopa 37,1.Saas nähä mite käy.kuten tiedetään roskishaamuihin ei voi luottaa.

-Pepsis kp26/24-27

Vierailija
8/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CornflowerBlue] Tulkaa nyt ihmeessä kertoileen pepsis ja ull-maij testi tuloksia?? Tahtoo tietää!! [/color]

[color=Fuchsia] Tervetuloa Niki! [/color]

[color=DodgerBlue] Omaan napaan: kp25/(19)? Ja tänään bongasin oviksen JEE! tikkuttamalla, mulle on nääs ollu vähän vaikeuksia " lukia" noita ovistikkujen testituloksia (tiedä sitten miksi), kun eilen (kp24) testitulokseksi merkkasin + ja - , tulosviiva oli MILTEIN yhtä tumma, kuin kontrolliviivakin, mutta äskön tehdyn testin mukaan ei tulosta ollut lainkaan vaikea " lukea" tulosviiva tuli melkein samantien hyvin punaiseksi ja pomppas testiin ennemmin, kuin kontrolliviiva kerkesi tummua kunnolla (koskaan aikasisemmissa testeissä ei tulosviiva ole tullut " nopeampaa" kuin kontrolli viiva) Onko muilla käynyt näin??

Ja en ymmärrä mikä sai minut vielä tässä vaiheessa kiertoa testaamaan (testasin eilen ja tänään), kuin testailin kp9 - kp20 (kp15 olen merkannut kans tulokseski + ja -, tulosviiva oli MELKEIN yhtä tumma, kuin kontrolli) ja luovutin sitten, kun ei sitä SELKEÄÄ plussaa tullut. Mitään ovisoireita ei oo, ei myöskään ovislimoja ja lämmöt eivät ole koholla yhtään. (outoa, mutta empä ole kyllä aikaisemminkaan oviksesta mitään tiennyt, kerran olen VARMAN oviksen havainnut tikuttamalla 15.10) Onko muilla oireettomia ovulaatioita?? [/color]

[color=Crimson] Jälleen on taas pienen pieni toivon kipinä herännyt.

Vierailija
9/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tietysti enneuni! Mulla ei hajuakaan noista haamuista, mutta kyllä toi ja sun oireet lupaavalta kuulostaa! Nyt sit vaan testaat huomenna uudelleen ja vahdit sit testiä sen 10min! Ja tuut heti kertomaan meille plussasta!

bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

Vierailija
10/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nythän täällä on todella jännät paikat monella! Haamut Ull-maj:lle ja pepsikselle, wau! Pidän teille peukkuja ihan täysillä bdbdbddbbddbdbddbd

Toivotaan, että haamut muuutuvat pian ihan selkeiksi plussiksi!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ja Dio taitaa myös piinailla? Vetäisepäs sinäkin kuule ensin se haamu testiin ja sitten vain alat vahvistella viivoja :)

Nikille lämpimästi tervetuloa ensikoihin!!!

Aurora oli päässyt ekaan varsinaiseen yrityskiertoon, jee! Hyvä hyvä!

Muuta en sitten tähän hätään muistakaan...

Paitsi MISSÄ IHMEESSÄ ON MOOLI?????

Sain kuin sainkin eilen piparitalon osat paistettua, joskus lähipäivinä on vuorossa kasaaminen ja koristelu. Ai että siinä aina palaa sormenpäät, kun kiinnittää pieniä nonparelleja kuumalla sokerilla! :)

Hyvää keskiviikkopäivää Enskat!

-Q-

Vierailija
11/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=BlueViolet] pepsimax7: Toivottavasti se roskishaamu muuttuu vielä kunnon PLUSSAKSI ja jos sulla aamulämmötkin on ollu koholla, niin hyvältä vaikuttaa (vai mitä sun aamulämmöt normaalisti on?) bd bd bd bd

Vierailija
12/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niki-76:n eilisen päivän viestiin kommentti: Ihan tuttuja tuntemuksia noi on täälläkin!

Vierailija
13/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa ollaan, pian tulee meijän 6-vuotis kihlapäivä (22.12) yhdessä ollaan oltu pian 8 vuotta. Meijät vihittiin viime heinäkuussa ja olen kotitalousyrittäjä.

Vierailija
14/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla oireettomia ovulaatioita??

Mulla ei ole mitään ovisoireita, kuten nippailuja tms. Limojakaan ei taida tulla, tai sit en vaan tajua niitä! Pidä vaan sinä vielä toivoa yllä!!!

Vierailija
15/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan kävi aikaisemmin niin, että ovistestit näytti plussaa parikin kertaa yhden kierron aikana, vaikka verikokeista sitten selvisi, ettei mitään ovulaatiota koskaan ollutkaan. Jos ei teille nyyttiä ala kuulua, niin ehkä voisitte pyytää, että teiltäkin testataan ovuloitteko ollenkaan...? Muppelihan aikoi tosin aloitta ne clomit, joten sulla ovulaatiota varmaan seurataan joka tapauksessa, vai?

Ja huom! Tarkoitus ei ole todellakaan olla minään pahanilmanlintuna ja pelotella teitä. Päin vastoin, uskon, että tästäkin Ensikko-joukosta vähintäänkin 95%:lla on kaikki ihan kunnossa ja saatte ihan pian omat masuasukit!

