Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi synnytyksen jälkeen

Vierailija
01.02.2013 |

Avovaimoni synnytti n. 2 viikkoa sitten ja harrastimme seksiä. Muistin avovaimoni seksin harrastuksen ennen synnyttämistä ja nyt kokemus oli valitettavasti erilainen. Voiko olla, että enää "paikat" ei ole niin kireitä, kuin ennen? Onko kenelläkään kokemusta aiheesta. En kehtaa sanoa kotona, mutta roikkuva vatsa oli myös hankala. Aiemmin olen halunnut seksiä valot päällä ja avovaimoni ei, mutta nyt olen alkanut toivomaan samaa.

Onko tämä ajatus väärä? Tykkään kuitenkin lapsestamme.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaessani lapsiani nukkumaan mietin usein mitä olisimme ilman lapsiamme! Kadonneita unelmia, palaneita viikkoja ja vuosia. Katso minne Menemme ja kunnioita Lapsiasi! Itse olisin selibaatissa vain katsoakseni lapsieni kypsymistä aikuisiksi!!

Vierailija
2/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä pitää treenata. Itse synnytin 4,5 kg lapsen, treenasin alapäätä jo ennen synnytystä sekä mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen. Mies valittaa, kun minulla on edelleen liian tiukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilitte.. Kestää usein muutama kuukausi ennenkuin paikat on lähellä entistä. Myös mahdolliset repeämät vaikuttaa paranemisprosessiin, sillä lihasten hermoradat on oltava kunnossa ennenkuin lantiopohjan lihaksia voi treenata tehokkaasti. Lantiopohjan lihaksia pitää tosiaan treenata paljon synnytyksen jälkeen, harjotukset on helppoja ku heinänteko ja niitä ohjeita on netti pullollaan. Jos on ahkera tässä, seksi voi tulla jopa paljon nautinnollisemmaksi kuin ennen synnytystä.

Vierailija
4/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vatsa kuin emätinkin. Ei ne noin äkkiä synnytyksen jälkeen palaudu. Kehon palautuminen täydelleen kestää vuoden verran jopa, mutta koko ajan tapahtuu edistystä ja jo pari kk synnytyksestä on tilanne parempi kuin pari vkoa sen jälkeen!

Mä en edes tehnyt mitään alapääjumppia koskaan ja silti ajan kanssa emätin ja myös muu kroppa ovat palautuneet aivan ennalleen. Alapää palautui nopeammin, muutamassa kuuukaudessa, kun ei ollut repeämiä tai mitään, mutta se että vatsaröllykkä lähti kesti vuoden verran.

Vierailija
5/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kroppa käy aikamoisen mankelin läpi synnytyksessä. Saat olla ihmeissään että noin pian synnytyksestä kokeilitte. Sekä vatsan että lantiopohjanlihasten suhteen tosiaan aika ja treenit tekevät ihmeitä.

Vierailija
6/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei tunnu enää ollenkaan niin syylliseltä.

Vierailija
7/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ukoilla oikeasti ole aivoja joilla ajatella?

Vierailija
8/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakostakin sitä tulee kateelliseksi, kun kasvaneen rinnat on, eikä niitä pääse puristelemaan, vaan niistä on tullut "ruokavarasto". Kannattaa ehdottaa mahd. aikaisin seksiä, niin ei jää tavaksi.

Vierailija
9/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla provo. Kuka harrastaa seksiä 2 viikkoa synnytyksen jälkeen? Ok, tiedän yhden joka harrasti sitä viikko synnytyksen jälkeen, mutta sillä tyypillä ei olekaan kaikki kotona. Missä fyysinen palautuminen? Entä jälkivuoto? Aika nopeasti loppunut, jos ei enää kahden viikon jälkeen tule mitään.

Ja kuka mies on niin tolvana, että luulee, että synnytyksestä palaudutaan parissa viikossa? Mulla on nyt synnytyksestä 4 kuukautta ja seksiä ollaan harrastettu viimeinen kuukausi. Kahtena ensimmäisenä kuukautena en uskaltanut edes ajatella koko asiaa.

Vierailija
10/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei miehistä tiedä.

Vierailija
11/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta synnytyksestä jo aikaa, mutta ei sinne ollut pippelillä mitään asiaa 2viikkoa synnytyksestä! Hyvä kun pystyi pissalla käynnin jälkeen wc-paperilla pyyhkimään! Mies voisi ajatella,että kakkaisi niin ison jöötin,että peräsuoli repeäisi, siihen laitettaisiin tikkejä ja näinen jonkun kumimunan kanssa olisi kahden viikon päästä ronkkimassa....

Vierailija
12/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Kuka tykkää harrastaa seksiä, kun alapää vuotaa kuin seula? Ja sehän vuotaa yleensä synnytyksen jälkeen monta viikkoa...Taidat olla provo tai pervo. Harrastatko seksiä silloin kun vaimollasi on kuukautisetkin?

