Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ Keskiviikkoa KESÄKERTUT ¤¤¤

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaikille!

Lunta on tullut ja ilma näyttää talviselta. Aamu pitäisi aloittaa lumitöillä.. No tuleepahan oltua vähän ulkonakin!

Katsoiko kaikki eilen linnan juhlia? Pakko tunnustaa, että itse uuvahdin, enkä jaksanut katsoa kuin pienen hetken :-o

oma (.) ei uutta! Huomenna ultraan =) Ihana päästä kurkkaamaan yksiön asuttajaa =)

Mutta nyt täytyy aamutouhuille rientää!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Hattara

Vierailija
2/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan nyt ensin tähän tuon kyselyn mikä eilen aloiteltiin :)

elikkäs:

arvaa vauvan sukupuoli ja syntymäpäivä ensimmäisen kolmanneksen lopulla.

" joku" (en muista nimimerkkiä)(höh) pitää epävirallista listaa noista arvauksista :))

käyn tarkistamassa kuka tuota listaa pitikään ja tuun sitten takasin

krisse rv 12+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4][color=red]KesäKerttusten epävirallisen virallinen arvuuttelulista[/color][/size]

[size=3][color=blue]Tällä listalla ovat kesäkuussa -06 pienokaisiaan syntyväksi odottavien äitien arvaukset lapsen sukupuolesta ja tulevasta syntymäpäivästä.[/color][/size]

[size=2][color=green]Jamessiina poika 2.5.2006[/color][/size]

[size=2][color=green]suhmura80 poika 28.5.2006[/color][/size]

[size=2][color=green]krisse-79 poika 7.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=green]Miitsu poika 7.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=green]mammat77 poika 16.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=green]Eggis poika 19.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=green]Lytte77 poika 20.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=green]nandiitti poika 21.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=green]Polly poika 26.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=green]lullaby80 poika kesäkuun lopulla[/color][/size]

[size=2][color=green]Marieela poika 3.7.2006[/color][/size]

[size=2][color=plum]Lilli81 tyttö 30.5. tai 13.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=plum]Mrs.Marple tyttö 31.5.2006[/color][/size]

[size=2][color=plum]äitimiia tyttö 4.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=plum]mirju76 tyttö 12.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=plum]Tyytteli-83 tyttö 18.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=plum]hattara4 tyttö 21.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=plum]Quest955 tyttö 22.6.2006[/color][/size]

[size=2][color=blue]Lisätkäähän omat arvauksenne juttuihinne. Katsellan jatkossa tuleeko tälle oma pino, jossa sitten touko-, kesä- ja heinäkuussa tarkistellaan osumia:-)

Vierailija
4/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin raskas pitkä viikonloppu takana... Appivanhemmat tuli perjantaina kylään ja lähtivät tänään aamulla. Plääh! Mukavia ihmisiä, mutta on tuollainen kestitseminen kuitenkin raskasta. Ja kun hetkeäkään ei ole saanut olla " rauhassa" , koko ajan juttelet ja juttelet... Tänään töihin ja ei kyllä jaksais millään :/ No kait se siitä kun alkuun pääsee.

Lueskelin eilisen pinon ja osallistun minäkin veikkaukseen.

Eli meille syntyy poika ja 26.06.06 (LA23.06) Saa nährä :)

Nyt on pakko riuhtoa itsensä koneelta ja lähteä töihin... Mukavaa päivää kaikille!!

Helmis ja Nuusku rv11+5

Vierailija
5/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä tarkistamassa ,etten laita väärin...on meinaan tämä muisti huonontunu taas tässä raskaax tuon jälkeen ihan mielettömäasti!!

LInnanjuhlia en kattonut kuin 5min... sitte alko tyttöjen iltapesut ym...eikä mua nyt ihan kauheesti jaksanut innostaakaan...tony halmeen näin :)

huomenna se np-ultra kättäril.... Voe mahoton!!!! ylihuomenna sitten ei ookkaan niin kauheen kiva meno...käräjäoikeuteen...haastoin tuossa kolmisen vuotta sitten pomoni, antoi mulle potkut ollessani raskaana :(

pomo on jo saanut " tuomionsa" reilut 500¿ sakkoja +oik.käynti kulut

nyt juttu jatkuu sitten firmaa vastaan...

eli nyt ollaan hakemassa jotain korvauksia firmalta laittomista potkuista

saakohan näistä jutuista edes kertoilla...kyllä varmaan...kuhan ei niin yksityiskohtiin mee????

omanapa: siellä se vieläkin on ;)

nyt laittamaan aamupuuro tytöille, moro!

krisse ja tytöt -02 ja -04 +masuasukki 12+4

Vierailija
6/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello Krisse ja muut!

