Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkoholin käyttö ennen menkkojen alkamispäivää?

18.11.2006 |

elikkäs minulla kp24/28 ja mietein että JOS olisin raskaana niin voiko se jo tässä vaiheessa vaikuttaa sikiöön jos tänään vähän ottaisin?? olisi kiva jos joku asiasta tietävä vastaisi :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina olen kuullut puhuttavan, että ei noin alussa ole vielä mitään haittaa. Siis ainkaan jos vähän ottaa...

Vierailija
2/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaapi olla niin, että ensimmäiset 3-4viikkoa hedelmöittymisestä alkio ottaa kaiken ravintonsa ruskuaispussista, ei siis vielä istukan kautta.

Näin meille koulussa opetettiin...

Eihän äiti VOI tietää olevansa raskaana, joten se on luonto muokannut alun siten, ettei sikiö tietämättömyyden vuoksi vaurioitu.

Ja onhan niitäkin, jotka lupaa ottaa saunaoluen periaatteessa silloin tällöin koko raskauden ajan.

Riippuu tietenkin siitä, mitä " vähän" tarkoitta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinaa ja syödä lääkkeitä (en nyt tarkoita mitään sekakäyttöä) kun ei tiedä olevansa raskaana. Koska kyllä säännöllisen kierron omaava aika nopeasti huomaa jos ei menkkoja tulekaan.. Eri juttu meillä pitkäkiertoisilla, kun kierrot on 35-60pv ja kaikkea siltä väliltä. Mäkin vedin tupakkia rv6 asti kunnes tajusin että odotin esikoistani, myös viiniä tuli juotua ennen sitä.

Joten ihan rauhassa vain sinne plussatestiin asti ja sitten vasta viinalakkoon ;) Vaikka kyllä mä join pieniä lasillisia (puolikkaita) viiniä raskausaikanakin kun oli jokin juhla ja joulu.