+++++Ensikoiden keskiviikko!+++++
Kommentit (31)
...vielä, että mä en ikinä muistakkaan kuka kertoo mitäkin ja siksi avaan aina viesti-ikkunan erikseen ja kurkkaan välillä pinkkaan mitä kukakin on kirjoittanut. Enkä muista tällä menetelmälläkään, että sekaisin menee aina välillä :)
eli uusi yritys. Talvista keskiviikkoa enska-kamut!
Täällä vielä töissä sinnitellään. Tunnin päästä kotiin, JES!!
Omalla rintamalla ei ihmeempiä, kp 2/25 eli nyt vaan lueskelen kuulumisia ja jännään muiden puolesta seuraavat viikot. Pepsis, Ull-Maj, laittakaapa tuoreita tuloksia heti kun sellaisia saatte. Jos vaikka se haamu olisikin muuttunut ihka oikeaksi plussaksi:)) Jänskättää...
Tänään meen vyöhyketerapiaan ekaa kertaa, menen sellaiseen " puhdistushoitoon" ,(saadaan kuulemma hormonijämät pois elimistöstä) kun kaveri suositteli. Kerron huomenna miltä tuntui ja mikä oli olo hoidon jälkeen. Kaikkeen sitä menee rahaansa laittamaan, mutta mukava välillä hemmotella itseään näin pimeän talven vastapainoksi.
Nyt töiden pariin niin pääsee kotiinkin tänään!
-Aurora-
Tulinpa taas katsastaan kuulumisianne.
Plussanneille oikein paljon onnea!!!
Tokkopalle pahoittelut tädistä, kylläpä sulla nuo kierrot on pitkiä. Kuten myös Tappertille pahoittelut tädin vierailusta.
mittailuista olitte puhunneet, mittaatteko kainalosta vaiko suusta? ja millanen mittari teillä on? meillä kun on tuommonen " vanhanaikanen" kun en noihin digitaalisiin luota ja oon aina mitannu kuumeen ja kaikki kainalosta(en oo kamalasti aamulämpöjä mittaillu) ni eilen illalla kun paleli aattelin kokeilla mitä se mittari näyttää ja lääkärin ehotuksesta mittasinkin suusta ja lukema oli 36,6 ja sitten perään kainalosta joka näytti 37,0 ja tuon kainalon mittauksen mukaan oon aina menny, hiukkasen onpi eroa ja tuo kielen alta pitäs olla tarkempi.
Uusille tervetuloa ja oviksen bongailijoille peukkuja ovikseen ja puuhailuun!
Pepsille täälä peukuttelen ja samalla kyselen olikos sulla mitää oireita? etkös puhunu veren tulosta nenästä niistäessä? mulla sitä esiinty sunnuntaista eiliseen vaikkei nuhaa oo ni tuntu aina ku nenä vuotais ja sitten tuli hiukan vain verta. Tänää ei oo enää sit oikein ollu sellanen olo, mutta kyllä niistäessä edelleen tulee hiukan verta.
Mulla on vaan muuten todella outo kierto ollut tää kierto kun kp10-12 bongasin mahtavat limat ja aattelin, että onpas aikaseen ja se siitä keirrosta. sitten kp13 taas limoja kunnolla ja alamasussa kipuilua jonkin aikaa. No sitten taas kp17 kunnon limat jotka oli vähän veren sekaiset ja kivut taas päälle. Nyt sitten eilen kp21 oli tullu tuhrua ihan vähän ja tänää myös..tämä on kyllä ollu nii outo kierto että en tiedä mitä ajattelis, täytyy vaan ootella viikon päivät tässä ja kattella milloin se täti pyyhältää ovesta niinhän se kuitenkin tekee.
Galluppiin sen verran, että naimisissa ei olla eikä kihloissa, yhtä ollaan pietty reilu 6 vuotta ja kaupassa olen töissä haaveissa lähteä opiskeleen lastenhoitoalaa.
Joulun odotusta kaikille
käärö kp22/25-30
Ja kiva kuulla kääröstäki pitkästä aikaa ;)
Käärö kyseli oireita:eile illal kipeyty pikkase rinnat,menkkamaista jomotusta ja oikeelle alhaalle tulee sellasii pistosmaisii iskuja ihan nivusten vieree.Tuntuu kyllä et täti tulee iha minä hetkenä tahansa.Se meinaa jujuttaa mua ihan kuusnolla nytte.Katellaahan nyt,en kyl usko et onni ois potkassu vihdoin ja viimein :(
Plussaonnee kaikille!!!!!!!
....ja omaa napaa vaa kokoajan,antakee anteeks ei pysty nyt muihin keksittyä...Hmmm mun lämmöt on 37,3 vaik luulin et on laskenu.Ei helkkari tää menee jo piinan puolelle.....Ja vähä välii vihloo tost samasta kohtaa mikä repii sit nivusiin....Saanko mä plussata nyt,oi saanko?Nyt kyl tiputaan korkeelta jos täti tulee.
Plussaonneee!
Missä mooli ja Ull-maij?!?!
Mä nukuin viime yön tosi levottomasti. Ei oo tottunu miehen poissaoloon. Tänään sitten omituista päänsärkyä pitkin päivää, mutta onneksi helpotti, kun kävin duunin jälkeen reilun tunnin lenkillä. Nyt hyvä olo ja hyvä mieli taas :-) Tein hedelmäsalaattiakin, että tulis enempi syötyä noita terveellisiä vitamiineja ja muita.
Tosi monilla tuntuu tää viikko olevan pelkkää piinaa ja sitten ne toiset piinaavat meitä muita kun eivät tule kertomaan testituloksistaan. Eiköhän sieltä joku selkeä plussa vielä tällä viikolla putkahda...
