Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sais toisen naisen?

Vierailija
23.01.2013 |

Haluaisin löytää itselleni salarakkaan, mutta mistä vois halukkaan löytää. Meillä seksielämä on liian vähäistä kotona, ettei riitä minulle. Jos täällä on joku nainen, jolla sama tilanne, voisi vaikka ilmoitella itsestään!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas häntäheikki. Ei se pillu ole sen makeampaa kodin ulkopuolella. Jos oma nainen ei miellytä, niin turha kitkutella yhdessä ja haaveilla syrhähypyistä. Jätä reilusti naisesi ja lähde katselemaan uutta uhria. Vai kiehtooko kiinnijäämisen pelko?

Vierailija
2/21 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VINKUMAAN.

Täällä ei ole sinulle mitään.

Keskity vaimoosi, niin ehkäpä huomaat jotai tapahtuvan siellä vällyjenkin alla.

Kuinka saatanan vaikeeta se yksinkertainen asia voi olla. Huomioi, kehu, huomioi, kehu...älä narise pikkua asioista.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap. mutta oma nainen ei innostu vaikka miten huomioisi tai kehuisi tai lämmittelisi. Tulee vain halaamaan. Hormonaalinen ehkäisy on vienyt halut ja hän ei siitä halua luopua.

Vierailija
4/21 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap. mutta oma nainen ei innostu vaikka miten huomioisi tai kehuisi tai lämmittelisi. Tulee vain halaamaan. Hormonaalinen ehkäisy on vienyt halut ja hän ei siitä halua luopua.

Ja sinäkin vielä. Eikö pitäis tehdä jotain? Eikä tosiaan syrjähyppyjä.

Vierailija
5/21 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aita on joskus vihreämpi toiselta puolelta. En ole pettänyt mutta eron myötä huomasin että saa parempaa kuin exältä!

Vierailija
6/21 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiä vaan, itse löysin risteilyltä. Kotonakin homma toimii, mutta vieras on aina vierasta. Nämä muut jotka itkevät että omaa pitäisi lämmitellä, eivät koskaan ole saaneet vierasta ja luulevat että seksi aina saman henkilön kanssa on loputtomiin hienoa.. Justiinsa.

Vierailija
7/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nimessä kannata erota pelkän seksin puutteen takia, parisuhde on kaikkea muutakin kuin seksiä ja jos ei yhdellä alueella halut kohtaa niin se on merkittävyydeltään liki sama kuin jos toinen ie halua et imuroidaan liian usein. Silloin on hyvä mennä muualle imuroimaan, välttyy konflikteilta joille ei oikeaa ratkaisua ole ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
8/21 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hupakoissa, tulee koko ajan upeita malleja ja pääset halvemmalla kuin pitäisi maksaa hotellista tms. Jos haluat toisen varatun niin sitten vain sille varattujen nettisivulle tai laita deitti-ilmoitus. Laivoilta saa aina yhden yön helpotusta, mutta myös omasta lähibaaristasi löydät varmasti myös munankipeän naisen.

Itse käyn hupakoissa kun vaimoa ei kiinnosta harrastaa seksiä kuin hyvin harvoin. Olen saanut kyllä häneltä luvankin eli kaikki tyytyväisiä. Itsellä parikin vakkaria joiden kanssa aina nautinnollista seksiä kun haluttaa

Vierailija
9/21 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VINKUMAAN.

Täällä ei ole sinulle mitään.

Keskity vaimoosi, niin ehkäpä huomaat jotai tapahtuvan siellä vällyjenkin alla.

Kuinka saatanan vaikeeta se yksinkertainen asia voi olla. Huomioi, kehu, huomioi, kehu...älä narise pikkua asioista.

M43

Seksi paranee naista vaihtamalla, lahna on ja pysyy lahnana. Testattu on.

Vierailija
10/21 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olet valmis, vain seksii vai jopa muutakin? Kuinka usein nähtäisiin?

Vierailija
11/21 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole, älä luule, että kaljamaha ja alkava kalju olisivat sellaisia turn onneja että saat ihan vain pyytämällä.

Huorat ovat yksi vaihtoehto, käytä silloin kumia.

Baareihin kannattaa mennä ilman vaimoa niin usein kuin mahdollista, kyllä hottis saa helpostikin seuraa.

Ilmeisesti kuitenkaan et ole hottis, koska joudut tätä itsestäänselvää asiaa täällä kyselemään?

On eri asia kuitenkin kysyä, mistä saa toisen kuin että mistä ei-niin-hyvännäköinen-eikä-niin-varakas-mies saa toisen naisen. Siinä en osaa sinua auttaa.

Vierailija
12/21 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähtäisiin vähintään kerran viikossa, useimmiten kyllä nähdään useamminkin. Aamuisin tai iltaisin varmaan paras?

Vierailija
13/21 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..voisko sulle laittaa meiliä?

Kyselee petetty nainen Etelä-Suomesta 34v.

Vierailija
14/21 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet naista löydä, niin et kyllä sellaista tarvitsekaan.

Vierailija
15/21 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoitan vaimolle että penetraatio tapahtuu tänään klo 20.25 ja sillä siisti.

Vierailija
16/21 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halua mitään vinkuvaa ja säälittävää atm:ää vaan ronskin, paksuniskaisen, -kätisen ja -kaluisen ytm-miehen joka ei välitä naisen seksuaalisesta nautinnosta tuon taivaallista vaan keskittyy lähinnä omien tarpeidensa tyydyttämiseen.

Tällainen mies oikein runttaamalla runttaa paksua kaluaan naisen sisään, ähkimällä ähkii naisen päällä, jyystämällä jyystää naista kuivana kakkoseen ja jörnimällä jörnii edestä ja takaa.

Tällainen mies myös murisee seksin aikana kuin raivo härkä, ja miehen lyhyt terävä partasänki kutittaa alapäätä mukavasti kun mies nuolee sitä.

Miauu, kelpaisi itsekin päästä tällaisen jyystärikarjun käsittelyyn ;)

Vierailija
17/21 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki käy ja nähtäisiin todella usein

laita maili osoitteesi niin tutustutaan

Vierailija
18/21 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40 Lappeenranta.

Vierailija
19/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä toistepäin..mies ei anna tarpeeksi. Olen jatkuvassa puutteessa, olen asiasta keskustellut yms.. olen yrittänyt vaikka mitä keinoja ja seksiä vain 1krt/vko!

Toisille se riittää mutta minulle ei, nautin seksistä hyvin paljon ja haluan kokea olevani haluttu.

Pettämisen tielle en ole lähtenyt, mutta nyt joudun vakavasti harkitsemaan sitä, sillä halujen tukahduttaminen on hyvin turhauttavaa.

Olen hoikka, hyvässä fyysisessä kunnossa oleva ihan mukavannäköinen keski-ikäinen nainen. En koe että ulkoisessa habituksessa tai käytöksessäni olisi syytä miksi mieheni ei innostu. Ehkä hän ei vaan ole seksuaalisesti yhtä aktiivinen kuin minä.

Vierailija
20/21 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rupea mormoniksi eikös heillä ole ihan tavalista että on pari naista ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi