Haluaisin katkaista välit koko mieheen sukuun :(
Oon niin täynnä tuota kyseistä perhettä.
Ja joo oon varmasti vaikea paska miniä,bring it on.
Miehen veli laittoi mulle viestiä joka meni suunnilleen näin " ahista viittu turpa kii tai se turpo kii"
Erehdyin kerran ulos hänen vaimonsa kanssa ja tuli puhe miehen seikkailuista, myötäilin lähinnä vaimon juttuja.
Noh miehen veli nyt sitten vihainen minulle, en tiedä miten vaimo puhunut ja mitä tuosta illasta mutta nyt tuo sekakäyttäjä siis raivoaa mulle.
Miehen äiti soitellut myös mulle kännipuheluita ja lapsemme juhlan pilasi haukkumalla minut ja kaikki nykyajanvanhemmat.
Miehen isä juo päivittäin, ei sentään vittuile mutta on kännissä kuin käki ja tuputtaa vauvalle ja taaperolla sipsiä yms.paskaa.
Oon niin loppu tuohon sekoiluun. Mies ei näe ongelmaa muualla kuin minussa kun en jaksa tuota sontaa valittamatta niskoillani kantamaan.
Ymmärrän häntä,se on hänen perheensä.
Tekisi mieli ottaa lapset ja juosta kauas pois tuon perheen vaikutusvallan alta. Asuvat niin lähellä että haistan jo sen krapulan tänne asti.
Voi jumalauta!!!
Kiitos kun sain purkautua.
Kommentit (23)
Täytyy tuon suvun puolustukseksi sanoa pari sanaa joiden takia en itsekään alkuun ymmärtänyt kuinka alkoholisteja ovatkaan.
Eli pappa joka siis juo päivittäin useamman viinipullon mutta ei käytännössä näytä siltä ja hän juo salassa(useimmiten).
Mummi käy ed. töissä ja tekee vknloppuisin mahtavat ruoat ja huolehtii kodin moitteettomasti. He rakastavat meidän lapsia ja olisivat täydellisiä isovanhempia ilman tuota helvetin viinaa.
Mun henk.koht tunteet tuota mummia kohtaan ovat hyvin ristiriitaisia just tuon jekyll/hyde jutun takia.
Joskus tullaan saunasta ja sillä välin saanut jo itsensä hyvään humalaan...jokainen juhlapäivä on yhtäkuin kännipäivä.
En voi koskaan luottaa edes silmiini tuossa talossa. Tarkoitan sitä että viinaa ei välttämättä näy missään mutta yhtäkkiä mummi alkaa sopertaa ja "leikittämään "vauvaa.. seuraava askel onkin räkä poskella "nukahtaminen".
ap
haukkuu/antaa muiden haukkua, että sinä olet hankala kuin myöntää, että hänen vanhempansa ovat alkoholisteja.
MIehelläsi on ongelma, jonka hän sysää myös sinun ja lastesi kannettavaksi.
Muutama asia tuli mieleen:
1) Sinun on ehdottomasti saatava mies tajuamaan oma arvosi. Et saa antaa kenenkään haukkua sinua hankalaksi siksi, että teet sen, minkä kunnon äidin pitäisikin.
2) Laita miehellesi tietoa alkoholisteista ja alkoholistin määritelmästä. Laita tietoa siitä, mitä tapahtuu vauvalle, jos saa suolaista/makeaa. Ei ehkä tiedä esim. suolan vaikutuksesta vauvan munuaisiin.
3)Anna miehellesi konkreettisia esimerkkejä, joilla hänen perheensä traumatisoi lapsenne. Eihän heihin voi luottaa, että kykenisivät katsomaan lastenne perään ja sammaltava aikuinen on todella pelotta.
Kysy mieheltäsi, miksi hän ei kykene näkemään totuutta ja kerro, mikä on vaihtoehto. Suosittelen myös kuvaamaan materiaalia, missä lapset ja isovanhemmat ovat yhdessä ja ilmoita miehelle, että näytät tämän neuvolassa, jos mies ei suostu tajuamaan, että hän vaarantaa lapsensa koko ajan.
Ymmärrän, että et halua luopua miehestäsi, mutta jos hän todella laittaa lapsuudenperheensä sinun ja lastenne edelle, niin sinulla ei ole vaihtoehtoa.
Sitä videota kannattais näyttää sit myös appivanhemmille jos ne ikinä on selvinpäin.