Vaikka meille onkin tullut tässä syksyn aikana huonoja uutisia enemmän kuin laki sallii, oon silti itse onnellinen, että me mentiin tutkimuksiin jo ennen kuin vuosi oli täynnä, koska nyt tuntuu, että edes jotain hetkittäisiä valonpilkahduksia näkyy tässäkin risukasassa.

Tsemppihalauksia teille lähettää

-Q-

Vierailija
16/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan se lääkäriaika on jo vuoden lopulle varattu! Mun tilanne on kuulostanut aika samalta kuin sun, ja en tosiaan ota riskiä, että turhaan yrittäisin vuoden ennen kuin meen lekuriin. Katotaan sit mitä se on mieltä ja suosittelee ja tehdään ohjeensa mukaan!

Eikä toi musta miltään pelottelulta kuulosta! Kiva, kun " pidät huolta" meistä! [color=red]♥

Vierailija
17/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viesti taitaa olla nyt suurimmaks osaks sitte omaa napaa :-S Eli mulla kun alko tää hirvee turvotus ja kaasunmuodostus vatsaan (yök!) pillereiden lopettamisen jälkeen ni sain sit aikaseks käydä maanantaina luontaistuotekaupassa. Ja vaikkei se täti mikään lääkäri ookkaan ni se epäili et mul vois olla hiivaa kropassa (siis ei tätä " naisten hiivaa" vaan ihan yleisesti esim. suolistossa). Kävin lukemassa aiheesta nettisivuilta ja oireet kyllä sopis hyvin. Siel mainittii et mm. e-pillerit voi aiheuttaa hiivaa mut mullahan oireet alko niiden lopettamisen jälkeen? Eli onko kellään tietoa/kokemusta et voiko pillereiden lopettaminen aiheuttaa hiivaa tai kropan maitohappotasapainon heittelyä? Mä nyt ostin sit jotain nappeja joissa on maitohappobakteereja, inuliinia ja greipinsiemenuutetta (jos se ois vaikka sen greippimehun korvike ;-) jos vaikka auttas. Ku se sano et jo ennen raskauden suunnittelua ois hyvä yleensäki puhdistaa elimistö ja sen jälkeen ruveta syömään sopivia vitamiineja (ku kysyin samalla niistä MultiTabseista). Että tällasta täällä.

Ja pikasesti plussasäteitä kaikille ja tsemppiä ovisbongareille! Keskityn ensi kerralla vähän vähemmän itseeni...

Jonneli kp 13/28-30 (miehenviettely alkakoon :-D)

Vierailija
18/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Anteeksi palstahäiriköinti... mutta huomasin ensikoiden esittelypinosta että olet saanut PLUSSAN?!

[size=2][b][color=dodgerblue]ONNEA ONNEA ONNEA MII!!![/b][/size]

[color=darkviolet]Kovasti vauvaliimaa nyt ja ihanaa odotusaikaa! =o)

Et ollut kirjoittanut Trupliin tänään niin tulin sitten tänne kirjoittamaan... En olekkaan ennen täällä Ensikoissa käynyt... Katsastelempa samalla ympärille... Tiiä vaikka joskus itsekin vielä pääsis tämmöseen joukkoon...

[color=dodgerblue][b][size=2]PLUSSASÄTEITÄ KOKO ENSKA-PINOLLE! +++~~~♥♥♥[/b][/size]

[color=darkviolet]Hannele Puolukoista

Vierailija
19/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä kummallista onki, kun ei kukaan ole puhunut mitään, että seurattaisiin ovuloinko. Verikokeissakin kävin (otettiin prolaktiini ja tyreotropiini) ja sitten, kun soittelin verikokeiden tuloksia, niin kysyin näkeekö jommasta kumamsta kokeesta, että ovuloinko ja lääkäri sanoin, ettei viitsinyt minulle sellasiat lähetettä kirjoittaa, kun clomi reseptin kirjoitti, että ovulaatiohäiriötä korjaittaisiin kuitenkin samoilla lääkeillä. (olisin kyllä ennen kaikkea halunnut tietää, että ovuloinko ollenkaan, ärsyttää vähän kyllä, kun samoilla näytteenotto ja palvelumaksuilla olisi voitu tuokin asia tutkia argh...) Enkä minäkään ottanut kirjoitustasi pelotteluna kiva vaan, kun joku edes pitää huolta. Nyt menossa 8 yritys kierto :/

Vierailija
20/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tosiaan ymmärrän miksi sanotte tätä viimestä viikkoa piinaviikoksi... Jännittää kokoajan ja ajatukset pyörii vaan siinä...

Minä tosiaan ehdin jonkin aikaa pyöriä tuolla puolukoissa, kun mies ei oikein ollut innostunut asiasta ja en tiedä mikä sen kanta on vaikka ollaan nyt yritettykin eka kertaa, kun se ei oikein puhu koko asiasta mitään.

Aattelin kuitenkin yrittää ajatella positiivisesti ja tulla tänne teidän joukkoon. Onko muilla miehet yhtä vaitonaisia vaikka vaavia on yritetty alkaa hommata?

Niin ja onko täällä ketkä ensi kierrosta jännäämässä?

Kuinka te muuten muistatte mitä kukanenkin on kirjottanut, kun monikin vastaa aina usean juttuun? (Tietämätön)