Olipas kiva nähä, että olit jo alottanut ton kyselyn. Mä täällä kikkailin ton listan kanssa:-) Alkaa sujua.... Oli moni jo heittänyt arvuuttelunsa. Katsellaan, mitä tästä tulee.

Meillä on rauhallista nyt. Ukkokulta selvisi hengissä eilisestä ja on siirtynyt työpaikalle. Anteeksi pikkumaisuuteni, mutta olen edelleen tyytyväinen toisen surkeasta olosta:-) Lupaan lopettaa tähän sen mainitsemisen... Tyttö tossa katselee Nalle Puhia ja eilinen kuume on muisto vaan.

Jaa, massuun ei uutta, välillä selvästi supistaa, mut ei oo kun hetkellistä kiristystä. Johtuiskohan enemmän tosta kohdun kasvamisesta. Toivotaan, että vetää sen istukan mukanaan ylös. Nyt ei ole tuhruillutkaan enää. Taitaa tämä saikku olla ihan paikallaan. Vielä ei oo tuntunu, et haluis töihin, mut kyllä se sieltä on tulossa. Katsellaan sitten ens viikolla. Vauvan liikkeistä voisin sanoa sen verran, että kuvittelen tunteneeni niitä hivelyjä ja ns. pikkusormen tökkimisiä aina joskus. Saattaa kyllä mennä päiviä välissä.

Talvipäivään Lytte ja Masukki 12+4(äkkiä ne menee)

Vierailija
7/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lytte: Mitä jos arvuuttelupinon pistäisi tuonne LA/synnäri pinoon jatkoksi sitten kun " riittävästi" arvauksia. Jos tulee kovin pitkä pidentää päiväkeskusteluja, eikä varmaan viitsi uutta pinoakaan täysin laittaa, hermostuvat muut mammat jos kesäkuulaiset tukkivat koko palstan.. ;)

No joo.

Mitäs muuten? Täällä taas töissä, maanantaifiilis vaikka on jo keskiviikko ja parin päivän päästä viikonloppu. Ihan kiva tosin oli nyt tulla töihin, kun tiesi että kaikki rästit oli viime viikolla tehty ennen pitkää vapaata. Jotenkin sitä aina itselleen kehittelee työstressin vaikka kuinka tietää miten välttää ja miten rauhoittua..

Tällä viikolla tulee ne äitiyshousutkin! JES! Nää kiristää niin nämä housut. Aamulla suunnittelin jo jotain narusysteemiä tai muuta että olisi voinut jättää napin auki (tai näissä housuissa on hakanen). Sitten kun saan kerrottua töissä, niin " uskaltaa" mennä ihan reilusti ostamaan mammavaatteita.

No joo, miten muiden keskiviikko on lähtenyt käyntiin?

Mrs.Marple & Rääpäle, rv 13+4

Vierailija
8/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään ihemttä kummempaa. Illat edeleen etoo mutta aamut tosiaan miltei loistavia jo ;)

Onko kellään takahampaidenpesu tiukkaa? Siis et tuleeko melkein oksennus jne. Mulla meinaan edelleen on ihan järkkyä ja takahampaiden pesusta ei tosiaan tule yhtään mitään :( Onneks isä on hammaslääkäri ettei sen puoleen, mutta kuitenkin. Olisi kiva kerran saada ne pestyksi reiluun kuukauteen, yök.

Mun puolesta tuon arvuuttelulistan voi lisätä esittelypinon perään, jos haluatte. Mutta mä päivitän sen sillai et se on lisätty sinne loppuun. En meinaan halua enkä jaksa itse sitä sillai seurata et päivittäisinkin sen aina. Mun mielestä Lytte voisi sitä edelleen hoitaa ja mä vaan lisään ns. päivitetyn version esitelypinoon. Oisko hyvä? :)

Mutta, nyt pojan kanssa ulos loskaan, great ;/

Marieela ja Pallero-Paapero 11+3

Vierailija
9/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille...