Vierailija
13/26 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset päivät pientä tiputtelua. Mutta muuten en olisi kyllä ollut valmis harrastamaan seksiä vielä silloin. Taisi mennä yli 2 kk ennen kuin oltiin yhdynnässä.

Vierailija
14/26 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jälkivuoto kesti 3 vrk yksilöllistä ja Paranin  nopeaa vaikka sain 4 kg pojan luomu synnytyksellä.minul teki mieli jo 4 vrk synnytyksestä. Ehkä urheilu tausta vaikuttaa et palautui nopeaa.Mut tärkeintä on parisuhde ja rakkauden hedelmä lapsi ei koot...jumpalla saa myös ihmeitä aikaan.

Vierailija
15/26 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2013 klo 16:31"]

Hohhoijaa. Kuka tykkää harrastaa seksiä, kun alapää vuotaa kuin seula? Ja sehän vuotaa yleensä synnytyksen jälkeen monta viikkoa...Taidat olla provo tai pervo. Harrastatko seksiä silloin kun vaimollasi on kuukautisetkin?

[/quote]

4 lasta. Jälkivuoto on kestänyt jokaisen jälkeen 1-2vko. Seksiä olemme harrastaneet niiden loputtua ;)

Voi kuulostaa aika ihmeelliseltä, mutta ei kaikilla kestä jälkivuoto monta viikkoa.

Vierailija
16/26 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastimme mieheni kanssa seksiä viikko synnytyksestä! ei repeytymiä eikä tikkejä tullut synnytyksessä, jälkivuoto tosi niukkaa, ei muutaku kortsun kanssa, liukkaria ja menoks. miehen mielestä oli "löysä" :D mutta eihä sitä niin nopeasti palaudukkaan, täytyy vaan treenata

Vierailija
17/26 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2013 klo 16:31"]

[/quote]

Olen siitä samaa mieltä, että synnytksestä pitää saada palautua rauhassa, mutta ei ole missään nimessä epänormaalia harrastaa menkkojen aikana seksiä. Meillä naidaan joka päivä, oli menkat tai ei :)

Vierailija
18/26 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin kokeiltiin seksiä 2viikkoa synnytyksestä. Ihan kivalta tuntui. Tietenkään paikat eivät siinä 2 viikossa ole palautuneet. 2 kuukauden päästä alkaa jo alapää tuntua omalta. :D Miehellä ei ollut mitään kiirettä seksiin, mutta minä halusin kokeilla, toimiiko värkki vielä :D Jos synnytyksessä olisi tullut repeämiä niin ei todellakaan noin nopeaa oltaisi kokeiltu.

[quote author="Vierailija" time="01.02.2013 klo 15:54"]

Tämän on pakko olla provo. Kuka harrastaa seksiä 2 viikkoa synnytyksen jälkeen? Ok, tiedän yhden joka harrasti sitä viikko synnytyksen jälkeen, mutta sillä tyypillä ei olekaan kaikki kotona. Missä fyysinen palautuminen? Entä jälkivuoto? Aika nopeasti loppunut, jos ei enää kahden viikon jälkeen tule mitään.

Ja kuka mies on niin tolvana, että luulee, että synnytyksestä palaudutaan parissa viikossa? Mulla on nyt synnytyksestä 4 kuukautta ja seksiä ollaan harrastettu viimeinen kuukausi. Kahtena ensimmäisenä kuukautena en uskaltanut edes ajatella koko asiaa.

[/quote]

Vierailija
19/26 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei jälkivuoto kestä kahta viikkoa. Itselläni se kesti yhdeksän päivää kun synnytyksestä ei tullut haavaakaan. Virtsaaminen ei kirvellyt eikä heti synnytyksen jälkeenkään paikat tuntuneet kipeiltä. Hieman aroilta vaan. Harrastettiin seksiä kun synnytyksestä oli kulunut vaan 10 päivää eikä mies valittanut ollenkaan. Sanoi, ettei tullut missään vaiheessa mieleenkään, että olisin vasta synnyttänyt. Oikein hyvälle tuntui minustakin ja jännityksellä odotan mitä lantionpohjalihasjumppa ja kuukaudet saa aikaseksi. :) 

Vierailija
20/26 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kaikilla kestä viikko- tai kuukausitolkulla se jälkivuoto. Itsellä oli voimakkaat jälkisupistukset jo ekassa raskaudessa ja taisi sen suunnilleen 10 pv kestää vuoto eikä muuten mitään mahareppuakaan jäänyt. Taisi olla 17 pv synnytyksessä, kun aloiteltiin miehen kanssa niiden aviollisten ilojen kanssa, ja ihan hyvin meni. Mies ei painostanut, vaan minä halusin kokeilla, kun tuntui jo siltä, että paikat kestää. Ihan hyvin meni. Totta kai siinä usein menee aikaa ennen kuin ihan entiselleen palautuu. Suurimmaksi osaksi "laajeneminen" johtuu hormonaalisista syistä eli sitä tapahtuu myös sektiosynnytystenkin kanssa. Pikkuhiljaa sitä sitten palautuu, ja jos ei luonnostaan niin sit tarvitaan jumppaa.