Tosta miten muistaa mitä kukakin kirjoittaa... Töissä ollessa mä kirjotan oman viestini ensin johonkin muualle ja kopioin vasta valmiin viestin tänne ja kotoa kirjoittaessa en sitten ikinä muistakaan mitä kukakin on kertonut. Töissä tuo taktiikka siksi, että viesti tulee yleensä kirjoitettua pidemmällä aikavälillä.
Äkkiäpäs tämäkin päivä hurahti. Koskahan noihin joulukortteihin ehtisi paneutua...
Mukavaa illan jatkoa enskoille!!
En malta olla täältä pois, kun just pitäis rypistää pari sivua vielä gradua. Tää vaihtoehtoinen kirjoittaminen houkuttelee paljon enemmän :) Sitä paitsi tässä ei tartte koko ajan miettiä hulluna mitä kirjoittaa, kun saa kirjoittaa sentään suomeksi!
Joo Essi, mulla on sama onkelma, eli joulukortit on vielä tekemättä ja kiire senkun kasvaa ennen joulua...
Kuka niitä enneunia oli nähnyt? Mä en koskaan oo nähnyt mitään plussaonia, joten voisittekohan te muut katsella niitä vaikka mun puolesta :)
Ai että tuli vatsa kipeäksi lenkillä ja lisäksi urheilurintsikat teki kipeetä, kun nännit on vieläkin tosi kipeet. Eipä ollut kovin rentouttava tällä kertaa toi pyrähdys!
No mutta nyt sen ison G:n pariin taas, plaah! Huomaan, että mun jutut ei ole juurikaan vaihdellut koko syksynä! No, lupaan, että pian ette enää kuule sanaakaan mun gradusta, koska se on ihan kohta valmis!
-Q-
Hahaa, pakkohan sitä oli tänne vielä kirjautua, vaikka vasta tulin tallilta kotiin. Muut iltahommat saa odottaa :)
Pidän sulle Pepsis peukkuja ja varpaita!!! Jännitän puolestasi, kunpa toiveesi toteutuisi!!!!
Parisuhdekyselyyn vielä sen verran täydennystä, että mekään ei olla miehen kanssa " edes" kihloissa vielä. Avopari ilman sormuksia :) Mä aion kyllä sanoa sille, että oon vähemmistönä täällä teidän rouvasihmisten keskellä! ;)
Omaa napaa sen verran, että oik. puolen alavatsakipu ja takareisiin säteilevä " juilinta" ovat merkkejä oviksesta... (varmaan myös endo nostaa päätään...) Oispa se ovis jo huomenna, ois ainakin tuoreita simppoja valmiina! Tarttis varmaan tilata niitä ovistestejä, niin olis ees vähän varmempi.
Käärö: kiva kuulla susta. Pääset pian piinailemaan!!! bdbdbdbdbdbdbd!
Samat toivotukset myös muille piinailijoille, joita en nyt muistanut mainita!
Hyvää yötä ensikkokansa!
Mutta missä on MOOLI?Ja Ull-maij panttaa jossain tuloksiaan!!
Ja mitäs wäiskille kuuluu?
Millo päästää Q sua jännäämään?
Kaikille plussaonneee!!!!
Ei oo täti ainakaa vielä löytäny perille,kohta siis vaihtuu kp...jännääää;)
Ihan ensiksi onnea kaikille plussanneille ja +++++säteitä testaajille ja piinaajille.
Itsellä kp 3/29. Taas se täti sieltä kurvasi kylään. Tikutin ovistakin ekaa kertaa viime kierrossa, mutta ehdin vain kp 17 kun tikut loppuivat, siinä vaiheessa testissä oli haalea viiva. Senhän ei siis pitäisi tarkoittaa vielä mitään. Eli en edes tiedä ovuloinko....
Joku oli kirjoitellut hiivasta (suolisto) ja vyöhyketerapiasta. Itse olen kokenut ne hiivakuurit (luontaistuotekaupasta) tosi hyvinä. Sisarellanikin oli usein ihme vatsakipuja ja ne yleensä menevät sillä hiivakuurilla pois. Varoituksen sana, että olo yleensä pahenee ensin ennen kuin paranee sillä kuurilla. Elimistö puhdistuu...
Mun kavereilla on myös hyviä kokemuksia vyöhyketerapiasta hormoniasioissa. Pari kaveria on saanut menkkakierrot kuntoon vyöhyketerapiassa käytyään ja sen jälkeen tulleet raskaaksi. Itse olen ottanut hoitoja nyt kolmisen kertaa " tähän vaivaan" , mutta vielä ei tulosta näy. En aio kuitenkaan vielä luovuttaa. Kaikki hormonipisteet on mulla kyllä ollu joka kerta TOSI kipeet. Mutta voin siis suositella. Itse yritän kokeilla ensin kaikkea muuta kuin lääkkeitä. Ja jos ei auta niin sitten on sen lääkärin vuoro seuraavaksi.....
Terkuin A
Enskaenemmistö on selvästi palannut työpaikoilleen kun pinkka pitenee jo ennen iltaa ;)
Pepsis: Onnitteluja roskishaamusta! Sekin on jo jotain, mä en o ikinä saanu ees sellaista viivaa... :) Toivotaan että viivat paksunee ja tulee heti! bdbdbdbdbdbdbd!
Sinnittele Dio!!!
Ja tokkopalle pahoitteluja inhotädistä!
Tervetulotoivotuksia Nikille! Ja Hannele: toivottavasti liityt pian tähän huippumukavaan porukkaan... :)
Q: varovaisuutta sitten siihen sokeritouhuun! ;) (me muistetaan vielä sun lämmönmittailuoperaatiosi...)
Terkuin Keinuhepo-ovisbongari kp13/27-32