Aivan ihanaa olin maanantaina ultrassa ja kaikki oli ok.

(ainankin toistaiseksi )

On mukava nähdä tuota " pietua" kuvaruudusta kun muuten ei ole mitään raskausoireita.

Niskapoimu oli 1,2mm eli ei hälyyttävä.

Mitä Teillä muilla on ollut?

Kun kävin äitipolilla ja kerroin taustani ( koska olen ennen synnyttänyt kaikki 3 lasta kätilöopistolla ja nyt asumme Jyväskylässä niin heillä ei ollut mitään tietoja minusta ja aikaisemmista synnytyksistä) joten kysyin miksi en pääse rakenne ultraan?

Minulle sanottiin neuvolassa koska en ole yli 30v.

Äitipolilla oli nainen aivan äimänä ja sanoi että minulle kuuluu loppuraskauden erikoisseuranta ja jos neuvolassa ovat asiasta edelleen eri mieltä niin niiden kuuluu soittaa sinne :-)

Ihanaa kun joku ymmärtää pelkoni.

Outoa että Jyväskylässä ei tehdä alle 30 v. rakenne ultraa onko muissa kaupungeussa sama ongelma??? Helsingissä ei ollut ainankaan.

Ja sitten tuo epävirallinen kysely LA 17.06. Oliskohan poika??? Kun on niin hyvä olo!

Hyvää päivänjatkoa kaikille

" Pietu" 12+5

Vierailija
10/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut teidän viestejä joka päivä =) Itse ollut laiska kirjoittelee.

Mulla maha ei ole kasvaanut... omasta mielestä, mutta tavalliset housut eivät kyl enää mahdu. Olen siirtynyt mammafarkkuihin. Mitään oireita ei ole edelleenkään. Ei pahoinvointia ei mitään. Ihan kun en oliskaan raskaana. Veskissä kyllä ravaan öisin. Neuvolassa kävin viimeksi kun oli rv 7+2, seuraava vasta ensi viikolla. Nyt on menossa 12+3.

Onko jo moni kertonut raskaudesta ystäville, vanhemmille...?

Me ollaan parhaille ystäville kerrottu, mutta vanhemmille tehdään JOULUYLLÄTYS!!! =) Vaikeata on salata,mutta toisaalta ihana ajankohta kertoa ;-)

KRISSE-79: Monelta sulla on np-ultra kättärillä?

Nimittäin mullakin huomenna np-ultra samassa paikassa! =)

Jännittää ihan kamalasti. Menen sinne yksin, kun isi jää esikoisen kanssa kotiin.

Mun veikkaus vauvan sukupuolesta ja syntymäpäivä: Tyttö 16.6.06

Mukavaa päivänjatkoa kesäkertuille.

Vepeli2 rv 12+3

Vierailija
11/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen laiska kirjoittelija tätä nykyään, vuosi sitten kun odotin esikoista niin kirjoittelin monta kertaa viikossa, viestejä kertyikin sitten 20 kpl A4 täyteen (tein niistä ns. päiväkirjan itselleni) ja kivahan niitä on jälkikäteen lueskella, nyt vaan ei muka kerkee kun on esikoisen (8kk) kanssa kotona, töistä oli niin helppo kirjoitella.. :)

Eli miksi nyt innostuin kirjoitteleen oli tuo hauska arvuuttelulista eli minä veikkaan meille tällä kertaa tyttöä syntyväksi 4.6.2006 (la 4.6.2006)... luotetaan siihen, että tämä toinenkin on yhtä täsmällinen kuin isoveljensä!! :)

Oma napa voi hyvin, lievän oksentelun aloitin vasta vkon 13 jälkeen (aika hassua mun mielestä) ja nyt jos jää syömättä niin " ilmaa" tulee oksenneltua, mikä ei ole ollenkaan hauskaa joten tarkkana saa olla syömisen kanssa. Maha näyttää lähinnä kaljamahalta vaikka ylimääräirstä esikosta mulla ei jäänyt kuin 5 kiloa, siirryin mammapöksyihin tänään, tosin ihan siitä syystä, että meidän pikkumies pissasi mun ainoille puhtaille kotihousuille.. ;)

Np-ultrassa olen siis käynyt yksityisellä, niskapoimua oli ~1 mm ja sydänäänet kuunneltiin viimeksi neuvolassa ja hienostihan ne siellä puksutti! Rakenneultra olis 3.1.2006 ja seuraava neuvolakin vasta joskus tammikuussa joten tämä joulukuu menee tällaisessa oman odottaelun merkeissä. Melkein kaikille ollaan jo kerrottu raskaudestani ja ihmiset on oikeesti ollu vaan positiivisesti yllättyneitä vaikka lapsille tulee ikäeroa vaan 1 v 2 kk, kukaan ei ole vielä hulluksi haukkunut ;)

Kuulumisiin!

MiljaMaaria 14 + 3

Vierailija
12/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks tohon epäviralliseen listaan veikkaus: Eli veikkaan että la aikaistuu vielä ultrissa koska menkkakiertoni on niin lyhyt, ja koska tämä kolmas(kin) leikataan sektiolla niin veikkaus on että sektio tehdään juhannusaaton aattona 22.6, la siis nyt 30.6. Vaikka kovin olen tyttöä " toivonut" on mulla kyllä aika poikamainen olo, eli poikaa veikkaan syntyväksi.

Olo on niin outo ja vaihteleva etten kyllä voi verrata tätä raskautta kumpaankaan aiempaan. Toisinaan olen todella pahoinvoiva, toisinaan menee päivä kaksikin sitten taas tosi hyvin. Väsymys on satunnaista, äsken juuri nukuin päiväunet, poika koulussa ja tyttö videon ääreen ja minä sohvalle peiton alle. Sitten taas on päiviä etten ole yhtään väsynyt, valvon illallakin liki aamuyöhön joskus, kummallista!

Marieelan tavoin on takahampaiden pesu vaikeaa sekä haukotteleminen yökittää, yöks! Samoin yskiminen edelleen...

Tuo mun maha on myös todella outo!? kohtu tuntuu siis selvästi napaan asti, mutta ulkoisasti maha alkaa heti rintojen alta, ihan suuri kumpu tullut tohon ylävatsaan, outoa??? Tämä siis vain seistessä, maatessa kumpu on ihan siellä missä pitääkin eli navan alapuolella. Ja siis toi kumpu rintojen alla on ihan kovahko, eli ei mitään läskiä, hih!

Eli tuntuu että leviän vyötärön seudulta, taisi olla Eggis (?) joka puheli samantapaista...

Ultraan tasan kaks viikkoa, miten sitä jaksaa odottaa sinne asti?

t. mariadee 10+5

Vierailija
13/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan halusin onnitella sua kun teille tulee sama ikäero lapsille kuin meillä on pojalla ja tytöllä, nyt ovat siis jo 6&7v., mutta 1v2kk nippa nappa ikäeroa.

Loppuraskaus oli mulla tosi rankka kakkosen kanssa, supisteli paljon ja kohdunsuu aukes viikola 32, josta jouduin täysin vuodelepoon! Anoppi onneksi tuli joka aamu meille kun mies lähti töihin hoitamaan poitsua, jotta minä sain vain maata...ja lähti kotiin vasta kun mies tuli töistä. Muuten olisin joutunut sairaalaan sisään jos ei kotona olisi voitu taata täydellistä lepoa. No, neiti pysyi kuitenkin loppuun asti masussa ja syntyi sovitulla sektiolla vasta 40+1.

Täytyy myöntää että melkoista härdelliä se aika oli kun esikoinen oli juuri saanut jalat alle, ja hurja kiipeilykausi päällä ja vauvaa sitten imetin samalla juosten tissi vauvan suussa esikoisen perässä pelastamassa sitä milloin mistäkin kirjahyllystä, ruokapöydästä, lampustakin kerran roikkumasta :).

Rytmin kun sain päälle niin kyllä se siitä lähti, eli aamupalan jälkeen aina ulos, vauva vaunuihin ja esikoinen sai purkaa tarmoa leikkipuistossa, sitten syömään ja päiväunille ja sitten mies tulikin jo pelastamaan...mutta kyllä joskus oli niitä päiviä kun kumpikin huusi tauotta, eikä kumpaakaan saanut hiljaiseksi kun itku tarttui aina toisesta taas toiseen, huh!

Vaikeinta oli ehkä se kun esikoinen ei osannut yhtään varoa vauvaa vaan iski milloin milläkin lelulla ressukkaa, heitti kerran vedenkeittimenkin pinnasänkyyn (onneksi oli tyhjä se keitin), kasasi vaatteita ym. peittoja vauvan päälle jne.. Vessaankin kun meni niin pakko oli ottaa jompikumpi AINA mukaan. Suihkuun menon järjestin niin että raahasin matkasängyn (korvaamaton tuona aikana!!) suihkuun ja lapset sinne lelujen kanssa ja äkkiä itse suihkuun.

Kaksosten rattaat oli meillä erittäin viisas ostos, päästiin näppärästi liikkeelle, tosin isoveli mätki usein vauvaa lumisilla hanskoilla naamaan jne...

Mutta kyllä siitä siis hengissä selviää, hih, pitkää pinnaa ja kaiken muun kyllä sain unohtaa ekaksi vuodeksi, siis siivoamiset, itsensä laittamiset ja sitä rataa. Vaippoja sain vaihtaa tuona aikana sitten ihan urakalla, rahaa paloi myös vaipopihin huikeat summat. Nykyään lapset ovat kuin kaksoset, miltei samankokoiset ja ymmärtävät toisiaan paremmin kuin äiti ja isä. Leikkivät toistena kanssa ilta illan perään, ikinä ei ole tarvinnut kuulla etteikö olisi kaveria tai tekemistä!

t. mariadee

Vierailija
14/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips pakko mennä samantien jatkamaan hommia...

mutta tuo np-utra huomenna siis 9.00...hirmu aikasin :/ mut eipähän tarvii sitten koko päivää jännäillä :))

nyt jatkamaan...

krisse rv 12+4

Vierailija
15/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamaan... =) Hei, meinaaks joku tehdä raskauden aikana matkoja, en tarkoita sellaisia lyhyitä, vaan ihan kunnon lomamatkoja.

Meillä olisi mahdollisuus lähteä tammikuun lopussa/helmikuun alussa,

silloin olisi rv 20-21. Reissussa oltais 1,5 viikkoa. Uskaltaako lentää? Mukana mies ja lapsi 2v3kk. Kokemuksia matkoista lapsen kaa löytyy, ja ekassa raskaudessa oltiin autoreissulla 5 viikkoa (rv 22-27), mutta nyt mietin tätä pitkä lentomatkaa. Jaksaako vai ei. Luulen että mahakaan ei olisi ihan mega iso silloin ja jaksais touhuilla kaikkea kivaa perillä.

Olisi mukava kuulla jos joku muukin suunnittele reissua... ja miten kauas?

Kiitos jos jaksaatte vastata.

Vepeli2 rv 12+3

Vierailija
16/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mariadee suht lohduttavista kommenteista!! :) Meidän esikoispoika on ollut todella vaativa tapaus joten mitään harhakuvia vauva-arjesta mulla ei luojan kiitos enää ole joten luulisin, että suurimmilta järkytyksiltä vältytään pikkukakkosen tultua taloon.. tai sitten ei.. ;) Meillä sinänsä tilanne vähän huonompi kuin teillä aikoinaan, molemmat isovanhemmat asuu 320 km päässä ja mies vielä reissuhommissa. Niin ja esikkopoika tietenkin sellaista aktiivisempaa sorttia, kohta jo kävelee (nyt siis 8 kk) ja muutenkin tuntuu saavan aikaan yhtä sun toista! Mutta alkujärkytyksen jälkeen olen suht optimistinen ja iloinenkin, että nämä mussukat syntyy näin peräperää eikä niinkuin miehen kanssa " suunniteltiin" parin-kolmen vuoden ikäerolla..

Nyt jo unohdin nimimerkin, oliko se Vepeli2, joka kyseli siitä matkustamisesta? Itse matkustin vkoilla 20-21 Egyptiin kun odotin esikoista ja nyt olis tarkoitus lähtä vkoilla 19-20 Teneriffalle (lennot 6 h) ja uskoisin selviäväni massun kanssa ihan hyvin. Muistaakseni vkolta 32 alkoi istuminen mm. autossa olla epämukavaa ja loppuraskauden vietinkin aika lailla kotimaisemissa.

Mukavaa päivänjatkoa teille (pian ainakin..) masukkaat!!

MiljaMaaria

Vierailija
17/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meinas tammikuuhun tulla Phukettiin, Thaimaaseen lähtö mutta se miehen töiden takia lykkääntyy ensi syksyyn :(((

Mutta kuopusta oottaessa olin Thaimaassa viikoilla 15+ - 19+. JA musta se oli ihanaa ja helppoa. Pitkissä lennoissa ei oikeastaan ole mitään huonoa koska useimmiten ne tapahtuu yöllä ja lapset nukahtaa väkisin koneen tasaisiin huminoihin ja itsekkin samalla ;)

Kyllä mä sinuna menisin jos raskaudessa ei ole mitään poikkeavaa :)

Vierailija
18/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselit noista matkoista, ma olen tulossa Suomeen tammikussa kahdeksi viikoksi ja poikkean matkan varrella Brysselissa, silloin viikkoja 18-20. Lentomatka on noin yhdeksan tuntia joten kait tota pitkaksi matkaksi voi sanoa. En ole siella yli kolmeen vuoteen kaynyt joten fiilikset on aika korkealla! Miettisin matkaa ehka uudestaan jos se olisi johonkin muuhun maahan, siis esim. Aasiaan tai Etela-Amerikkaan, ihan vaan sen bakteerikannan takia. Mutta sinnepain olen tulossa luottavin mielin kun tietaa etta terveydenhuolto on hyvaa eika tartte popoja pelata.

Omaan napaan muuta: eilinen ultra oli kylla mahtava juttu. En vielakaan saa sita vauvankuvaa pois mielesta kun se silla lailla heitteli volttia. Vauva ehti jo pelastyttaa meidat kun ei saatu sydanaania kuuluviin vaikka kuinka katilo yritti mutta siellahan se lotkotteli kohdun pohjalla.

Alkaako muillakin nyt toisen raskauskolmanneksen alun aikoihin olo helpottaa?

Lullaby80 rv12+4

Vierailija
19/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli LA ois oikeasti 15.06.06 tai 12.06.06 kumpaanyt sit käyttää, itse olen elännyt ton 12pvn mukaa vaik neuvolakorttiin sitä ei vaihdettukaan kun se on aika sama tuon ekan LA kans. Ja kun se täti sanoi siitä että kun hämeessä asutaan ni..

Ihan vaan että koska näin ti-ke välisenä yönä unta että synnytin pojan ja kun äitini on veikannu, että meille tulee poika ni veikkaan poikaa.

Toi syntymäpäivä hmm.. veikkaan tolle 12pvlle et onkin 15pv ja 15pvlle et onkin 18pv, mut toisaalt ku se on kesäaikaa ja kesälapset yleensä syntyy myöhemmin kuulemma ni se vois olla viikonkin myöhemmin LA:sta. Mut jotta en enempää sekoittas tätä tekstiä ni pysytään tuossa että:

Poika 15pv tai 18pv, eli kummallekin La:lle oma veikkkaus.

Mitäs sitten, oli tässä jotain mitä piti kirjoittaa mutta ohi meni kun tuota äskeistä niin mietin. Huomenna meillä ois sitten toinen neuvola eli lääkäri aika. Mulla myös sama kun joku muukin taisi kirjoittaa ettei oikein oo mitään oireita. Aluks oli väsymystä ja jotain sellasta pientä, mut ny tuntuu et ei yhtikäs mitään oikein. Mahakin tuntuu että pienentynyt kuin että ois kasvamassa. Iltasin pientä mahakipua joka myöskin vähentynyt. Viime viikolla kyllä kävimme ultrassa ja kaikki oli hyvin, mutta ny sit tälläi outo olo ollu.. Et kaikki katoaa.. Vai onko se sitten vain että se raskauden paras aika alkaa??

s@n rv13 + 2

Vierailija
20/31 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs.Marple:Aamulla suunnittelin jo jotain narusysteemiä tai muuta että olisi voinut jättää napin auki (tai näissä housuissa on hakanen). Sitten kun saan kerrottua töissä, niin " uskaltaa" mennä ihan reilusti ostamaan mammavaatteita.

Tohon olisi hyvä ratkaisu reikäkuminauha. Itse pidän aivan välillä housuja reikäkuminauhan kanssa ja toimii hyvin.